Wat moet ik doen?

22-10-2014 23:39 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk wel wat ik moet doen maar i.c.m. mijn angststoornis weet ik niet goed wat wijsheid is. Misschien dat jullie mij ballen kunnen geven?



Een aantal jaren geleden belandde ik in bed met een man die echt mijn type niet was. Ik weet dat ik ook zijn type niet ben. Rouwdouwers en kakkers gaan gewoon niet goed samen. Al maakte dat die bewuste nacht niets uit, want iedereen heeft iets leuks met alcohol op. Ook wij. Het grappige is dat we na die nacht geen afscheid van elkaar hebben genomen en nog steeds samen in bed liggen.



De rouwdouwer heeft plaats gemaakt voor een lieve en zorgzame man, één die niets anders wil dan knuffelen, zoenen en praten, en ik denk dat hij mij allang niet meer ziet als kakker. Tja, qua buitenkant zal ik er altijd zijn, maar ik ben ook gewoon een boer met boerse gewoonten. En hij vindt mij leuk. Al vindt hij mij volgens zijn beste vriend veel te leuk en praat hij de hele dag over me. En nadat deze vriend het zei biechtte hij mij op dat hij van mij houdt.



Eind goed, al goed. En ze leefden nog lang en gelukkig. Maar mooi niet.



Een aantal maanden geleden stuurde ik aan op een relatie. Onder druk van familie en vrienden. Want als je toch zo verliefd op elkaar bent en van elkaar houdt, waarom dan geen relatie? Ja, inderdaad. Waarom dan niet? Maar hij wil niet. En zijn vraag aan mij was:”Op basis waarvan meen jij dat wij een relatie aan moeten gaan? Want het ene moment negeer je me en het andere moment bespring je me. Ik weet niet eens wat ik aan je heb”.



En eigenlijk wil ik ook geen relatie. Ik wil dag en nacht bij hem zijn, elke ochtend samen wakker worden, ontbijt voor hem smeren als hij naar het werk moet, elke avond voor hem koken en verder kan ik geen relatie aangaan. Ik ben al jaren alleen en ik weet niet eens meer hoe het hoort. En dan ook nog de angst. Ik verwacht dat een man in bijzijn van anderen mij niet afvalt en me thuis aanspreekt op wangedrag en ik ben zo bang dat hij ook zo'n loser is die het fijn vindt om me voor schut te zetten of publiek af te vallen. Of me zelfs afvalt als ik geen wangedrag vertoont, maar zijn gezicht niet wil verliezen ten opzichte van anderen.



Ik heb hem dan ook nooit verteld dat ik van hem houd, dat ik gek op hem ben, dat ik het fijn met hem vind, dat ik graag bij hem ben, dat ik niet zonder hem kan en wil en hij heeft dit allemaal wel gezegd. Hij zei:”Over tien jaar zijn we nog samen. Ik wil helemaal niemand anders dan jou, heb ook niemand anders nodig dan jou en ergens weet ik dat jij hetzelfde denkt”. En ik antwoord met mijn domme hoofd:”Ach, dat kun je nooit zeker weten”



Geef me een schop onder mijn kont of nog liever, trap hem de grond in. Dan hoef ik me niet bezig te houden met wat ik verkeerd doe.



*Ik heb geen last van de herfstvakantie
Alle reacties Link kopieren
quote:pickles schreef op 23 oktober 2014 @ 00:29:

[...]





Ik erken mijn psychische problemen niet . Zou het toch wel handig vinden als we zouden weten wat die dan zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pickles schreef op 23 oktober 2014 @ 00:26:

[...]





32 en 35. Ow sorry.. Heb ik het verkeerd ingeschat.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic uitprinten en aan hem geven? Hem de link geven?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij?

Zie je een toekomst met hem? Dan zal je hem toch over je psychische problemen moeten inlichten.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:pickles schreef op 23 oktober 2014 @ 00:29:

[...]



Wat eerder is gezegd, het doet me niet denken aan de film 'Dirty Dancing', omdat ik het al sinds jaar en dag een kutfilm vind, maar als je de quotes zo onder elkaar zet dan is het wel weer mijn situatie.Is ook een beetje een kutfilm (afgezien van Patrick Swayze natuurlijk). Ik vond het frappant om te lezen over de rouwdouwer en de kakker, omdat dat mij toe lijkt als hokjesdenken. Denk je dat het daar misschien wat mee te maken heeft? Dat je hem in een heel ander hokje/level ziet als jezelf? Positief of negatief?
Alle reacties Link kopieren
Kutfilm!?! Dirty dancing kan ik 100 keer kijken, verveeld nooit.. Maar goed, dat even off topic..
Alle reacties Link kopieren
Ik zie voor hem en voor mij een toekomst waarbij we ons alles kunnen veroorloven, zolang we maar blijven nadenken. Maar al kom ik nergens anders dan ons bed, dan ben ik al hemels gelukkig. Hij begrijpt het wel, maar ik kan mijn gezicht toch niet laten vallen? Ja, ik ben bang in openbare ruimtes en hij heeft me al vaak 'uit de brand' geholpen door te zeggen dat ze alles ziet, maar niet tot aanspreken komt en dat ik dat ben. Hij heeft alle denkbare wijzen gegeven. Maar als ik de mond weer te groot heb dan snapt hij het niet meer. Ik ben absoluut de contradictie op de norm
Alle reacties Link kopieren
Pickles, je hebt een privéberichtje.
Alle reacties Link kopieren
quote:pickles schreef op 23 oktober 2014 @ 00:51:

Hij begrijpt het wel, maar ik kan mijn gezicht toch niet laten vallen? Ja, ik ben bang in openbare ruimtes en hij heeft me al vaak 'uit de brand' geholpen door te zeggen dat ze alles ziet, maar niet tot aanspreken komt en dat ik dat ben. Hij heeft alle denkbare wijzen gegeven. Maar als ik de mond weer te groot heb dan snapt hij het niet meer.Zoals ik het lees wil hij niet dat je je gezicht laat vallen, maar je masker
Alle reacties Link kopieren
quote:pickles schreef op 23 oktober 2014 @ 00:51:

door te zeggen dat ze alles ziet, maar niet tot aanspreken komt en dat ik dat ben. Hij heeft alle denkbare wijzen gegeven.??
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Snap er ook niet veel van, Blijfgewoonbianca.



Pickels, je posts zijn echt heel warrig.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er ook niet veel van maar Mater-Matuta geloof ik wel. Fijn voor je Pickles.
Alle reacties Link kopieren
Die zin die BGB quote snap ik ook niet helemaal hoor, maar ik denk dat ze bedoeld dat hij heeft gezegd dat ze alles ziet, maar gewoon geen tijd/zin/whatever heeft om een praatje te maken. Terwijl ze eigenlijk gewoon bang is en snel uit die openbare ruimte gaat.



In dat geval weet hij dus wel dat ze daar een fobie voor heeft.



Heb ik het zo goed begrepen, Pickles?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met "ik zie een toekomst voor ons zolang we blijven nadenken"?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben jullie een relatie.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 23 oktober 2014 @ 01:06:

Volgens mij hebben jullie een relatie.Dat denk ik ook Eindje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je heel veel invult. Kan je het ook mis hebben? Mannen zijn heel coulant naar, laten we het de 'eigenaardigheden van vrouwen' noemen.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic staat er twee keer in.
Als je wel een relatie had, wat zou er dan anders zijn dan nu?



En kom op meid, zeg in elk geval vandaag nog dat je van hem houdt. Morgen kan hij of jij wel onder de tram lopen en dan heb je het nooit gezegd.



Chopchop! Kom maar hier terug als je het gezegd hebt, niet eerder.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex vriendje noemde het verkering ipv relatie.

Ik snap het verschil niet...[hij wel trouwens][en hij was 52, lieve hemel..]

.

Maar euhh,..nou dan noem je het zo!

.

Gewoon op zijn pubers.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven