Panty

14-07-2012 20:52 408 berichten
Ben een man, en draag panty's, en vindt dat echt heerlijk zitten.

Liefst een naadpanty, of hold up's.

Sinds kort ook jarretel, met net panty.

Werkelijk heerlijk om te dragen, en naar te kijken in de spiegel.

Mijn vrouw vind dat ook leuk, en koop ze ook voor me.

Heb schijnbaar toch een fetish voor nylons.

Wat vinden jullie ervan als een man panty's draagt.
Alle reacties Link kopieren
Of het hele topic wegspoelen met wijwater.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik miste hem ook al, maar gelukkig niks nieuws.

Op een mede-pantygebruiker na dan.

Fijn Rico, heb je ook een voorkeur voor een kleur, merk, patroontje? Misschien kun je via de pb functie tips uitwisselen met de TO ?

Ik persoonlijk krijg al pijn aan mijn netvlies bij de gedachte aan een man in een panty, nog erger dan bij een man in een campingsmoking.
Alle reacties Link kopieren
quote:matthijsse schreef op 28 september 2014 @ 22:06:

ik heb alleen maar leuke reacties



Dat maakt het dus deste onbegrijpelijker dat je jarenlang maar huiltopics opent en reacties geeft over het gebrek aan acceptatie.



Je goochelt met je persoonlijkheid, je woorden spreken zichzelf tegen, en hoeveel je ook emmert en beantwoord wordt, je blijft maar steeds diezelfde stokpaardjes herhalen als een op hol geslagen grammofoonplaat.



Maar goed, de essentie, waarom is je frustratie zo groot terwijl je alleen maar leuke reacties krijgt??
quote:rico60 schreef op 22 oktober 2014 @ 11:01:

Er komen wel steeds meer mannenpanties op de markt (inetrnet), dus wie weet wordt het straks meer geaccepteerd.

Jep.

Net als adult-dipers. Toch denk ik niet dat een grote volwassen meneer met een luier om ooit geaccepteerd gaat worden in de plaatselijke Ap, denk je wel?
Was Rico niet van de witte panties in maat 50?
Alle reacties Link kopieren
Zwarte / Bruine / Witte Piet, draagt ook Panties.

In alle Ballets worden ook Panties gedragen, en ziet er geweldig uit.
Dat zijn maillots bij mijn weten, en die dienen vooral een praktisch nut. Er zijn ook zat balletuitvoeringen waarin geen maillots of panty's worden gedragen, en dat ziet er ook geweldig uit.



Ik begrijp dat je dit topic steeds open haalt omdat je acceptatie wilt, maar dat gaat zo niet werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij juist helemaal geen acceptatie wil, hij wil provoceren net als Matthijs. Maar ook dat lijkt niet erg van de grond te komen.
...
Toch maar die houten staak erdoorheen jagen dan.
Alle reacties Link kopieren
Ieuw.. en dan?

Boven de grill?
...
Nee, naar buiten slepen in de zon. Wordt het vanzelf tot stof.



Of haal ik nou wat dingen door elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee!

Maar ik wor der nie cheyl van. Da nie!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man en draag graag panty's 60 din of 80 din van het merk oroblu.

Vind het lekker zacht aanvoelen onder een broek en lekker warm en je hoeft geen sokken meer aan.

Verder is het tegenwoordig heel normaal dat mannen ook panty's dragen en dat heeft niets mee te maken of je nu metro of gay bent of dat panty's alleen voor de vrouw zijn.

Wij mannen moeten gewoon met de tijd mee gaan.
pluk de dag
Pffff....
Alle reacties Link kopieren
"Wat vinden jullie ervan als een man panty's draagt."



Tsja, ik kan geilere dingen bedenken :P
X x bitch4ever x X
Alle reacties Link kopieren
Helemaal top, mannen die panty's dragen.

Mooi elegant en met de tijd meegaand!!!
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:roymooi schreef op 18 november 2014 @ 10:26:

Ik ben een man en draag graag panty's 60 din of 80 din van het merk oroblu.

Vind het lekker zacht aanvoelen onder een broek en lekker warm en je hoeft geen sokken meer aan.

Verder is het tegenwoordig heel normaal dat mannen ook panty's dragen en dat heeft niets mee te maken of je nu metro of gay bent of dat panty's alleen voor de vrouw zijn.

Wij mannen moeten gewoon met de tijd mee gaan.



dat is nou net het probleem , vrouwen denken dat pantys alleen van hun zijn en dat zij het alleenrecht hebben om ze te dragen , nou dat is niet zo , ik daag ook bijna dagelijks pantys en dan draag ik daar geen sokken over heen



en als het mooi weer is draag ik huidkleurige pantys in mijn laarzen onder een korte broek vaak sooms zie je de dames kijken , maar meestal durven ze niets te zeggen , zeker niet als ik 60 dennier dikke huidkleurige (oma) pantys draag
Alle reacties Link kopieren
quote:roymooi schreef op 18 november 2014 @ 13:45:

Helemaal top, mannen die panty's dragen.

Mooi elegant en met de tijd meegaand!!!ik draag zelf al jaren pantys in het openbaar , maar ik denk nog steeds dat ik de enige ben want ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die net als ik pantys draagt en zeker niet op straat
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 14 juli 2012 @ 21:40:

[...]



Maar je bent al gezellig aan het panty'en met je vrouw. Waarom hier dan vragen of wij het leuk vinden? Wat zij vindt is toch voldoende dan?



Heb je ook laarzen aan?Dit dus. Wat maakt het uit wat anderen daarvan vinden als jullie het allebei prima en/of opwindend vinden? Vanwaar die behoefte aan bevestiging dan nog? Ik denk dat hier wel duidelijk wordt dat je in je handjes mag klappen dat je dit met je vrouw kan delen. Is het voor jou fijner om te weten dat je niet de enige bent die hier iets mee heeft?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve Suzy

Jij bent ook nog laat wakker
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 19 november 2014 @ 01:58:

[...]





Dit dus. Wat maakt het uit wat anderen daarvan vinden als jullie het allebei prima en/of opwindend vinden? Vanwaar die behoefte aan bevestiging dan nog? Ik denk dat hier wel duidelijk wordt dat je in je handjes mag klappen dat je dit met je vrouw kan delen. Is het voor jou fijner om te weten dat je niet de enige bent die hier iets mee heeft?als ik niet de enige ben dan wordt het een stuk leuker en prettiger
Als je de rené-klonen meetelt zijn jullie al zeker met zijn zessen. Tijd voor een meeting lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:matthijsse schreef op 18 november 2014 @ 21:55:

[...]





ik draag zelf al jaren pantys in het openbaar , maar ik denk nog steeds dat ik de enige ben want ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die net als ik pantys draagt en zeker niet op straatOooh. Jij ziet vrouwen niet als 'iemanden'. Zeker een mysoginist...
Occam's razor
quote:melbrw schreef op 28 december 2014 @ 12:19:

Als je de rené-klonen meetelt zijn jullie al zeker met zijn zessen. Tijd voor een meeting lijkt me.







Mag dit topic nou eindelijk eens onder de zoden? Die geforceerde reanimaties beginnen me echt de keel uit te hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 28 december 2014 @ 17:33:

[...]









Mag dit topic nou eindelijk eens onder de zoden? Die geforceerde reanimaties beginnen me echt de keel uit te hangen.Reageer dan ook niet overal op, ik tel de meeste posts van jouw hand op de laatste pagina.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven