Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Sterkte Roodkapje!



Spannend Theemok!



Loui: jammer dat ie het spelletje niet meer wil meespelen. Ik vind dat mind teasen ook erg leuk moet ik zeggen!



Diver: hoe was het? Goed geval achteraf?



Leonora: hm, herkenbaar, herkenbaar... Hier ook gedoogbeleid terwijl ik openheid wil... En ondertussen doorga... Iemand zei dat een echt open relatie juist inhoudt dat je praat met elkaar. Het is verleidelijk om na zo'n halve goedkeuring, het gedogen, stiekem door te gaan terwijl je liever open zou willen zijn. Een lastig iets, waar ik wel op wil blijven letten, het blijven praten!



Kiana: ja, zo begonnen we allemaal, 'ik gun het mezelf' Persoonlijk denk ik dat dat maar tijdelijk werkt, daarna ga je meer van hem verwachten en voor je het weet zit je gevangen in je eigen gevoelens. Als buitenstaander zeg ik, niet doen, maar ja...



Nextdoor: ik hoop dat je tegen iemand aanloopt. Zoeken zal niet veel helpen, veel te frustrerend joh.



Joos: niks mis met verlangen naar heerlijke sex en lichaam toch



Haddock: ja heerlijk die lichte spanning die toch blijft bestaan ook al gebeurt er niks meer Leuk dat je je hier nog laat zien. Vind manneninbreng in dit topic wel fijn namelijk.



Hint:bijzonder dat nr2 minder afstandelijk wordt. Ik merk het bij live contact met mijn nr2 ook een beetje, nu na een jaar. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant wil ik hem niet te dichtbij laten. Ik merk al dat het gebeurt en ben op m'n hoede. Ik wil puur lust



Oranje: voor mij inderdaad ook een goed houvast: het is goed totdat je hoort dat het niet meer goed is.



Roos&mok: al een beetje ontkleft?



Stew: leuk, herinneringen ophalen met oude minnaar. Ik heb er wel een idee bij



Pff, nou, ik tel af... Kijken of we elkaar nog steeds zo lekker vinden :p al twijfel ik daar geen nanoseconde over ;)
Loui, ik ben het eens met Al Bundy, hij is eigenlijk wel een beetje klaar met je. Jullie hadden "een dingetje", een spelletje, een cryptootje en hij heeft daar eigenlijk geen zin meer in, leuk voor minnaars, niet leuk voor ex minnaars. Het geeft mij het gevoel dat hij geen energie meer in je wil steken, niet meer dan strikt noodzakelijk.



Nouw, Mok en ik ontkleft? Absoluut niet! Maar wel op dit topic.



Aftellen hier ook. Al duurt het nog wel héél even nog. Maar dat maakt de voorpret alleen maar leuker!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Ik ben even van m'n wolkje afgehaald :-)

De reden waarom ik het niet zou doen zou inderdaad voor de gevolgen zijn en misschien ook wel omdat ik altijd m'n principes had om nooit iets met een bezette vent te beginnen.
Als je op zoek bent naar de lusten, maar niet naar de lasten, dan denk ik dat het een juiste beslissing is om het niet te doen. Je haalt je daarmee namelijk zeker weten ook een flink portie lasten binnen en als het misloopt wordt die portie lasten zelfs hééééél groot.

Natuurlijk is de verleiding groot als hij leuk en lekker is en bovendien is het heerlijk voor je ego dat zo'n lekkertje dan ook nog belangstelling voor jou heeft, maar het is goed dat je de alarmbellen nu ook hoort afgaan.
Alle reacties Link kopieren
10 9 8 7...ik tel ook af





Ik ben zelf heel nieuwsgierig hoe het gaat na de date.Of ik er dan nog hetzelfde over denk en ik een nieuwe date ga uitstellen of zelfs laat zitten.
Wat fijn, Hart! Wat ontzettend goed dat je het zo kunt bekijken. Geniet van de voorpret, van de date, en de wetenschap dat je het goed hebt met je nummer 1.



En wat ik nooit had gedacht, is toch gebeurd. Mijn ongelooflijk lekkere ex-lover staat op de stoep. Virtueel natuurlijk, maar hij is er wel. Voor mij keihard van z'n sokkel gelazerd, maar oef, het is heeeeel verleidelijk. Ik ga geen nee zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Theemok,haha dat is niet echt een verrassing hé

Toch dat sleuteltje gevonden?

Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu ook wel in waarom het minnares/minnaar zijn gebeurt. Daarnaast krijg ik nu de aandacht die ik miste in m'n vorige relatie.

Ethisch gezien nooit goed te praten om zoiets te gaan doen maar nu sta ik zelf voor een (bewuste) keuze en moet je met beide benen op de grond blijven staan om de realiteit te blijven

zien en je niet mee laten slepen door emoties/gevoelens/spanning.
Theemok, wat een aangename verrassing. Zal je altijd zien, heb je net over hem geschreven en *taraaa* daar is hij.

Zou dit topic dan toch een soort wensbronnetje zijn?

Of lezen al die ex-lovers van jou hier stiekem mee?
Haha, nou het was niet geheel toevallig, ik had het met Roos over hem, en een dommigheidje van mij zorgde ervoor dat ie ergens een melding kreeg. En prompt zat ie op de app.
Alle reacties Link kopieren
Noem het maar dom....
Dommigheidje... jaaajaaaa

Zo dom ben jij anders nooit Mokje

En zeker geen nee zeggen lijkt me. Waarom zou je als je lekker schofterig kunt genieten
Serieus, het was niet met opzet.



Ik zeg geen nee, hij heeft reden om nee te zeggen. Net een nieuwe relatie. Daarom is ie ook van zijn voetstuk gedonderd, maar nog niet minder lekker
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg theemok daar kan hij ook niets aan doen. Jij bent natuurlijk gewoon een onweerstaanbaar lekker wijf.(en hij heeft geen ruggengraat in zijn nieuwe relatie)

Verleiding blijft voor hem moeilijk om nee tegen te zeggen blijkbaar.
Hij kan het blijkbaar toch wel, nee zeggen. Veel getwijfel, toch maar niet. Eigenlijk wel beter ook.
Kan hij weer terug op z'n voetstukje, toch karakter getoond
En ik een weddenschap verloren. Dammit.



Iemand mijn zen gezien? In de hoogste wilg zeker? En ik ben een klimklungel. Bummer.



Hoe is het met je vlam Puzzled?
Dat vlamt rustig verder Rooss...

Paar dagen terug heb ik hem even kort gezien, gesproken en een beetje gevoeld. Verder moet hij geduld hebben tot ik een keer ongemerkt kan verdwijnen, maar dat gaat binnenkort zeker een keer gebeuren.

Samen besproken dat het om de lust is en verder niet, dus dat is ook lekker duidelijk. Zijn allebei niet op zoek naar een nieuwe relatie, maar hebben wel zin in elkaar. Voelt goed voor deze aandachts-junkie om weer begeerd te worden. Hier ook weinig zen en veel zin dus
Goed zo Puzzled Blijft toch heerlijk, een man die je leuk en lekker vindt.
Zeker weten!

Maar het voelt wel een stuk rustiger dat ik het nu herken voor wat het is en niet meer meteen denk verlieft te zijn.

Toch wel wat geleerd hier
Fijn puzzled. En eeehm, als je af en toe wat wilt moet je toch echt wat wegsneak acties verzinnen hoor!
Als het me in m'n huwelijk lukte om meerdere weekenden te verdwijnen naar m'n nr 2, dan moet dit ook wel lukken Rooss. Maar hij mag best een beetje geduld hebben, das goed voor hem. Leert hij meteen dat ik geen hondje ben dat aan komt hollen als je roept.
Alle reacties Link kopieren
quote:xpuzzledx schreef op 23 oktober 2014 @ 13:52:

Zeker weten!

Maar het voelt wel een stuk rustiger dat ik het nu herken voor wat het is en niet meer meteen denk verlieft te zijn.

Toch wel wat geleerd hier

+1

Knippen en plakken weer puzzled
Alle reacties Link kopieren
Oh en jammer voor jou theemok maar wel verstandig van hem.

Terug in zijn hokje en sleuteltje opbergen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben anders heel blij dat mijn hondje aan komt hollen als ik hem roep Oh wat was dat boven verwachting, of eigenlijk niet , lekker!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven