Gezellige vlotte vriendin/mama omg Amersfoort

04-03-2013 21:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lady's!



Ben op zoek naar een gezellige vriendin, het liefst in de buurt van Amersfoort of omgeving.



Ik ben een vlotte nuchtere meid van 28 jaar uit Amersfoort, woon samen en heb een kleintje van 9 maanden.



Ik vind het erg leuk om erop uit te gaan, winkelen, bioscoop, tarrasje, af en toe ergens een borrel doen, of gewoon lekker op de bank met een theetje.Ook ben ik weer begonnen met hardlopen



Zou leuk zijn als je zelf ook moeder bent, maar hoeft natuurlijk niet!
Alle reacties Link kopieren
Hey Hallo...



Is jou oproepje nog actueel? Ik heb namelijk vandaag ook een oproepje gedaan met de zelfde vraag.



Is het misschien leuk om "prive" contact op te nemen?
Follow your heart and happiness wil follow!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Janet, zie dat jij ook pas gister hebt gereageerd.

Ik heb dan wel geen kinderen, maar doordeweeks wel vrij door onregelmatige werktijden.

Ik ben een jaar geleden verhuisd van Amsterdam naar Amersfoort en woon nu samen met mijn vriend.

Ik heb het erg naar mijn zin in Amersfoort, maar mis nog vriendinnen in de buurt met wie ik spontaan kan afspreken en lekker op een terrasje kan zitten of bijvoorbeeld naar de film te gaan.



Het lijkt me leuk om jullie te leren kennen.



Groetjes Marloes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rowena,



Ik ben een leuke vrouw van 31 jaar en ik ben dol op dansen, theater, yoga en reizen. Het lijkt mij gezellig om andere leuke vrouwen/vriendinnen te ontmoeten en samen leuke dingen te gaan doen (terrasje pakken, stappen, theater, film e.d.)



Lijkt je dat ook leuk, dan hoor ik graag van je
Alle reacties Link kopieren
hallo rowena ik ben een vrolijke spontane vrouw van bijna 26 heb een kindje van bijna 2! ik woon in nijkerk dus dat is vlakbij ik hou van sporten doe dit dagelijks ben sinds een paar maanden vrijgezel dus ben een alleenstaande mama lijkt me leuk o met je in contact te komen gr chellie
Alle reacties Link kopieren
hallo rowena ik ben een vrolijke spontane vrouw van bijna 26 heb een kindje van bijna 2! ik woon in nijkerk dus dat is vlakbij ik hou van sporten doe dit dagelijks en hou ook van dezelfde dingen als jouw! ben sinds een paar maanden vrijgezel dus ben een alleenstaande mama lijkt me leuk o met je in contact te komen gr chellie
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

ik woon sinds enkele jaren bij Amersfoort. Ik ben op zoek naar gezellige meiden om leuke uiteenlopende dingen te ondernemen (terrasje, hapje eten, wandelen, kletsen, shoppen, strand, etc etc).

Ik ben 37 jaar en heb een zoontje van 3 jaar.

Lijkt me leuk om met meiden in contact te komen die dit ook leuk vinden.

Groetjes, Mirjam
Hoi,



Ik ben Nathaly 31 getrouwd en mama van twee kids dochter van 6 en zoon van 2 jaar.

Lijkt me leuk om met andere mama's in contact te komen.



Groetjes Nathaly
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nathaly31,



leuk dat je ook reageert.

Het lijkt mij ook leuk om met andere mamma's in contact te komen.

Kom je ook uit de omgeving van Amersfoort?

Als je het leuk vind mag je mij een prive bericht sturen.

Ook andere dames die al eerder op dit bericht hebben gereageerd en het leuk vinden elkaar wat te leren kennen, kunnen me een berichtje sturen.



Groetjes, Mirjam
Hoi Mirjam,



Ik heb je een privé bericht gestuurd.

Ik hoop dat ie aangekomen is weet nog niet zo goed hoe dit forum werkt;-)



Groetjes Nathaly
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nathaly,



Ik heb je berichtje niet ontvangen, of in ieder geval nog niet gevonden. Ik weet ook nog niet zo goed hoe het forum werkt .

In mijn inbox staat in ieder geval niks.

Ik zal je snel proberen een prive berichtje te sturen. Kijken of dat lukt .

Groetjes, Mirjam
Hoi Mirjam,



Misschien is het makkelijker om te mailen?





Groetjes Nathaly
Alle reacties Link kopieren
Gelezen!

Ik stuur vanavond denk ik een mailtje.
Oke heb hem verwijderd
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Ik woon nu twee jaar in Amersfoort en heb twee zoontjes (van 1 en 3). Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om zo nu en dan wat mee te ondernemen :-)

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie een privéberichtje sturen!



Groetjes,

Anne
Alle reacties Link kopieren
Anne,



Ik heb je een prive bericht gestuurd.



Groetjes, Mirjam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven