Rare melding na update Android

22-10-2014 20:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Complete digit-beet hier.]



Ik heb een Samsung galaxy s4 mini en ik heb maandag een update van android zijn gang laten gaan. Ik had heel bewust mijn telefoon aan de lader gehangen tijdens het updaten, omdat ik geen zin had in gedoe met een batterij die het niet zou volhouden. Ik heb hem gewoon laten updaten via wifi, dus niet via Kies.



Vanaf het moment dat ik mijn telefoon weer kan gebruiken (en hij dus ge-updatet is), krijg ik elke keer de melding 'kan nu niet downloaden, probeer het later opnieuw'. Maar, ik probeer helemaal niets te downloaden! Ik snap niet waar die melding vandaan komt, heb de instellingen van de e-mailapps en FB al gecheckt, maar daar is niets bezig. Ook heb ik 'om van het gezeur af te zijn' alle apps naar de nieuwste versies laten bijwerken in Google Play, maar ook dat heeft niet geholpen. Meerdere malen opnieuw opgestart, ook zelfs accu en sim een paar minuten eruit gehaald, niets helpt. Vandaag was ik in de stad en daar werd mij geadviseerd via Kies de update opnieuw te laten updaten. Maar, nu komt het, Kies zegt dat mijn telefoon up to date is, dus daar gebeurt verder niks! En ik blijf maar die stomme melding krijgen elke keer...



Verder loopt alles wel gewoon normaal, hooguit dat de batterij wat korter mee gaat. Weet iemand wat ik kan doen om van die melding 'kan nu niet downloaden, probeer het later opnieuw' af kan komen?
Alle reacties Link kopieren
Vreselijke update is dat, batterij heel snel leeg en een supertrage mobiel.

Mensen zeiden tegen mij dat je die update er weer af kunt gooien en dat alles dan opgelost zou zijn als je nooit meer aan die updates doet. Maar hoe dat moet en of je je foto's en zo nog behoudt wisten ze ook niet.

Ik wacht dan maar even af tot ik zeker weet hoe datmoet en meer zekerheid heb.



Misschien helpt het jou ook om deze update te verwijderen en opnieuw via kies te installeren.
Alle reacties Link kopieren
hoe kan je een update verwijderen dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even zitten te kijken op mijn telefoon.

Bij instellingen en dan bij accounts onderaan kan je je mobiel terugzetten naar fabrieksinstellingen. Je raakt dan wel alles kwijt. Dus eerst overal een backup van maken die niet op jouw mobiel opgeslagen wordt.

Alles wordt dan opnieuw geinstalleerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie die melding alleen even als ik m opnieuw opstart. Bij het invoeren van je code.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn telefoon gereset door te doen wat ik hier als tip gaf. Alles eraf gooien en opnieuw installeren.

Mijn mobiel werkt weer perfect. Mn batterij gaat weer twee dagen mee ipv 2 uur en hij reageert heel snel met die nieuwe update
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het probleem opgelost door een smsje van mijn provider met mms-gegevens te verwijderen! (Al even geleden overigens )
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven