Ik ben verliefd op mentor en hij ook op mij

23-10-2014 00:13 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik snap dat je verliefd bent maar het is "not done" !!!

Heb alleen TO gelezen en toen was ik er al meteen klaar mee, de rest heb ik maar overgeslagen.

Het is zelf stafbaar, probeer je gevoelens voor hem te onderdrukken en hopelijk word jij verliefd op een ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 01:26:

Nee dat begrijp ik wel Dorothy. Mensen zullen het niet snappen en hij kan zijn baan kwijtraken. Maar nu wil ik ook niet echt een relatie maar gewoon mijn vriend terug. Eerst praten we veel enzo en nu doet ie alsof ik niet besta. Het voelt echt kut.

Je voelt (bent) je nu dubbel genaaid Kjell, bedank je mentor hiervoor, wat een klootzak 1e klas!!!

Als dit allemaal waar is, blijf hier schrijven!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
eerste liefde lijkt zo ie zo sterk, maar daar kijk je later waarschijnlijk anders op terug! je moet niet een relatie beginnen vanuit afhankelijk standpunt, want daar kom je moeilijjk onderuit later in de relatie. beter wacht je nog even en verken je eerst je vrijheid nu je kan voordat je aan iemand vastklamt.
Alle reacties Link kopieren
Balen Kjell. Leek zo mooi en nu doet hij zo.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Kjell, ik vraag me af of je naast je mentor anderen kent die ook homo zijn/ gevoelens hebben. Uit je reacties maak ik op dat je nu met niemand face to face over je gevoelens kan praten en over jouw contact met je mentor. Misschien is contact met het coc een idee? Ze hebben jongerengroepen 15 tot 25 jaar. Mijn ervaring is dat je ook contact kan opnemen en gewoon vragen kan stellen.

Je vertelt in je post dat je er met niemand over kan praten. Ik gun je dat je ervaart dat je niet de enige jongen homo die kampt met gevoelens versus omgeving. En ook niet de enige die contact heeft met een (oudere) man en hierin gevoelens heeft...
Nou zeg, de reacties zijn hier wel extreem. TO is bijna 18 en wist heel goed wat hij deed toen hij de jacht op zijn mentor opende.



Kjell, ik snap dat je hem helemaal leuk vindt en je bent bijna 18 en het is je eerste seksuele ervaring maar, voor je mentor staat er enorm veel op het spel als dit naar buiten komt.



Je hebt eindelijk tegen je ouders verteld dat je homoseksueel bent(en ook gewoon nog Kjell bent) en nu begin je aan een nieuw geheim. Het is toch veel leuker om een vriend te hebben waar je wat mee kan opbouwen en met wie je uit kan gaan?



Ik weet niet hoelang je nog op die school moet zitten maar als je van je klasgenoten af bent kun je eindelijk open zijn over je seksuele voorkeur.



Als je dan met je mentor thuis aan komt zetten dan kan je er nu aan al van uit gaan dat je ouders volledig door hun dak gaan. Probeer dit echt te zien als een start om je geaardheid te ontdekken maar laat het hierbij, hoe moeilijk het ook is.
natuurlijk negeert hij jou nu



die man heeft jaren een opleiding gevolgd om leerkracht te worden en nu heeft hij datgene gedaan waar ontslag op staat: naar bed met een leerling

die man komt niet meer aan de bak als leerkracht als dit uitkomt, dat weet hij ook dondersgoed



als hij echt om je had gegeven had hij gewacht tot je (al lang) van school was
quote:waterplant schreef op 23 oktober 2014 @ 07:19:

Nou zeg, de reacties zijn hier wel extreem. TO is bijna 18 en wist heel goed wat hij deed toen hij de jacht op zijn mentor opende.

Al was hij 30 geweest: het mag niet en daar is een reden voor.
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 01:52:

Ik weet niet of ik je serieus moet nemen langnietjarig, maar goed. Hij is niet de klootzak. Ik heb hem achterna gezeten en gevraagd en het is gewoon mijn schuld.



Als iemand de klootzak is dan ben ik het wel want zonder mij zaten we niet nu met dit gedoe. Dat zie ik nu in. Ik ben dan niet volwassen volgens de wet maar weet echt wel wat ik van plan was. Ik laat hem met rust en misschien praat hij dan weer ooit met me. Hoop dat hij me niet haat ofzo.

Jij bent niet de klootzak en het is niet jouw schuld. Jij hebt geen baan als leraar en mentor, dus jij hebt geen verantwoordelijkheid naar je leerlingen. Je mentor heeft dat wel. Al stond je naakt bij hem op de stoep met een roos tussen je tanden, dan nog is het niet jouw schuld. Het is heel jammer dat je dat zo voelt en je mentor had beter moeten weten. Hij kan nu geen mentor meer voor je zijn, dat heb je al gemerkt, en dat is mooi stom van hem. Van hem, niet van jou.



Rot dat het zo moet lopen. Ben je net uit de kast, wordt je er door hem weer net zo hard ingeschopt...
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 01:20:



We hebben vanaf de dag nadat we sex hebben gehad niet meer met elkaar gepraat. Sinds toen doet hij op school ook heel anders dus koel en afstandelijk.



Kjel, je mentor heeft gekregen wat hij wilde en heeft nu dus geen interesse meer.

Besef je, als hij echt van je hield, had hij gewacht tot je van school was en jullie gelijkwaardig waren.

Hij is trouwens strafbaar, ik raad je aan aangifte te doen. Misschien maakt hij op deze manier wel meer slachtoffers. Jij kan degene zijn, die zijn praktijken stopt
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet uit of jij het zelf wilde of niet, je mentor is altijd fout als jij een minderjarige bent.
anoniem_200677 wijzigde dit bericht op 10-02-2015 12:20
Reden: a
% gewijzigd
Niemand weet...
Alle reacties Link kopieren
Lieve Kjell, eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet leuk wat er is gebeurd, want nu zie je dat niet alles is wat het lijkt, en je mentor doet echt iets wat niet in de haak is, dat weet hij zelf ook wel, vandaar dat hij je nu negeert.

Dat jullie met elkaar naar bed zijn geweest wil niet zeggen dat hij gevoelens voor je heeft.

Een relatie tussen jullie zou natuurlijk helemaal niet werken.

Kan zijn dat jij 'aanleiding' gaf en met hem naar bed wilde, maar wat hij heeft gedaan is echt niet oké, dat zul je je beseffen als je zijn leeftijd hebt, en hoe je dan tegen 18-jarige jongens aankijkt.

Vergeet deze man/heb alleen contact omtrent school, en richt je op leeftijdsgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Oeps.....

Ach ja, iedereen op die leeftijd is verliefd op zijn mentor.

.

Straks als je wat ouder bent, lach je erom.

Echt waar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 23 oktober 2014 @ 08:58:

Oeps.....

Ach ja, iedereen op die leeftijd is verliefd op zijn mentor.



Onzin, niet iedereen is verliefd op zijn mentor en vrijwel niemand neukt met een mentor of leraar.

Je moet dit niet met een lolletje afdoen.

Het gaat om een strafbaar feit
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 23 oktober 2014 @ 09:05:

[...]



Onzin, niet iedereen is verliefd op zijn mentor en vrijwel niemand neukt met een mentor of leraar.

Je moet dit niet met een lolletje afdoen.

Het gaat om een strafbaar feitJa sorry..je hebt gelijk, maar ik vind het zielig voor hem, net uit de kast en dan dit, dus ...zei ik deze woorden, om hem toch nog een beetje een hart onder de riem te steken.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
TO, maak eens niet zo'n punt van het gay zijn. Wees trots op jezelf en straal dat uit. Kom op zeg, je bent geen 13. Als je vrienden je hierom buiten sluiten is het wellicht tijd om andere vrienden te zoeken. Maar dat even terzijde.



En je hebt een vertrouwenspersoon op school, misschien kan je daar eens een afspraak mee maken?
Alle reacties Link kopieren
Weet je?..verliefdheid op die leeftijd, komt dubbel hard aan, ivm hormonen enzo, geestelijk heb jij het mischien ook wat zwaarder, niet alleen omdat je verliefd bent, maar ook mede door je sexualiteit voorkeur...verliefdheid doet gekke dingen met de mens, niet alleen bij jou.

Hij heeft je geimponeerd, en dat had hij niet mogen doen, hij is de volwassene hier!

Dat jij dat nu niet begrijpt en aanvoelt..snap ik heel goed, je wilt het immers niet horen.

Liever wat anders he?.....

Je hebt nog een heel leven voor je, al lijkt dat nu niet zo...er komen andere liefdes.

Mijn zoon is even oud als jij, ...jullie hebben nog zo,n mooi leven voor je...jongen denk daar aan.

Ik ben iets ouder dan jij, maar een ding wil ik je graag meegeven...alles gaat over, alles gaat voorbij.

Accepteer het...dan word het leven een stuk gemakkelijker, leer genieten ook van andere dingen.

Liefde lijkt zo groots....maar ook een diepe val he?

Maak er een lijn van.

.

Ook jou lukt dat op een dag.

Alle kracht voor jou.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 00:48:

[...]





Zo zit hij echt niet in elkaar. Echt ik ken hem en hij is gewoon lief.Waarom doet hij nu dan niet lief meer?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Deze mentor heeft gebruik (misbruik) gemaakt van je kwetsbaarheid. Je bent nog maar net gedeeltelijk uit de kast (hij is er nota bene bij geweest toen je het aan je ouders vertelde), je bent nog heel onzeker over hoe je moet omgaan met je geaardheid richting de buitenwereld (durft het bijv. nog niet aan je vrienden te vertellen), wat dat betekent voor jouw identiteit, enz.



Zelfs áls deze man oprecht zou zijn geweest (wat hij in mijn ogen niét is), dan nóg zou je in deze situatie niet klaar zijn voor een relatie. Je moet eerst jezelf kunnen zijn, overal en altijd, stevig en zelfverzekerd in het leven kunnen en durven staan als de persoon die jij bent, voordat je op voet van gelijkheid een relatie met iemand kunt aangaan.



Dat weet die mentor donders goed. Ook al heb jij het initiatief misschien genomen tot dat sexuele avontuur, op dat moment had hij dat moeten afhouden, Dat was ZIJN verantwoordelijkheid.



Zo'n persoon is niet lief en aardig (om nog maar te zwijgen van professioneel). Zo'n persoon is iemand die misbruik maakt van een ander ten eigen gerieve. Als hij écht van je zou hebben gehouden, zou hij niet met je naar bed zijn gegaan. Zo simpel is het.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Jullie zijn beiden een beetje dom geweest. Besef dat dit geen vervolg gaat krijgen. Het lijkt me ook beter voor jullie alle 2 om vanaf nu wat meer afstand te houden. Dat vertrouwelijke wat er eerder was gaat niet meer terug komen met je mentor. Hij heeft je vooruit geholpen (en is daarin te ver gegaan), probeer nu op een andere manier verder vooruit te komen.



Ik hoop dat je meer uit de kast kunt komen dan je tot nu toe gedaan hebt. Ik zou eens nadenken over de tip over het coc die hier gegeven is. Als je meer mensen om je heen hebt waar jij jezelf durft te zijn, ben je niet meer zo afhankelijk van 1 iemand.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 01:52:

Ik weet niet of ik je serieus moet nemen langnietjarig, maar goed. Hij is niet de klootzak. Ik heb hem achterna gezeten en gevraagd en het is gewoon mijn schuld.



Als iemand de klootzak is dan ben ik het wel want zonder mij zaten we niet nu met dit gedoe. Dat zie ik nu in. Ik ben dan niet volwassen volgens de wet maar weet echt wel wat ik van plan was. Ik laat hem met rust en misschien praat hij dan weer ooit met me. Hoop dat hij me niet haat ofzo.



Het is gezien de aard van jullie relatie (mentor-leerling) een misdrijf dat hij seks met jou heeft gehad. Ik begrijp dat jij hem heel lief vindt en dat jij het ook graag wilde. Maar híj had daar nooit in mee mogen gaan. Hij heeft misbruik gemaakt van zijn positie: jij was kwetsbaar doordat je niet voor je homoseksualiteit durft uit te komen, het gevoel had dat je hem kon vertrouwen, hij was iemand die je een veilig gevoel gaf.



Dat jij het graag wilde en achter hem aan hebt gezeten is dus niet relevant, en de rechter en zijn werkgever zullen het ook niet zo zien. Híj is de volwassene, híj had moeten inzien dat er een machtsongelijkheid was en híj had dus nooit seks met jou moeten hebben. Ik ben bang dat het hem vooral om de seks te doen was gezien zijn houding nu. Dat betekent dat de rest ook weinig betekende helaas. Als hij echt iemand was die met je begaan was en je wilde helpen, dan zou hij je nu niet buitensluiten.



voor jou, ik vind het heel vervelend voor je dat je hier zo'n verdriet van hebt. Je bent verliefd en je dacht dat het wederzijds was en dat doet erg pijn. Ik hoop voor je dat je binnenkort toch de moed vindt om je vrienden te vertellen dat je gay bent. Misschien doen ze wel heel stoer over dat ze homo's niks vinden, maar vaak is dat maar stoere praat om een beetje macho over te komen. Jij bent en blijft hun vriend en ze zullen je vast accepteren zoals je bent. Dat doe jij met hen toch ook? Misschien eens beginnen met één goede vriend die je echt vertrouwt?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Kjel, heb je zijn telefoonnummer? Je kan hem juist nu in de vakantie bellen of appen dat het niet okay is hoe hij nu tegen je doet. Dat je de oude verstandhouding terug wil, en dat je vindt dat hij je nu in de kou laat staan hiermee. Dat je vindt dat hij ook nu volwassen en professioneel genoeg is om normaal met je om te gaan ipv je te negeren.



Maak desnoods een afspraak met hem, maar dan niet bij hem thuis, ergens anders als dat zou kunnen. Gewoon om eens even te praten hierover en hoe jij je hierbij voelt, wat je wil (hem terug als mentor, dat ie gewoon aardig tegen je doet, dat je met hem kan praten).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven