Vriend haatte mijn cadeau

23-10-2014 11:07 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik heb even een vraag omdat ik echt niet weet hoe ik me nu moet voelen en wat ik hiermee aan moet.



Mijn vriend en ik zijn een jaar samen en gaven elkaar voor de gelegenheid een cadeau. Ik was erg blij met mijn cadeau, echt leuk.



Hij daarentegen was een beetje apart naar zijn cadeau aan het kijken en liet weten dat hij het echt geen leuk cadeau vond en het niks voor hem is.

Ik heb erg veel tijd en toch wel wat geld in het cadeau geïnvesteerd en voel me dus gekwetst

Ik neem namelijk cadeaus altijd aan vanwege het gebaar dat erachter zit en de moeite. Hoe staan jullie hiertegenover?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is TO niet zo van het reageren.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Wat had je voor iets moois gemaakt of gekocht?
Nou nu ben ik ook nieuwsgierig wat het cadeau was
Alle reacties Link kopieren
Ik begin te geloven dat youme7 een topic opent en niet meer terug komt om ons te vertellen WAT nu het cadeau was.



Jammer........

We zullen het nooit weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed iets in de volgende trant:



TO is helemaal losgegaan om een "verwendag voor twee" in één of ander wellnesscenter te regelen. Dat heeft ze haar vriend gegeven, samen met een nieuwe badjas en een mandje "verwenspulletjes" voor de huid en de haren en aangezien ze zichzelf niks lekkerders kan voorstellen dan zoiets, dacht ze dat haar vriend dat ook hélemáál top zou vinden. Maar vriend is niet van de cremetjes en lotionnetjes en van het gefriemel en getut aan zijn lijf. Vriend vindt 10 minuten bij de kapper al een bezoeking.



En dus vindt vriend dit cadeau helemaal niks. Wat TO had kunnen weten als ze zich een beetje in haar vriend zou hebben ingeleefd.



Ja, ik weet het, het is speculeren, pure fantasie van me, maar ik vermoed zoiets dus.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Omg, the pressure watwashet watwashet. TO, zeg toch wat!!

Een gequilte boxershort?
Alle reacties Link kopieren
Een zilveren ring met haar naam erin.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:zoembaya schreef op 23 oktober 2014 @ 12:56:

Een gequilte boxershort?



Of misschien iets voor de aankomende winter?



Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 23 oktober 2014 @ 12:56:

Een gequilte boxershort?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit kan ook nog......



Een cadeau waar je veel tijd en wat geld in geïnvesteerd hebt?

Je hebt iets zelf gemaakt?

Wat was het?
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 23 oktober 2014 @ 12:59:

Een zilveren ring met haar naam erin.

Of een gegraveerd breekhartje aan een kettinkje.



Dat 'pak' van Morrowind...
quote:Morrowind schreef op 23 oktober 2014 @ 13:00:

[...]





Of misschien iets voor de aankomende winter?



[img]http://www.toxel.com/wp-content/uploads ... ater02.jpg[/img]Wauw!!! Echt wauw!!! *Rent naar winkel voor Burda.
quote:Morrowind schreef op 23 oktober 2014 @ 13:00:

[...]





Of misschien iets voor de aankomende winter?



[afbeelding]Oh wat een leuk idee voor mun mannetje ze verjaardag. Hij zal een gat in de lucht springen
Alle reacties Link kopieren
En daarom zoeken wij altijd samen onze kado's uit



(De kinderen kiezen dan weer zelf wat voor ons maar dat komt dan gewoon uit een goed hart )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Morrowind schreef op 23 oktober 2014 @ 13:00:

[...]





Of misschien iets voor de aankomende winter?



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:ainne schreef op 23 oktober 2014 @ 11:21:

[...]





Precies. Sinds ik ooit een printer voor mijn verjaardag gekregen heb vertel ik precies wat ik wil, waar het te koop is en hoeveel het kost. En dan doe ik oooooh en aaaaah bij het uitpakken. Ik een keer een nieuwe, echt geweeeldige supersnelle harde schijf

Hij was zoo enthousiast en happy zelf maar ja iets van juwelen, luchtje had ik wel leuker gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Na 3 pagina's weten we nog niet wat het was
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:ainne schreef op 23 oktober 2014 @ 11:21:

[...]





Precies. Sinds ik ooit een printer voor mijn verjaardag gekregen heb vertel ik precies wat ik wil, waar het te koop is en hoeveel het kost. En dan doe ik oooooh en aaaaah bij het uitpakken.Ik een harde schijf. Erger nog: electrische tandenborstel. Is dit een hint? dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 23 oktober 2014 @ 13:08:

Na 3 pagina's weten we nog niet wat het was Ik geloof ook niet dat TO hier ooit nog terugkomt.
quote:nina1966 schreef op 23 oktober 2014 @ 13:06:

[...]

Ik een keer een nieuwe, echt geweeeldige supersnelle harde schijf

Hij was zoo enthousiast en happy zelf maar ja iets van juwelen, luchtje had ik wel leuker gevonden.



Ik heb ooit een week creabea gepield op een cadeau toen mijn ex en ik een jaar bij elkaar waren (cadeau werd overigens positief ontvangen). Van hem kreeg ik een heel romantische, grote....stoomkoker! Want ik hield toch zo van koken?



Ik vond het echt wel een handig ding en gebruik het na al die jaren nog steeds, maar voor mij is dat toch meer een kerstcadeau oid. Als je x jaar bij elkaar bent, dan gaat het mijns inziens niet om de grootte of prijs van het cadeau, maar om iets liefs of iets wat een mooie herinnering oproept.



Heb natuurlijk enthousiast "dankjewel" gezegd. Maar we moesten allebei wel lachen om het contrast tussen mijn persoonlijke knutselproject en zijn praktische cadeau.
Oh dat pak!!
Alle reacties Link kopieren
Ik gok ook op een sieraad waar TO stad en land voor heeft afgezocht om het te laten graveren oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven