Zwanger worden na een miskraam vanaf mei/juni 2014

23-06-2014 10:16 2930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij het nieuwe topic met tabel. Hopelijk mogen we snel allemaal lieve kindjes krijgen!



Inloggegevens:




Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBevallen Enya29 30/37 ? ? Theia 29/29April 2015 Divarg 29/28Mei 2015 Plukkie 36/36Mei 2015 MissMystique 29/34Juni 2015 Oreos 33/34Juni 2015Sara28/312e kindjeJuni 2015 Valentina82 32/431e & 2e kindjeJuli 2015 Bloes 30/30 1e kindjeAugustus 2015Sophietje3840/35 1e kindjeApril 2017





Lieve Clifford, hopelijk snel terug!

Stoere Sophie, goed herstellen en kom snel weer in de tabel!

Lucia en Feline, als je in de tabel wil, welkom! Jullie horen bij de groep!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:11
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
5.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van mij mogen ze weg Sara, mooie tabel!
Alle reacties Link kopieren
@tabel, zijn hier ook wat wijzigingen/updates ben inmiddels 39, mk was 30-06. 1e curretage 14-7, 2e curretage 19-9, en 31-10 controle echo bij gyn



@lucia, spannend hoor, en zo snel al! Succes!



@takkie, lief van je...



@serendipity, hoera! weer een mijlpaal gehaald!



@oreos, krijg nog een controle echo of ik nu echt schoon ben. En ze wilden ons eerst weer 'natuurlijk' laten proberen en dan na 3 maanden naar iui. Alleen, dat was begin juli, toen ze dachten dat ik half augustus weer 'vruchtbaar' zou zijn. Gyn gaf toe dat er nu wel al veel tijd is verloren sinds mk, en dat we nu wellicht direct iui ingaan.



@hier, ben wel even klaar met werk...ga naar huis, naar mn Tony's, kijken of ik Valentina in kan halen.

Fijne avond!
Niet mij verwijderen ajb, ik ben bezig met een comeback



Ik post later uitgebreid.
Alle reacties Link kopieren
@Misss: super leuk! Welcome back! Altijd goed om de namen even te benoemen. Ik heb altijd al het idee dat mensen gewoon blijven meelezen (heb ik zelf ook gedaan in de periodes dat ik minder schreef)!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
@Sophie: Ik heb je gegevens aangepast. Geniet van je Tony's ;) Heerlijk!!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Serendipity, wat een geluk! Heerlijk nieuws. En vast heel mooi om aan de andere kinders te vertellen. Ze zijn gelukkig blij. Zag laatst een hilarisch filmpje op youtube over een jongetje die hoort dat hij een broer/zus krijgt... 'Mom! What were you thinking! You already have us! Why do you need more!' Echt grappig.



@Missmystique: welkom comeback kid! Benieuwd naar je verhaal!



@sophie: mmmm! Ik heb er al twee op, misschien morgen nog 1 Welke smaak heb je? Kan me voorstellen dat je aan de slag wil met IUI. Hoe voel je je erbij? Als het je kansen vergroot, zou ik het doen. Het is niet niks maar.... Je wil het zo graag! Op welk termijn kunnen jullie eventueel starten?



@hier: niets bijzonders. Luie dag, weinig werk, morgen druk. Liefs
Alle reacties Link kopieren
Net controle gehad en het hartje weer even gehoord. Alles was prima, ook alle bloeduitslagen, bloeddruk, etc.

Kindje bleek al een stuk hoger te liggen dan ik dacht.

Toch wel weer fijn



Nu bij 17 weken pas weer. Dus voor de tabel: volgende control: 17 nov
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Theia! Prachtig! Ik kan niet wachten tot wij ook daar zijn... Geniet er van! Hoe voel je je?



Zwangere dames, willen jullie het geslacht weten? Ik wilde het eerst niet, man wel. Maar na alle ellende wil ik geen verrassingen meer. Dus wij willen het tzt wel weten. Jongen of meisje, allebei geweldig, maar heb een lichte voorkeur voor een jongen. We hebben ook al een hele tijd een jongensnaam. Oh kan me echt niet meer voorstellen zwanger te zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me top valentina, lief dat je het vraagt. Nagenoeg nergens meer last van, behalve regelmatig gezeur in mijn buik. En dat vind ik eigenlijk wel prettig, want dat zegt me dat de boel lekker op rekt.



Wij willen het geslacht wel weten, gewoon uit praktisch oogpunt. Ik heb ook niks met het argument dat het leuk is als het een verrassing is bij de bevalling, want ik vind de geboortedag van mijn kind bijzonder en spannend genoeg, ook zonder die extra verrassing. We hebben alleen nog niet besproken of we het gewoon met de 20 weken echo afwachten of dat we daarvoor nog voor een geslachtsbepaling gaan. En voordat we weten wat het wordt, voeren we ook geen discussies over namen. Dus echt heel erg stap voor stap



Ik hoop echt dat je ook snel weer dat gevoel mag ervaren valentina! Zit je nu rond je eisprong of heb je die al gehad denk je?



Oh en over dat youtube filmpje: ik weet nog een leuke! 'baby reveal gone wrong' moet je op zoeken. Volgens mij is dat een andere dan die jij bedoelt. Oh men, het zal je maar gebeuren..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken Theia! En fijn dat je je zo goed voelt. Ik heb het filmpje gevonden. Ik heb net dit weekend m'n eisprong gehad. Wachten nu! Stom, maar heb weinig hoop. We hebben 1x sex gemist(zaterdag) Eisprong was ws za of zo, we hebben woe/do/zo ochtend en maandag sex gehad. Suf he. Wat een klote proces...



Deze moeten jullie allemaal echt zien! Was bij Ellen in de US

You tube: zoek op: see little boys reaction after mom says she is pregnant. Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
@Theia: dat is weer goed nieuws. Dus je bent nu ook officieel die eerste spannende 3 maanden door. Gefeliciteerd!



@Valentina: dat moet dan bevruchting-technisch gezien goed gaan. Die zaadcellen blijven minimaal 2 dagen leven en de eicel blijft 1 dag in leven, dus het kan prima. Ik zou je vooral geen zorgen maken.



@tabel: wat apart hoe dicht jullie toch bij elkaar uitgerekend zijn. Leuk hoor!

Ik bedacht me wel dat het een beetje sneu is als je straks alleen in de bovenste tabel blijft staan... Maar ja, we komen uiteindelijk allemaal aan de beurt
Alle reacties Link kopieren
Geprobeerd bij te lezen.

De tabel met zwangeren groeit, net als mijn buik. Men vindt mij al best dik. Ik zelf eigenlijk ook al, ben van mezelf slank. Dus die buik steek al behoorlijk uit, wordt er beetje onzeker van.



Ter aanvulling

19 maart uitgerekend.

30 okt volg controle incl 20 wk echo
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



@Tabel: is weer aangepast!



@Lucia: Ja, daar zat ik gister ook al aan te denken. Maar daarna dacht ik dat we sowieso een grote steun voor elkaar zijn. Dus ook als de bovenste tabel steeds kleiner wordt. Uiteindelijk is er geen bovenste tabel meer nodig!



@Geslacht: Wij willen het dus niet weten. Om dezelfde reden die jullie niet zo belangrijk vinden. Wij vinden het juist wel een extra verrassing. Ik vind het heel bijzonder dat, als de bevalling begint, wij nog geen idee hebben of er een jongen of een meisje komt. Maar vooral dat moment dat je ouders/ broers/ zussen belt. De boodschap dat er een kindje is geboren is natuurlijk al heel bijzonder, maar ik vind het extra leuk dat iedereen tot het laatste moment nog niet weet wat het geworden is. Het is meer vanuit een romantisch oogpunt hoor dat geef ik toe. Het is best heel handig als je weet wat het wordt i.v.m. alle aankopen.



@Hier: Gyn. belt vanmorgen. Ik ben benieuwd.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
@Lucia, we kunnen allemaal zwanger worden, niet allemaal even snel misschien maar uiteindelijk lukt het iedereen en worden we een 'we zijn nu allemaal zwanger na een miskraam lang geleden' groepje



@Theia, wat fijn! Goed nieuws!



Wij willen het geslacht ook weten, puur praktisch gezien en ik heb wel voorkeur dus kan niet zo lang wachten
Alle reacties Link kopieren
Een miskraam heel lang geleden... Klinkt goed. Ga jij met 16 weken een pretecho doen Divarg?



Ik denk dat ik tzt wel kan wachten tot 20 wkn, maar weet niet zeker. Vind het ook mooi om niets te weten, bij de vorige kids van mn vriendin hebben we poultjes gemaakt, was hartstikke leuk. Kon je een taart winnen, hihi!



Saraaa al telefoon gehad?
Alle reacties Link kopieren
Normaal knip en plak ik nooit (ik schrijf ook nog in een ander topic) maar ik ben nu zo moe, dat ik even hetzelfde berichtje doe als daar.



Hi meiden,



Nou ik heb de gyn. gesproken. Het was eigenlijk een beetje een raar gesprek. Het is dat ik normaal nogal een hoge pet van hem op had, maar als ik hem vandaag voor de eerste keer gesproken had dan had ik er geen hoogte van kunnen krijgen.

Het gesprek was zo vreemd dat ik expliciet gevraagd heb of het misschien al te snel was om nu weer zwanger te zijn. Zijn antwoord daarop was nee , dus ik probeer het vage gesprek van daarvoor maar even los te laten.



Ik heb in ieder geval op 11 november een afspraak voor de echo. Dan ben ik ongeveer 7.5 week. Dan is er in ieder geval wel al iets te zien... Maar pff wat duurt dat nog lang zeg. Mijn hemel... Hoe moet ik de komende 2.5 week doorkomen vraag ik me af?



Ik laat het hier even bij! Ben bekaf. Mijn dochter slaapt net, dus ik ga ook even liggen.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
@sara: he wat raar. En vervelend dat het zo gelopen is. Wat zei hij voor rare dingen dan? En zo overdreven snel ben je ook niet opnieuw zwanger toch? Rust lekker uit en het wordt vanzelf 11 november!
Alle reacties Link kopieren
@Sophie: fijn dat ze nu meteen met iui gaan beginnen en je niet nog drie maanden laten aanmodderen.



@Serendipity: gefeliciteerd! Ik vond je al zo onduidelijk reageren over je eigen cyclus. Stiekem dus al even zwanger



@Hier. Moeoeoeoe! Ben het klussen zat, pffff! Nog twee weken... Laatste loodjes...
Alle reacties Link kopieren
Jaaa! Sinds mijn eerste keer seks (onbeschermd, gescheurde condoom) niet zoooo blij geweest met een menstruatie. Alles werkt nog dus, had even twijfels. ;)

Fijn weekend iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Fijn sofietje. Wanneer de IUI molen in? Hier Tony uit de kast en relaxed weekend.
Alle reacties Link kopieren
Heb vlgnde week gesprek. Heb aan de telefoon aangegeven dat ons nog 3 mnd laten 'aanmodderen ' ik een beetje verloren tijd vind. Ze gaven van de zomer immers nog aan in het najaar te willen beginnen. Maar goed, kan niets afdwingen vermoed ik, dus afwachten.



Heb trouwens net als jij een lichte voorkeur voor een jongetje, ben niet zo'n meisjes tiep denk ik. Super cliché maar als hij of zij maar gezond is heeft wel grootste voorkeur. Hoef het geslacht niet per se te weten, hoor vaker over praktisch. Maar een romper (bijvoorbeeld ) is toch altijd wit? Of denk ik te simpel...



Op naar de thee en Tony nu...puur is favoriet ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies, fijn om te lezen dat het goed gaat hier. Ondanks rare gesprekken met de gyn, veel uitrusten, wachten, en nog eens wachten. Even een dikke knuffel aan jullie!



Ik Ben laatste tijd zo moe. Vandaag een tennis wedstrijd gehad, hele middag was ikuitgeput. Nog even en Dan heb ik de eerste echo! Kan niet wachten. Als het allemaal goed gaat, gaan we komend wknd de ouders vertellen (geen zin meer om tot 12 wkn te wachten). Hopen dat ik vanavond een beetje kan slapen.

Liefs!
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Hoi meiden.



Ik heb gisteravond al een hele update gepost maar die is niet goed doorgekomen zie ik.



Ik ben zwanger! Al tien weken. Vanaf het begin heb ik gelijk al het gevoel dat het goed zit.

Toch nog wel redelijk onzeker ook. Want als je zo'n goed gevoel hebt, ga je extra hard onderuit als het toch mis blijkt te zijn.

Vandaar dat ik mezelf even op de achtergrond heb gehouden. Vorige keer vond ik het zo pijnlijk om mezelf uit te schrijven bij het uitgerekend in januari topic. Dat wou ik mezelf dit keer besparen.



Ik heb al de tijd mee gelezen hier en ben dus helemaal op de hoogte van jullie wel en wee.

Wat fijn dat er inmiddels al wat meer dames zwanger zijn. Clifford, wat fijn dat jullie huis nu bijna klaar is.

Overige dames, goed om te lezen dat jullie er zo positief in staan! Het komt helemaal goed met ons allemaal, let maar op!
Alle reacties Link kopieren
Jeuh! allemaal goed nieuws!



Gefeliciteerd, MissMystique! Heb je al een echo gehad?

Fijn, Sophie! Alles is weer gereset! Hopelijk is dit ook meteen de laatste menstruatie voor het komende jaar.

Oreos: Leuk, morgen eerste echo. Ben je gespannen? Het komt vast allemaal goed. Jij ook al rare geprekken met de gyn!? Wat kreeg jij te horen dan?
Alle reacties Link kopieren
@Miss: Wat een super nieuws! Van harte gefeliciteerd



@Oreos: Spannend he! En die moeheid hoort er helemaal bij. Neem je rust als je daar behoefte aan hebt!



@Sophie: Gelukkig, weer een menstruatie! Ik hoop dat jullie snel met IUI kunnen beginnen!



@Hier: Nog steeds ontzettend misselijk. Vandaag maar dagje rustig aan doen!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven