Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015





In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
Dank jullie wel!



Italia, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje dan!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Jeetje is weer een tijdje geleden, sorry voor weer mijn afwezigheid.



@Twinklin, heb niet alles gelezen maar wat een fijn nieuws! Nu lekker verder genieten van je zwangerschap! En wat leuk een meisje!! (al maakt dat niet uit natuurlijk, maar toch altijd leuk als je zelf ook een vrouw bent denk ik)



@Veliene nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!



@Italia, wat leuk en gefeliciteerd natuurlijk! Wanneer ga je verhuizen? Jeetje je zoon al bijna 2 jaar! Bedenk me dat ik hier ook al heel lang meeschrijf.. Jeetje wat gaat de tijd snel!



@Hier.. Even een kleine update...Afgelopen mei werd helaas mijn contract niet verlengd.. In die tussentijd bleven we gewoon proberen om zwanger te worden. De wens was toch erg groot. Helaas hebben we eind juni een miskraam gekregen.. Maar heb inmiddels al 1,5 maand een nieuwe baan, waar ik heel erg blij mee ben! Is precies wat ik zocht, en nog leuker dan de baan die ik hiervoor had. Ze zijn ook tevreden over mij wat ik begreep uit het evaluatiegesprek.

Alles gaat gelukkig weer z'n gangetje. En heb ik afgelopen weekend 3 positieve zwangerschapstesten gehad (je kunt er niet genoeg doen hihi) Super blij dus! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Als het goed is ben ik volgens internet, 5w5d. Dus erg pril nog. 4 november heb ik een echo. De tijd kan me niet snel genoeg gaan.



Nogmaals mijn excuses.. Heb het nu ook allemaal best druk en was ook een hele tijd (door de miskraam) niet meer op viva geweest.



Fijn in elk geval om te horen dat het iedereen goed vergaat!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd lovelylady!

Hoe voel je je? Dinsdag al een echo, wat fijn en spannend!

Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
Gefeliciteerd lovelylady, wat een goed nieuws!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!



Heb inmiddels mijn echo gehad. Er was helaas nog niet veel te zien. Wel een dooierzakje met daarnaast een wit stipje/vlekje. Ze hebben het opgemeten en het zou dan overeenkomen met een zwangerschap van 5w4d. Er was dus nog geen hartactie. Maar dat zou kunnen kloppen met zo'n vroege echo. Eind volgende week mag ik weer terug komen om te zien of er al wat meer is ontwikkeld. Maar na mijn miskraam ben ik nog maar 1x ongesteld geweest dus weet ik niet hoe mijn cyclus is/was. Ik dacht zelf al 7 weken te zijn. Maar we zullen het volgende week zien. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het gestopt is met 5 weken.



Pfff maak me zo zorgen.... Dus even duimen draaien hier...
Lovely. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Stressen is dat he zo'n vroege echo. Heb ik bij zoon gehad. Met 6 weken alleen een dooierzak en verder niets. Twee weken later wel een hartactie gezien. Ik laat nooit meer een echo maken voor de 7,5/8 weken. Eerder levert het alleen maar stress op. Hopelijk zie jij volgende week ook meer!



@ hier. Ik doe gezellig met Lovely mee, want ik ben zwanger van een broertje of zusje voor A. Geheel onverwacht in de eerste maand raak. Ben nu 4+5. Nog heel pril dus. Hopen dat het goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Italia: wat gaaf!!! Van harte gefeliciteerd! Dan ben je uitgerekend begin juli? Mooi leeftijdsverschil, 2,5 jaar.



@lovely: ik duim dat de tijd snel gaat en dat je de volgende echo een mooi kloppend hartje ziet!!
Ja klopt Jorni. Rond 11 juli als ik het op internet uitreken.
Lovelady, wat een verschrikkelijke onzekerheid he!!

Ik had ook een vroege echo en toen was er ook alleen nog maar een dooierzakje te zien. Gelukkig kan het dus ook gewoon goed gaan, zeker als je nog niet zeker ben van je cyclus!

Ik duim voor je!! Wanneer mag je weer?



Italia, gefeliciteerd!! Zo wordt dit topic ineens weer actief ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Kwam ook eens even langs wippen en zie dat Italia gewoon al voor de tweede keer zanger is! Gefeliciteerd wat gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk al die (opnieuw) zwangeren.

Gefeliciteerd!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Italia!! Wat leuk!! Gaat alles goed daar??



Hier minder nieuws.. En dat is nog zwak uitgedrukt.. Afgelopen week weer een echo gehad en bij de gyn geweest. Helaas zagen we niks in het vruchtzakje Met de gyn afgesproken om nog een week aan te kijken (moet vrijdag terug) en dan wordt de knoop doorgehakt. De kans is zeeeeeeer klein, maar ze willen het voor alle zekerheid nog 1 week afwachten. Waarschijnlijk dus volgende week een curettage..



Sorry voor het mindere bericht, maar wilde het jullie toch laten weten..
Alle reacties Link kopieren
Ach nee wat erg! Heel veel sterkte! Ik hoop heel erg dat het toch goed is! Hopelijk heb je mensen voor steun.
Oh dat is kutnieuws zeg Lovely. Hoe ver zou je moeten zijn nu? Vorige echo was 5 w en 4 d en nu bijna 7 weken?



Met 7 weken heb ik geen ervaring maar met ruim 6 weken dus wel en toen zag je alleen een vruchtzak.



Ik hoop zo voor je dat jullie volgende week wel een hartje zien!
Alle reacties Link kopieren
Lovely, wat rot en toch ook nog spannend!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotnieuws Lovelylady! Ik duim voor jullie dat er volgende week toch ineens goed nieuws is!
Lovely: wat een ***nieuws!

Denk aan je.. Je kan me altijd ook pb'tje sturen als je erover wil praten. Ik weet helaas wat je doormaakt..
Alle reacties Link kopieren
Oh bah lovely! Heb je inmiddels al uitsluitsel? Wat killing die onzekerheid...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe het met onze andere zwangeren gaat, twinklin en italia?

Ik wilde het alleen niet in hetzelfde bericht zetten als mn bericht aan lovely.
Hier gaat het allemaal goed hoor! buikje groeit enorm en ons meisje schopt steeds harder en vaker, heerlijk... Ben morgen 26 weken!

Kan me niet hard genoeg gaan!
Wat fijn twinklin!!! Dat is de leukste periode waar je nu in zit (tenminste dat vond ik)



Hier alweer ruim 7 weken zwanger. Ben kots misselijk en super moe. Volgende week woensdag de eerste echo. Dan zou ik 8 weken en 4 dagen zwanger moeten zijn. Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt heerlijk Twinklin! Geniet maar van al het bewegen, dat miste ik best wel toen hij was geboren. Al was ik ook heel blij dat ik hem lekker kon knuffelen :-)

Zijn jullie al bezig met voorbereidingen voor de babykamer? Al een kinderwagen op het oog?



@italia: oh bah, dat misselijk zijn is zo verschrikkelijk vervelend.. Hopelijk vliegt de tijd en zakt het af.

Hoe ver zijn jullie mbt verhuizen? Moeten jullie veel veranderen of voorbereiden voor de nieuwe baby?
Jorni wij laten alles renoveren van binnen. Kozijnen, vloer, badkamer, gas en elektriciteitssysteem etc. Dat wordt gelukkig gedaan. Het enige wat wij moeten doen is alles in dozen pakken, daar weer uitpakken. Administratieve rompslomp en nieuwe lampen, gordijnen etc kopen.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer willen jullie gaan verhuizen italia? Er zit nu toch een soort tijdsdruk achter :-)



@lovely: hoe gaat het met je? Ik denk dat je geen goed nieuws hebt gehad aangezien je zo rustig bent...



Hier afgelopen weekend sinterklaas gevierd. Zl snapte er nog niks van :-) ik ben benieuwd hoe hij komend weekend reageert wanneer we zijn verjaardag vieren. Ik kan niet geloven dat er al een heel jaar voorbij is!
Komende maand Jorni. Met die tijdsdruk zit het dus wel goed. Hebben vandaag de sleuteloverdracht gehad, maar met de vorige eigenaar overeengekomen dat de aannemer al met de werkzaamheden kon beginnen. Over een week moet alles klaar zijn. Dan moet de vloer nog zo'n 10 dagen drogen.



Verhuizen vlak voor kerst, of tussen kerst en oud en nieuw. Gelukkig begin januari even een paar dagen uit rusten in NL.



Volgend jaar snapt zoon Sinterklaas vast al een stuk beter. Hier begint A nu met "oh kerstman, cadeautjes".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven