Mode & Beauty alle pijlers

Hoge hakken, echte liefde

22-10-2014 22:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu voor de tweede keer dat ik fantastische pumps heb, die na het inlopen gaan slippen aan de achterkant. Maatje kleiner zou je denken. Maar daar pas ik met mijn poezelige voetjes niet in, heus!

Wie heeft een goede oplossing voor de achterkant die slipt. Zooltje is het niet want dan zitten mijn tenen en voorvoet weer klem
Alle reacties Link kopieren
Kjell, hoe bedoel je een eigen bericht? Een privebericht?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Heet dat zo iceteapeach? Ik bedoel dus zoals dat nu gebeurt. Iemand schrijft een bericht en iedereen hier reageert erop.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon naar de pijler toegaan war je iets wilt plaatsen en dan nieuw topic openen aanklikken . Succes
Alle reacties Link kopieren
DIe dingen van het eerste plaatje, ze lijken plat maar het is echt een kussentje dat boven je hiel valt, het vult het bovenste randje van je schoen wat op waardoor het een halve maat kleiner word. Helpt echt.
Alle reacties Link kopieren
Dank Nina, voor de opbeurende woorden. Actie nr 1 morgen: schoenmaker 😃
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag maar hoe zorgt zo'n zooltje/inlegstuk ervoor dat je voet er niet uitschiet?
quote:minnimouse schreef op 23 oktober 2014 @ 01:12:

Misschien een stomme vraag maar hoe zorgt zo'n zooltje/inlegstuk ervoor dat je voet er niet uitschiet?



Zoals Nina1966 al zei; het is een soort kussentje die moet voorkomen dat je hak er uit schiet.



Ik heb verschillende pumps, plakkers etc. geprobeerd, maar niks werkte, ik kan alleen pumps met een bandje dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 oktober 2014 @ 01:12:

Misschien een stomme vraag maar hoe zorgt zo'n zooltje/inlegstuk ervoor dat je voet er niet uitschiet?



Wss, doordat die kussentjes/zooltjes, precies zitten op het drukpunt van je voet (bal of hiel) en je daarom niet door-danwel terugschiet/slipt.



M.a.w. een zooltje ter hoogte van bijv. de bal van je voet, kan er net voor zorgen dat je hiel niet slipt en je uit je schoen glipt aan de achterkant, omdat je daardoor niet verder in je schoen kunt doorschuiven (als die ruimte er nog is evt.). Een kleinere maat is nl. niet altijd de oplossing.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
http://www.sooco.nl/bama- ... l-pads-gel-pads-4718.html



Of dit
Dress like you're gonna meet your worst enemy today
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik gisteren van die inplak kussentjes bij Wibra gevonden. Niet van leer (zoals Enn plakte), maar van die gel kussentjes. De pumps zaten meteen beter. Of ik nu helemaal niet meer uit de pumps schiet weet ik nog niet, meestal moet je er dan wat langer op rondlopen.

De kussentjes kosten maar 69 cent.
Alle reacties Link kopieren
Dank Nikky en Carmen! Nog meer bruikbare tips. Heel fijn.

Iedereen bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Deze kussentjes (het brede deel net als die suede dingen in de hiel van schoen plakken, het smalle deel op de binnenzool) vind ik beter dan die suede stripjes die bij mij na een paar stappen loslaten. Omdat deze ook onder je voet zitten, schuiven ze niet.

Van Haren 4,95

Alle reacties Link kopieren
Joepie, Armana, ik kom vandaag nog langs de Van Haren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven