Kizomba

22-10-2014 22:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie hier van? zouden jullie het goedkeuren als je vriend/man op zn dans gaat?



://www.youtube.com/watch?v=JwcvCq7qo2E



https://www.youtube.com/watch?v=TjEiU-A-GeY
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat ik hier heel blij van zou worden, als mijn vriend dit wekelijks met een andere vrouw doet. Daar ben ik te jaloers voor aangelegd.



Alhoewel dit met het danstalent van mijn vriend nog best een hilarisch zou kunnen worden. Gevoel voor ritme zijn ze vergeten in te bouwen en de gemiddelde hark is soepeler in de heupen
Alle reacties Link kopieren
Dit is droog neuken op muziek.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon een Caribische schuurvariant.







Ik zou me rot lachen als mijn vent dit zou willen gaan doen.

Ik ga écht meedoen of kom kijken hoor! Ik zou het niet willen missen maar niet om dezelfde reden dan jij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Droogneuken. Bestaat al eeuwen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Geen gezicht. Dit is kontschudden voor gevorderden. En al die mensen eromheen kijken of het enorm kunstzinnig is. Haha..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel mooi hoor, beetje seksueel getint maar ja moet kunnen toch.. Wil het ook wel leren.



Als ik een vriend zou hebben mocht hij overigens dit niet doen, tenzij met mij natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Beetje ritten op het een van die man. Dat is toch geen dansen te noemen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kizomba is leuk hoor, heb het vanavond nog gedaan.

ziet er heel sexy uit, maar in werkelijkheid hou je best veel afstand.

Anyway, mijn man mag het van mij best doen, graag zelfs, hoef ik niet alleen naar cursus en steeds met vreemde mannen dansen. Maar manlief wil niet, die houdt het bij salsa.
http://m.youtube.com/watch?v=dm_TzKprOls

Dit filmpje vind ik trouwens mooier als ik aan een ander wil laten zien wat kizomba is.



maar vertel TO, vanwaar je vraag? Wil je vriend kizomba leren?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb er ook de kont niet voor
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Supermooi starshine
quote:Starshine schreef op 22 oktober 2014 @ 22:56:

http://m.youtube.com/watch?v=dm_TzKprOls

Dit filmpje vind ik trouwens mooier als ik aan een ander wil laten zien wat kizomba is.



maar vertel TO, vanwaar je vraag? Wil je vriend kizomba leren?Ik zag idd andere filmpjes waar meer gedanst werd. Ik zou er niet mee zitten als mijn man dit zou willen doen. Het zou er niet uitzien, maar ja.
Alle reacties Link kopieren
hahah nee hoor ! maar zag dit dansje voor bij komen en vroeg t me gewoon af... vind de laaste link idd erg mooi
Nou ja, zo zal ik het nooit kunnen, haha.

Kizomba komt uit Angola, veel mensen uit dat land en eromheen dansen het dus. In Nederland zie je het ook steeds meer in de salsascene. En ja, ook hollandse houten klazen kunnen het en echt niet onverdienstelijk.

Ik vind het altijd wel makkelijk om ergens om te ginnegappen terwijl je half niet weet wat het is. Ik daag je uit eens een proeflesje te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Dat filmpje van jou geeft een heel ander beeld starshine.

Zo vind ik het opeens wel mooi eigenlijk.
Doet mij denken aan de film dirty dancing. Zo oud als de weg naar Rome dus.
Mooi!



En ja, mijn vriend zou dit mogen doen. Al is het alleen maar omdat hij qua dansvermogen overeenkomt met de vriend van Kanon
Wat je in het eerste filmpje vooral ziet is tarraxinha, een specifieke beweging die je in kizomba ook wel maakt, maar niet de hele tijd. Ik krijg al pijn in mijn rug als ik eraan denk dat de hele tijd te moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
vriendlief danst kizomba, geen enkel probleem mee. Al dans ik het liefst samen gewoon omdat ik het ook heel leuk vind
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Kizomba wel willen leren, samen met mijn vriend. We hebben een jaar stijldansen gedaan, maar helaas heb ik er nu geen tijd meer voor. Maar toch zou ik graag weer willen dansen en iets dichterbij zit een dansschool die ook Kizomba geeft, dus ik kende het filmpje van Starshine al. Heel erg mooi inderdaad! Lijkt me ook super moeilijk om te leren, maar wel heel gaaf als je het kunt!

Leuk dat jij het doet, Starshine .
Alle reacties Link kopieren
Kizomba is niet bedoeld als droog show neuken. Het is een Angoleense dans (dus uit Afrika) die is mbt complexiteit lijkt op de tango. Ik vind zelf de droogneuk variant met publiek niet zo interessant. Naar deze tango-achtig variant vind ik heel mooi:



https://www.youtube.com/watch?v=dm_TzKprOls
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Grappig Starshine dat je ook Isa en Felicien post. Er is ook een discussie mbt danshouding in de les (net als bij Argentijnse tango). De grens is waar het paar de houding legt, maar er zijn trainingshoudingen en danshoudingen met meer en minder afstand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
I love kizomba!!
Viva-amber.

ik sta nog helemaal aan het begin hoor qua kizomba. Kan de basis en pik wat dingetjes op tijdens vrijdansen. Ik hoop in november weer te kunnen lessen.

Man wil het niet leren, vindt het teveel op schuifelen lijken, maar ik heb hem zelf maar de basis bijgebracht. Ik wil met hem ook (of juist) kizomba dansen.

De grens van nabijheid trek je inderdaad zelf, ik heb absoluut geen moeite met close dansen, maar van sommige lichaamsdelen moet men afblijven. Gelukkig nog nooit last gehad van handtastelijke mannen, integendeel, de meesten zijn juist heel hoffelijk en voorzichtig en laten de grens ook bij de dame.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven