Tips voor een stukje op een bruiloft...

22-10-2014 12:19 77 berichten
Ik wil even helder hebben dat ik anti stukjes op een bruiloft ben. Op onze bruiloft werden dan ook geen stukjes ' getolereerd' hoewel er wel gevraagd werd of het mocht.



Goed, mijn probleem. De laatste vriendin uit mijn vriendinnengroepje gaat trouwen. Zij heeft op alle bruiloften aangegeven dat als het ooit zo ver was ze het leuk zou vinden als er een stukje gedaan zou worden. Nou is het dus zo ver, ik heb het nogmaals gevraagd en ze is helaas niet van die wens afgestapt.



Goed, ze is 1 van mijn liefste vriendinnetjes en dus daarom doe ik het, al heb ik weinig zin om zo voor lul te staan. Ik ben nu (namens ook de rest van mijn vriendinnen) op zoek naar tips en ideetjes? Weten jullie nog iets leuks? Oja, we kennen haar vlam niet zo heel goed. Ze zijn pas een jaar bij elkaar. Ze hebben geen kinderen en zijn halverwege de 30.

En nee, geen ABC! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 23 oktober 2014 @ 13:11:

Gut, wat voelen we ons weer verheven boven het gepeupel.

Ik ben geen fan van stukjes, maar als het bruidspaar het wel leuk vindt en er zelfs specifiek om vraagt, wie zal ik dan zijn om dat te geen verpesten door zuchtend en kreunend met een chagerijnig gezicht in de zaal te zitten.

Ik ben niet zo moeilijk, doe desgewenst lekker mee, kijk geïnteresseerd bij een gedicht in onverstaanbaar dialect en neem daarna nog een wijntje op ieders gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Zag laatst een leuk filmpje op youtube, volgens mij. Met een fotograaf die allemaal denante vragen stelt, misschien is dat wat

Funny wedding photography heet hij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven