Wat moet ik doen?

22-10-2014 23:39 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk wel wat ik moet doen maar i.c.m. mijn angststoornis weet ik niet goed wat wijsheid is. Misschien dat jullie mij ballen kunnen geven?



Een aantal jaren geleden belandde ik in bed met een man die echt mijn type niet was. Ik weet dat ik ook zijn type niet ben. Rouwdouwers en kakkers gaan gewoon niet goed samen. Al maakte dat die bewuste nacht niets uit, want iedereen heeft iets leuks met alcohol op. Ook wij. Het grappige is dat we na die nacht geen afscheid van elkaar hebben genomen en nog steeds samen in bed liggen.



De rouwdouwer heeft plaats gemaakt voor een lieve en zorgzame man, één die niets anders wil dan knuffelen, zoenen en praten, en ik denk dat hij mij allang niet meer ziet als kakker. Tja, qua buitenkant zal ik er altijd zijn, maar ik ben ook gewoon een boer met boerse gewoonten. En hij vindt mij leuk. Al vindt hij mij volgens zijn beste vriend veel te leuk en praat hij de hele dag over me. En nadat deze vriend het zei biechtte hij mij op dat hij van mij houdt.



Eind goed, al goed. En ze leefden nog lang en gelukkig. Maar mooi niet.



Een aantal maanden geleden stuurde ik aan op een relatie. Onder druk van familie en vrienden. Want als je toch zo verliefd op elkaar bent en van elkaar houdt, waarom dan geen relatie? Ja, inderdaad. Waarom dan niet? Maar hij wil niet. En zijn vraag aan mij was:”Op basis waarvan meen jij dat wij een relatie aan moeten gaan? Want het ene moment negeer je me en het andere moment bespring je me. Ik weet niet eens wat ik aan je heb”.