Doe ik iets verkeerd? Stelt mijn vriend zich aan?

22-10-2014 17:25 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
---* bericht verwijderd *---
Alle reacties Link kopieren
quote:anonymuisflower schreef op 22 oktober 2014 @ 18:07:

[...]



Ik pik het ook niet :/ Dat kun je wel zeggen of denken, maar je pikt het dus wel. Hij is immers nog steeds je vriend en je spreekt hem niet of amper aan op zijn kinderachtige gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:anonymuisflower schreef op 22 oktober 2014 @ 18:09:

[...]





Ik ben op dit moment ook niet van plan om met hem samen te gaan wonen. Sowieso eerst mijn studie afmaken. Soms hebben we het er wel over, maar eerst wil ik wel dat we elkaar echt goed begrijpen als we nog een relatie hebben.En laat die relatie dan niet van hem maar van jezelf afhangen (de beslissing dus),Ik acht hem er toe in staat om als het uit is te dreinen dat jullie het toch nog eens moeten proberen, en als het dan weer aan is, te dreinen dat je dan wel op punt a, b en c moet veranderen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heeft hij even mazzel dat jij niet weet hoe een relatie werkt en hoe mannen zijn.



Mannen zijn hartstikke leuk of niet en relaties zijn hartstikke leuk of niet. Dat heeft niets met jou te maken maar met wie je een relatie hebt.



Een man die geen gesprek wil maar je constant manipuleert zodat je een schuldgevoel hebt is geen leuke man en dus heb je geen leuke relatie.Als hij een leuke man was geweest dan had hij je lekker laten shoppen terwijl hij desnoods alvast ergens een drankje ging drinken en was benieuwd geweest wat je had gekocht. Een leuke man had gevraagd of je een leuke middag met moeder had gehad en een leuke man had gevraagd waarom je zo snel huilt want zo geef je hem geen ruimte om eerlijk iets te zeggen omdat je door te huilen al aangeeft dat hij geen kritiek mag hebben.



Dat is de normale manier van met elkaar omgaan als je gek op elkaar bent. Jullie gaan met elkaar om alsof je al 60 jaar samen zijn en de laatste 20 jaar er al geen moer meer aan vinden.



Het is veel slimmer om het uit te maken en wat andere relaties te proberen zodat je vergelijkingsmateriaal hebt want jullie maken elkaar niet tot leuke mensen.



Jij eindigt zo onzeker dat je niet eens meer weet wie je zelf ben en hij ontpopt zich tot een man die het normaal vindt dat zijn vrouw zijn bezit is waar hij mee kan doen wat hij wil.



Nu kun je heel veel met elkaar praten en beter je best doen maar de uitkomst blijft het zelfde. Soms kun je best gek op elkaar zijn maar het slechtste in elkaar naar boven halen. Dat betekent gewoon dat je niet voor elkaar geschikt bent. Dat is heel jammer maar geloof me daar kom je over heen.
Alle reacties Link kopieren
Ow ik ben zo allergisch voor dat soort. Wat een loser! Dumpen die handel!
Carpe Diem!
quote:nlies schreef op 23 oktober 2014 @ 01:49:

[...]





En laat die relatie dan niet van hem maar van jezelf afhangen (de beslissing dus),Ik acht hem er toe in staat om als het uit is te dreinen dat jullie het toch nog eens moeten proberen, en als het dan weer aan is, te dreinen dat je dan wel op punt a, b en c moet veranderenDit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven