Zwanger worden vanaf eind oktober/begin november 2013 (2)

19-02-2014 10:44 1178 berichten
De tabel is vol! Meeschrijven mag uiteraard, maar je wordt als nieuwe meeschrijfster niet meer opgenomen in het tabeloverzicht



Happy nieuw topic!



Hallo dames,

Bij deze is er een nieuw topic. Na bijna 1000 posts in het vorige topic, leek het me goed om een nieuw topic te openen en te zorgen dat iedereen de tabel kan bewerken.

Dit kan met de volgende inloggegevens:



naam: zwangerwordenOktNov2013

ww: zwangerwordenOktNov2013



in de tabel: zwanger!

in de tabel: kloppend hartje op echo



Vaste groepje meiden



Bevallen

NaamBevaldatumJongen/meisjemops12 16 juli 2014 meisjejetjepetje 27 augustus 2014jongetjemadiran september 2014twee jongetjesVoelspriet september 2014Sneeuwwitje123 29 oktober 2014 jongetjeNicole30 11 november 2014 meisje (Alessa Louise) amvp 25 november 2014 meisjeSmiley_Facedecember 2014VGM'80 27 mei 2015 meisjemayolijn28 27 mei 2015 jongetjePrincess84 24 augustus 2015 jongetje



Zwangeren & zwanger worden-en

Naam LftNOD/UDZwangerKindje lft partnerBijzonderhedenV0elspriet 2324/101e2628/09 nieuwe ronde (28) eind v.d. zomer MMMousi 29 1e 30♀♀ bekende donor. Tijdelijk geen forumChevrolet28 1e 2731/12 nieuwe ronde (22), 15/01 afspraak ziekenhuis



Speciale gasten



Zwanger & zwanger worden-en

NaamZwangerGwenniepennie 16/11 (UD: 23/07/'14) jongetje

En de meiden die het zwanger worden (tijdelijk) hebben laten varen: Kapara, Samm89, lies1988
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn weer even een positief berichtje van je te lezen Princess! Zou mooi zijn als je lichaam het alweer oppakt en hopelijk inderdaad extra vruchtbaar :D



We gaan het na de echo morgen algemeen bekend maken. Gisteravond al tegen een aantal goede vrienden verteld omdat we niet willen dat de collega's het eerder weten dan de vrienden. Reacties waren weer heel leuk! Ik denk dat de werkdag morgen voorbij kruipt (echo om 17:00u).

Ik ga het overigens niet op facebook zetten ofzo, mensen die we goed kennen vertellen we het zelf en verder horen mensen het wel via via.



Fijn dat het bij jou ook weer wat beter gaat V0elspriet!
Alle reacties Link kopieren
Voelspriet en Princes: hurray! Wat positiviteit helpt altijd, ook als herstel langer duurt...weer iets om naar uit te kijken. Veel fijne seks gewenst met vooral veel liefde!



Mayolijn; wat leuk dat jullie het gaan vertellen. Ik weet nog goed hoe bijzonder ik dat vond...evenals de termijn echo waarop je zon mini mensje al naar je ziet zwaaien! Veel plezier :-)
Alle reacties Link kopieren
Hihi Sneeuwwitje😉 nou was wel weer fijn na zo'n tijd 🙈 hoe gaat het met jou verder?



Voelspriet, fijn dat het weer een beetje beter gaat!



Mayo hoe was je echo?



Vandaag hele lichte streep op de ovutest, dat was dus echt mijn eisprong gisteravond. Voelde het weer overduidelijk. Straks nog een xtje klussen en dan zitten op het wachtbankje...

Ik heb goede hoop, natuurlijk weet ik dat er ook een kans is dat het niet raak is, maar positief denken vergroot je kansen wel denk ik!

Vandaag weer wezen werken, ook een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende. Dat lucht ook weer op.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden! De echo was helemaal goed. Ons kleine fotomodel lag vrolijk te zwemmen en stompen maar wel netjes stil voor de metingen :D

Uitgerekende datum nu definitief 20 mei!

In ieder geval twee armpjes en beentjes gezien!



Fijn dat je eisprong is geweest Princess, en ook nog mooi gebruik van gemaakt! Spannend weer 2 weken wachten.

En fijn dat je met je leidinggevende hebt kunnen praten. Ik hoop dat er vanaf nu alleen maar positiviteit jouw kant op komt!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn mayolijn!!! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Gaat het eindelijk weer wat beter.... Krijg ik dikke ruzie met vriend gister.....hij wilde niet klussen.... Ik moet het loslaten...even een maandje rust en geen stress, flikker toch op...van een maandje overslaan word ik zeker niet beter....grrrr ben echt kwaad.

Ondanks een roerige korte nacht, want ik was over de zeik, heb ik wel lekker gewerkt. Vandaag waren de kids er ook weer, gister studiedag. Op de een of andere manier voel ik me toch een stuk sterker, stevig in mijn schoenen staan. Vlak voor mijn eisprong hebben we nog geklust, ik heb mijn eisprong overduidelijk gevoeld. En heb er op de vreemde manier wel een goed gevoel over.... Ook al weet ik ook heel goed dat het niet raak kan zijn.

Wel ben ik nog heel boos, dus hier on non speaking terms...
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat jullie er discussie over hebben Princess! Hopelijk inmiddels wel weer bijgelegd? Misschien vindt je vriend het ook wel heel heftig wat er allemaal gebeurd is?

Ik duim voor je!

En hopeljk vandaag weer een fijne werkdag grehad 😊
Alle reacties Link kopieren
Mwah...hij doet wel weer lief maar ik zeg weinig terug...hij moet eerst maar eens sorry zeggen... Ben nog steeds boos en gekwetst...

Werk was iets minder , vanmiddag werd het eigenlijk te druk en dan merk ik dat ik nog niet fit, voornamelijk op mentaal gebied.



Vandaag weer bij de ha geweest, ook voor het eerst bij deze ha, gelukkig niet doet vervanger van vorige week. wat een lief mens is mijn nieuwe ha! Heb echt goed mijn hart kunnen luchten, heel fijn. Ik mag zo vaak komen als ik wil..dat doet me goed. Door alle ellende zit ik er best doorheen. Op de praktijk lopen wat mensen van de GGZ en daar heb ik volgende week een afspraak mee. Ik hoop dat ze mij kan helpen om hier mee om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gister alles eruit gegooid bij mijn vriend dus na 2 dgn boos zijn is het weer goed. Denk dat hij nu echt ziet hoev moeilijk ik het heb...
Dankjewel allemaal! Ik ben weer thuis! Zodra je vochtgehalte op pijl is mag je wieberen. Maar ik lig weer op bed. Nog altijd extreem misselijk en de emmer naast mij wordt regelmatig gebruikt.

Blegh. Ik wil ook wel eens genieten van het zwanger zijn!

Over 2 weken de 12 weken echo. Sinds de 7 weken echo geen echo meer gehad dus blijf het spannend vinden.



Prinsess wat bálen! Ik zei nooit wanneer mn eisprong was. Heb het 1 keer gezegd en toen werd het dus ook niks. Nu dacht ie steeds dat ik gewoon een hele wilde meid was
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je er weer bent VGM! Schiet ook al op 10 wkn!

Mijn vriend wist dat ook niet.... Misschien had hij een vermoeden, ik had de dag ervoor wel vaag gezegd dat ik het voelde.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
2,5 jaar is idd erg lang! En zo'n medisch traject kan ook nog jaren duren...ik zou er ook eerder voor gaan dan. Hopelijk is het niet meer nodig over een half jaar! Ik snap ook dat het rot is als een vriendin zwanger is, ik kan daar ook zo slecht tegen! Soms voel ik me dan een naar persoon omdat ik normaal altijd heel erg begaan ben met zwangeren in mijn omgeving . Nu ontwijk ik ze..



Gister een super gezellige en leuke verjaardag gehad. Lang geleden dat ik zo'n lol gehad heb...doet me goed! Ook weer veel leuke dingen afgesproken. Kan ik wel gebruiken en dat voorkomt dat ik me ga isoleren... Nu een weekendje weg!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat 2,5 jaar nu nog heel lang voelt V0elspriet. Je wil het toch graag en dan duurt dat ook heel lang. Fijn dat je nu een punt hebt om naar toe te "leven". Ik vond dat ook een geruststellende gedachte dat we in oktober naar de dokter zouden gaan en dat is uiteindelijk gelukkkig niet nodig geweest. Het gaf mij wel heel veel rust.



Princess: gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je het leuk hebt gehad en een fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Zo dat was wel ff schrikken zeg.. Paar dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis met een vermoedelijk begin van een HELLP syndroom (zeldzame vorm van zwangerschapsvergiftiging) maar gelukkig herstelde de bloedwaarden zich op een aantal na.. Voel me gelukkig weer goed en thuis.. Sta nog wel onder strenge controle vooral kwa bloedonderzoek en bloeddruk.. uitlag van vandaag liet iig normale leverwaarden en bloedplaatjes zien alleen zei gyn stofje wat we normaal als eerst zien bij n vergiftiging die was nog enigzins hoog. gelukkig was bloeddruk en de rest verder allemaal goed. klein meisje in mn buik doet t gelukkig ook helemaal goed die lijkt er weinig van aan te trekken hihi. as. woensdag de 33 weken gehaald. as. donderdag gaan ze t zelfde in mn bloed nakijken om t in de gaten te houden.
sometimes believing and hoping is all we have
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Pff Nicole, ik snap dat je geschrokken bent zeg! Was je nog aan het werk eigenlijk? En ben je nu dan thuis of moet je nog werken?

Wel goed dat ze je nu streng in de gaten houden. Fijn dat alles goed is met jullie meisje. Ik heb de afgelopen periode 2 kindjes gezien die allebei met 35 weken zijn geboren en die doen het allebei super, dus je zit gelukkig al ver in je zwangerschap.

Hou jezelf goed in de gaten meid!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben sinds gisteren terug in t ziekenhuis met zelfde klachten misselijk overgeven pijn tussen de schouderbladen. Inmiddels 33 weken en een dag zwanger. Bloeduitslagen waren niet goed ze verdenken toch hellp syndroom. Maar uitslagen waren nog acceptabel, omdat hellp verloopt met pieken en dalen. T is dus afwachten of t stabiel blijft of erger wordt in de tussen tijd. Mocht t erger worden dan kunnen ze haar alsnog gaan halen. Baal ondertussen natuurlijk wel want dit is niet helemaal hoe ik t derde trimester voor me had gesteld iig. Ik weet dak in goede handen ben e.d. En met de kleine is alles okee iig maar fijn blijft t niet.
sometimes believing and hoping is all we have
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Nicole! Flink balen zeg. Veel sterkte voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Pff heftig nicole! Sterkte!!:hug:
Alle reacties Link kopieren
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven