Kledingruil avond

23-10-2014 00:39 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zoek mensen in de omgeving van Eindhoven die interesse hebben om mee te doen aan een kledng ruil avond.



Als je interesse hebt, laat het mij weten!



Groetjes,



Carolien
Alle reacties Link kopieren
Misschien handig dat je je maat doorgeeft, of van de anderen die komen? Als je de enige bent met een bepaalde maat heb je op jouw feestje niets te zoeken natuurlijk.

En misschien ook fijn als je benoemt wat voor soort ( style en merk ) kleding men te ruil heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja idd dat is wel handig,



Het leukst is om gewoon veel verschillende stijlen door elkaar te hebben.

Eerst moet ik weten of er animo voor is voordat ik de rest ga bepalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cmreeders schreef op 23 oktober 2014 @ 00:50:





Het leukst is om gewoon veel verschillende stijlen door elkaar te hebben.

.Iemand die normaal in mantelpakjes loopt gaat echt niet naar huis met Ibiza-look-spul
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Idd en als iedereen maat 48 heeft, heeft iemand met maat 40 er ook niks te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Je weet maar nooit...



Maar heb jij der interesse in?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee!! Woon alleen niet in de buurt van Eindhoven. Maar dan hoeft geen probleem te zijn.



Heb maat 36
Het idee is heel leuk, maar men moet wel dezelfde maat en stijl /merken hebben. Ik zou bijvoorbeeld geen interesse hebben in kleding van Vero Moda of Esprit in maat 40.
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Ook 36 hier, ik doe wel mee
Zonder oorzaak geen gevolg
Leuk idee, maar mijn ervaring is dat het in de praktijk niet werkt. De keer dat ik er aan meedeed gingen mensen heel erg een kledingstuk verdedigen, 'ja nee, ik ga daar geen afstand van doen als ik zelf niks kan vinden uit de stapel'.

Ook téveel aan te grote kledingmaten (ondanks 30 personen die meededen).



Het maken van afspraken is heel moeilijk bij een kledingruilavond. Het werkt het best als iedereen echt alles op een hoop "gooit", het idee laat varen "wat van jou was" en dat vervolgens iedereen uit de hoop alles mag pakken wat haar aanspreekt, ongeacht of het nu 3 kledingtukken zijn of 15. Ongeacht of het C&A is of een duur merk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er goede ervaringen mee. Vooral in hoe vrouwen elkaar aanmoedigen en complimenteren. En ja...profiteurs houdt je altijd...die brengen weinig mee en duiken als eerste in stapels....tsja...... Ik plan mijn garderobe heel bewust...dus zoek heel bewust naar specifieke stukken....maar doe nig mee aan de avinden vanwege gezelligheid. Succes!
--
Mijn ervaring is ook heel anders nyc. Wij hebben nu een aantal keer een kledingruilavond gehad, met zo'n 12-15 personen (vast groepje, iedereen mag nog iemand meenemen). Maten 36-42 ongeveer. En iedereen probeert juist haar kledingstukken kwijt te raken, welk merk het ook is. Juist bij de mooie merken extra, want het is toch jammer als het ongebruikt blijft hangen. Soms neemt iemand weer iets mee, als niemand het wil, maar het meeste gaat daarna naar de kledingcontainer.

We hebben wel regels, maar niet veel. Iedereen krijgt één sticker, en dat kledingstuk is dan sowieso van jou. Willen meer mensen hetzelfde item wordt erom gedobbeld. That's it
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee, helaas te ver weg..
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij er niets bij voor stellen. Maar het lijkt mij wel leuk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven