zelf kadobon maken

23-10-2014 10:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd vandaag en geven zaterdag een feest. mijn zusje en ik geven samen een kado.



we weten dat ze dol zijn op dagjes weg en ze willen heel graag een keer naar Volendam.



Dus mijn zusje en haar vriend en ik mijn man en zoontje nemen ze op onze kosten een dagje mee naar Volendam. ( met bijbehorende foto in oude klederdracht, lekker lunch, in de avond lekker wat eten, gewoon een helemaal verzorgde dag)



Maar nu komt het ik heb gezegd dat ik er wel een mooie kadobon voor maak en nu wil ik dat gaan doen maar geen idee hoe??!



Is hier een creatief persoon aanwezig die leuke ideen heeft of mij een idee kan geven hoe ik dit het beste kan doen??
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
wil er ook graag een stukje tekst bij opzetten en van wie het is dus gewoon een leuk idee om het te geven mag ook hoeft niet persee in vorm van kadobon te zijn
Life is like an hourglass glued to the table.
Soort van kijkdoos met molentje etc?
Alle reacties Link kopieren
Klomp of iets dergelijks kopen en daar stukje tekst geplastificeerd aan hangen.
Alle reacties Link kopieren
Een leuk doosje kopen bij xenox en die beplakken met plaatjes die een hint geven wat voor dagje weg het is.

In het doosje nog wat hints, bijv een mini klompje, een holl.vlaggetje die altijd in haring geprikt worden, enz.



Koop een kaart van Groeten uit Volendam, schrijf op de achterkant wat voor dagje uit het gaat worden. Knip de kaart in een paar stukken, kan je dus zo moeilijk maken als je wilt, veel of weinig stukjes. Leg die stukjes ook in het doosje, met een rolletje plakband.



Oma en opa moeten dan eerst raden als ze het doosje zien. Dan de puzzel maken, met plakband vast maken en dan lezen ze aan de achterkant wat het uitje is.



Als oma goed is in puzzels maken dan bijv 10 of 20 stukjes. Als het niet zo is dan knip je de kaart in 6 stukjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht een kadobon gemaakt voor een etentje, mooie turquoise envelop beplakt met glittersterretjes in verschillende grootte en daarin een paarse kaart, ook weer versiert met die sterretjes en daarin geschreven wat het kado inhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Groot stuk gekleurd karton en daar plaatjes van Volendam opplakken. Tekst opschrijven, waardebon voor........., omdat.........., van........
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
o wel leuke ideen vind die van die puzzel, klomp en karton van volendam wel leuk!



waar zou ik een kaartje van volendam kunnen kopen??



moet straks eerst nog even de stad in om wat dingen te halen dan



nog meer ideen zijn welkom:)
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
quote:peach1990 schreef op 23 oktober 2014 @ 10:41:

o wel leuke ideen vind die van die puzzel, klomp en karton van volendam wel leuk!



waar zou ik een kaartje van volendam kunnen kopen??



moet straks eerst nog even de stad in om wat dingen te halen dan



nog meer ideen zijn welkom:)Plaatje van Volendam op internet zoeken en dat uitprinten?
Alle reacties Link kopieren
oh ja natuurlijk! dom van me
Life is like an hourglass glued to the table.
Je kan ook een ansichtkaart bestellen bij een webshop.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 23 oktober 2014 @ 10:57:

Je kan ook een ansichtkaart bestellen bij een webshop.



Idd, op internet bestellen. Of een kaartenwinkel in Volendam bellen, verrassing vertellen en vragen als je het via internetbankieren naar ze opstuurt, of ze de kaart naar jou willen opsturen.



Kan mij niet voorstellen dat een kaartenwinkel nee zou zeggen tegen zo`n leuk idee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Google even, je kunt vrij eenvoudig online (meestal gratis) kadobonnen maken
Alle reacties Link kopieren
ja ik had al gegoogled maar is niet helemaal wat is wil.



ga zo als de kleine wakker is even de stad in doosje en wat knutselspul halen en dan maak ik iets leuks.'



bij winkel bestellen lukt niet meer denk ik heb het zaterdag nodig, maar hebben foto papier en kleurenprinter dus print een mooie foto uit op fotopapier!
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
quote:peach1990 schreef op 23 oktober 2014 @ 11:35:

ja ik had al gegoogled maar is niet helemaal wat is wil.



ga zo als de kleine wakker is even de stad in doosje en wat knutselspul halen en dan maak ik iets leuks.'



bij winkel bestellen lukt niet meer denk ik heb het zaterdag nodig, maar hebben foto papier en kleurenprinter dus print een mooie foto uit op fotopapier!Die foto kan je ook op een gekleurd karton plakken. Dat is in elke boekwinkel en VenD te koop. Dan is de kaart wat steviger.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven