Oh nee stofzuiger kapot

23-10-2014 12:54 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal je net zien, morgen komt de makelaar voor een waardebepaling van het huis, wil ik net het huis van boven naar beneden stofzuigen, doet ie helemaal niks meer.....



Dus nu wil ik alla minuut een nieuwe stofzuiger en natuurlijk ook nog een verantwoorde keus maken, welke raden jullie aan en natuurlijk welke raden jullie absoluut niet aan.
Nooit op die manier overhaastte beslissingen maken voor toch wel behoorlijke prijzige aankopen.. vind ik dan hoor.



Kan je er niet even 1 van de buren lenen?
Ik heb er 1 van Miele en wil nooit meer een ander merk heb andere merken gehad, maar deze is zo fijn!
Alle reacties Link kopieren
Nooit meer zakloos voor mij, wat een ramp is dat zeg! Dus dat zou mijn belangrijkste argument zijn.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Zou misschien wel kunnen lenen van buren maar met een puber en een peuter in huis en ook nog eens verkoopplannen en bezichtigingen wil ik zelf een stofzuiger hebben staan



Kleine man ligt nu in bed dus zeker een paar uurtjes over om me te oriënteren.



We hebben ( of hadden hij gaat helaas naar het stofzuiger kerkhof) ook een Miele heeft al heel veel jaartjes trouwe dienst gedaan
Zelf blij met de nilfisk ocean coupe. Klein maar krachtig.



Enige nadeel schijnt de iets kleinere stofzak te zijn dan bij andere stofzuigers. Werkt verder als een trein(tje).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een aantal jaar terug een voor 5 euro gekocht via marktplaats. Hij is niet geweldig, maar doet toch wat 'ie moet doen. Meer advies heb ik niet. Ook gewoon geen onderwerp waar ik een mening over wil hebben.
Google anders even op *beste koop consumentenbond stofzuiger*
Alle reacties Link kopieren
Wat voor vloeren heb je? Als je laminaat of iets dergelijks hebt dan kun je natuurlijk ook altijd nog ouderwets gaan vegen.
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je? Heb er wel een over
Geniet van elke dag!
Ik zou toch liever er 1 zolang van familie of buren lenen, veel mensen hebben een tweede staan voor boven en dan rustig uitkijken naar een andere. Ik heb vorig jaar een geweldige stofzuiger gekocht voor maar ongeveer 60 euro van Tomado bij Blokker. Echt de fijnste die ik ooit gehad heb. En ik had hiervoor een philips. Ik vond een hepafilter belangrijk en nu ik hem gebruik vind ik de telescopische buis ontzettend prettig, hij maakt weinig lawaai en waar ik ook achter kwam, de universele stofzuigerzakken van action passen er perfect op. Nog nooit stof buiten de stofzak gezien.
Alle reacties Link kopieren
Dirt Devil.
Alle reacties Link kopieren
Koop één met flink wat zuigkracht. Als ik het me correct herinner mag je vanaf 2018 (?) alleen nog stofzuigers met 900 watt of minder. Dus sla je slag nu het nog kan...
Ik lees mee. Die van mij is letterlijk 10 minuten geleden doorgebrand. Ik stofzuig dagelijks (heb een baby en een peuter) dus heb een goede nodig (huidige was een karcher, hij zuigt trouwens nog wel, maar maakt heel veel lawaai en stinkt verband, dus ik durf niet meer verder te zuigen)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden over philps stofzuigers. Mijn eerste deed het heel lang erg goed, tot ik een nieuwbouwwoning er stofvrij mee wilde maken, was even teveel van het goede. Nu alweer een paar jaar naar tevredenheid mijn tweede philips stofzuiger.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een philips, de Universe.

Ik heb hem al 10 jaar en hij zuigt nog als de beste!

Mijn ouders hebben destijds dezelfde gekocht en ook die doet het na 10 jaar nog prima...

Dus wat dat betreft ben ik het eens met Toni84
Alle reacties Link kopieren
Schoonouders moet dat zijn btw...
Alle reacties Link kopieren
Dyson! Ik zou nooit meer een andere willen.



Kun je er voor nu niet 1 van de buren lenen?
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy23 schreef op 23 oktober 2014 @ 14:49:

Ik heb ook een philips, de Universe.

Ik heb hem al 10 jaar en hij zuigt nog als de beste!

Mijn ouders hebben destijds dezelfde gekocht en ook die doet het na 10 jaar nog prima...

Dus wat dat betreft ben ik het eens met Toni84



Wij hebben deze ook.

Waar koop jij je zakken?

Bij de Action zijn ze op en weet zo snel niet waar ze nog meer verkopen voor dit type.
Alle reacties Link kopieren
Als het een Miele is, kan je hem dan niet laten repareren?
Zeg maar Spijker.
Ik zeg Miele. altijd heb er veel versleten. maar toen ik Miele kocht was ik ook verkocht. Ik vind het de fijnste stofzuiger. Heb ook een paar jaar in de thuiszorg-schoonmaak gewerkt, en de stofzuigers van clienten gebruikt, maar echt, ik zeg Miele. (en nee, ik heb geen aandelen;-).



Koop zeker geen dyson stofzuigzak vrij. Dat vind ik de allerslechtste.
Alle reacties Link kopieren
Een Dyson is ZWAAR. Ik loop hem de hele tijd achter me aan te trekken omdat het kreng niet meerijdt. En hij veroorzaakt krassen op het laminaat. Geen stofzuigerzak vind ik dan wel weer ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook Miele, de mijne zuigt na 25 jaar nog steeds de planken uit de vloer (bij wijze van spreken). Alleen het handvat is kapot maar dat maakt niet uit.
verba volant, scripta manent.
quote:wendy23 schreef op 23 oktober 2014 @ 14:14:

Koop één met flink wat zuigkracht. Als ik het me correct herinner mag je vanaf 2018 (?) alleen nog stofzuigers met 900 watt of minder. Dus sla je slag nu het nog kan...



Nee, dat is nu al ingegaan.

Je kunt nog wel 'ouderwetse' stofzuigers krijgen, maar dat zijn de laatste modellen. Ze worden niet meer gemaakt.

Die laatste modellen zijn nu te koop met flink veel korting overigens.
quote:wendy23 schreef op 23 oktober 2014 @ 14:49:

Ik heb ook een philips, de Universe.

Ik heb hem al 10 jaar en hij zuigt nog als de beste!

Mijn ouders hebben destijds dezelfde gekocht en ook die doet het na 10 jaar nog prima...

Dus wat dat betreft ben ik het eens met Toni84Ik denk dat een 10 jaar oude stofzuiger veel meer lawaai maakt dan de meeste huidige stofzuigers. Mijn goedkope Tomado die ik vorig jaar kocht is echt fluisterstil en zuigt als de beste. Kleed tilt hij met zuigen met gemak op als ik mijn voet er niet opzet. 10 jaar geleden hadden ze ook nog niet zulke goede hepa filters in de stofzuigers als tegenwoordig en was een hepa filter zeker niet standaard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven