vrouw wil geen sex?

22-10-2014 11:49 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
graag advies!



ik ken nu een leuk meisje bijna 2 maanden. samen op veel dates geweest en zo. ken haar via via. ze zegt dat ze mij heel leuk vind, maar wil steeds niet met me naar bed.



vrienden van me kennen haar al eerder en weten dat ze met andere jongens wel sex heeft gehad maar wil niet met mij? hoe los ik dit op?
Alle reacties Link kopieren
Ohhh jochies als jij verpesten de boel echt voor iedereen. Ik hoop dat ze snel door heeft dat je zo'n appel bent. En nu zeg ik het nog lief.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Henkjan41 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:37:

[...]





Wat een denigrerend-arrogante reaktie.jij hebt er ook niet veel van begrepen he?
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Oh Henk Jan, ik weet zo wie jij bent.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:waffeltje schreef op 22 oktober 2014 @ 22:26:

[...]





Ik denk dus dat jij de grote loser bent in bed. Dat dacht ik al door je schrijfsels maar nu bevestig je dat door de grote egoïst uit te hangen.



Wat hoop ik ontzettend dat jij nooit een slaafje tegenkomt. Wat een creep en egoïst ben je! Je denkt alleen aan jezelf!Hij lijkt me ook geen held in bed. Waarschijnlijk heeft ie een TomTom nodig om de clitoris te vinden. Ik vraag me of ie werkelijk weleens iets klaar gespeeld heeft.
Lachuh, het IS haar zoon
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Henk Jan, are you free?
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:03:

ok zeurkousen, heb haar het gevraagd. zij zegt dat ze er gewoon nog niet klaar voor is, geen reden dus. bovendien zo ie zo onzin, want ze was het wel met andere mannen?Reden genoeg lijkt me
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:16:

ze heeft zo ie zo met die andere gedaan en die hebben niet eens haar meegenomen op date. ik betaal film en zo voor haar en ik krijg niks. is toch onzinWat ben jij een vervelend jong. Een drammende kleuter die zijn zin niet krijgt.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:58:

[...]



als je op date gaat is toch wel duidelijk dat je ook sex wilt? misschien niet eerste date, maar na 2 maanden is het wel logisch.Voor haar blijkbaar niet. En dat heb je te respecteren.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:15:

eerst kijken hoe de sex is, daarna zie wel of ik relatie wil tochIk wens je veel succes.
Alle reacties Link kopieren
Het spijt me dat ik het zeg, maar ik hoop dat jou dochter later een slet wordt.

Of dat haar hart wordt gebroken door zo'n grote klootzak als jij....

Misschien dat je dan eens leert nadenken
"If by my life or death I can protect you, I will."
Alle reacties Link kopieren
dat jullie het niet met mij eens zijn best hoor, maar ik ga jullie toch ook niet kleineren en zeggen ik hoop dat je een dochter een slet word. wat is dit nou weer.



ik ging vanavond met haar uitmaken soort van, want we hadden niet echt relatie. maar ze is nu wel met me naar bed geweest, dus bedankt voor de tips hoor, heb het lekker zelf opgelost.
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 23 oktober 2014 @ 01:51:

dat jullie het niet met mij eens zijn best hoor, maar ik ga jullie toch ook niet kleineren en zeggen ik hoop dat je een dochter een slet word. wat is dit nou weer.



ik ging vanavond met haar uitmaken soort van, want we hadden niet echt relatie. maar ze is nu wel met me naar bed geweest, dus bedankt voor de tips hoor, heb het lekker zelf opgelost.Gelul.
quote:juubje schreef op 23 oktober 2014 @ 04:26:

[...]





Gelul.Ik hoop het. Voor haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 23 oktober 2014 @ 01:51:

dat jullie het niet met mij eens zijn best hoor, maar ik ga jullie toch ook niet kleineren en zeggen ik hoop dat je een dochter een slet word. wat is dit nou weer.



ik ging vanavond met haar uitmaken soort van, want we hadden niet echt relatie. maar ze is nu wel met me naar bed geweest, dus bedankt voor de tips hoor, heb het lekker zelf opgelost.



jeetje joh! Boffert!

Wat is dat nou vreselijk toevallig. Wat staan wij nou allemaal opeens allemaal met onze mond vol tanden...

Wij dachten het allemaal zo goed te weten....

man man man wat zaten wij er naast met als ons commentaar.

Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Volgens een ander topic doe je het dagelijks? ( Met wie dan) Als ik je vriendin was, was ik dan ook al afgehaakt... Waarom reageer ik hier eigenlijk op...



Hoe vaak heb jij seks?
Misschien helpt het als je doucht met axe!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik hoop toch zo dat als ik ooit een dochter krijg, zij in haar leven niet zo'n joch als TO tegenkomt. Hij heeft gewoon niet door (of het kan hem niet schelen) dat hij dat meisje als product gebruikt.



TO, ik snap niet hoe jij jezelf in de spiegel kan aankijken. Heb je nu werkelijk niet door hoe respectloos je bezig bent?
Dat was een vluggertje dan. Aangezien je de hele tijd hier aan het posten was.





En nu? Heeft ze jou gedumpt zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 23 oktober 2014 @ 07:29:

Dat was een vluggertje dan. Aangezien je de hele tijd hier aan het posten was.





En nu? Heeft ze jou gedumpt zeker?





Dat dacht ik ook. Veel kan het niet voorgesteld hebben. Hij moest er ook nog heen fietsen



Als ik iemand nieuw in bed heb, ben ik de hele nacht (en dag) druk. Dan heb ik geen tijd voor forum.
Denk dat ze jou slecht in bed vond en nu blij is dat ze van je af is. Als het al waar is.



Ik heb een dochter en hoop werkelijk niet dat ze ooit aan zo'n lamlul als jij bent blijft plakken. Werkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven