Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
En heb je al succescombinaties gevonden Patsy?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
O smoothie mangobanaanyoghurtappelsap, 2 boterhammen met aardbei

L 2 boterhammen met leverworst

T yoghurt met muesli en honing

D ovenpatat met mayonaise, erwtjes en gehaktballetjes



Niet slecht
Tjezus, wat vals
Eetlijstje

O: 4 crackers met filet

L: 2 spelt boterhammen met muisjes ( blijf dit zo lekker vinden ¤

T: stukje gebakken ei

D: rijst, mais, schouderkarbonade met ajam paniki saus



Heb vandaag weer die aardappelsalade gemaakt. Misshien vanavond nog een klein bakje en dan morgen als lunch.
O: kwark met granen

T: -

L: 3 boterhammen mager beleg

T: kroketje

D: 2 kopen maissoep en 2 broodjes met kaas



Ondanks kroketje volgens mij wel een nette dag. Vrij veel gelopen want lekker gaan winkelen.
Ibi: mijn moeder zegt altijd als je iets slechts eet dan is kroket niet het ergste😁
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties voel mij al iets beter... Na een verschil van wel 2 kilo is er nu toch al 1,4 terug af. Hopelijk mindert het nog. Veel succes
Alle reacties Link kopieren
Zo ik zit weer aan een smoothie, banaanaardbeimangoappelsapyoghurt deze keer Lang leve de doosjes fruit van de AH, want 's ochtends een mango schoonmaken zie ik mezelf echt niet doen.



Schorpioen, zou je dat recept van de aardappelsalade kunnen plakken? Misschien heb je dat al eens gedaan hoor, maar ik ben wel nieuwsgierig inmiddels
Tjezus, wat vals
IBI: de eerste 10 kilo eraf! Super. Je Halloweenfeest klinkt erg gezellig.



Schorpioen: fijn dat je stopweek geholpen heeft.



MevrJack: makkelijk he, dat bevroren fruit. Ik ga ook maar weer aan de smoothies, want ik eet ook te weinig groente en fruit.



Hier is het een slechte week aan het worden. Gisteren een dagje geshopt en dus op terrasjes gezeten en uit eten geweest. En dan let ik niet zo op wat gezond en mager is, maar geniet ik lekker van het eten en de gigantisch grote ijscoupe als dessert



Morgen en zaterdag ook weer naar een verjaardag, dus dat betekend ook weer taart en hapjes. Ik zal me inhouden, maar ik kan wil geen nee tegen alles zeggen.
Mevrouwjack: ik doe altijd : 1 zoete aardappel , 1 avocado , 3 van die augurk sticks. 2 eetlepels Griekse yoghurt en 1 eetlepel yogolijn. Je kan er ook nog bosuitjes bij doen. Dat stond in originele recept. Ik heb kruidenpotje waarin peper, knoflook en nog wat kruiden zit en die gooi ik er ook nog op. Met wat peper is het ook lekker.



Had vandaag 2 speltboterhammen, appel en beetje van aardappelsalade meegenomen naar werk. Na werk boodshappen gaan doen en een honger dat ik had. Rond 3 uur maar 4 WAsa crackers en 2 eieren. Gelukkig niks slechts genomen.



Vanavond vis eten.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Schorpioen, ga hem ook eens proberen!

Vandaag even wezen winkelen, wilde eigenlijk niet daar wat eten maar was heel flauw van de drukte en warmte. Dus een klein broodje met kruidenkaas van de V&D genomen, schade beperkt. En goed geslaagd ook. Tenminste... ik wilde eigenlijk nieuwe broeken (heb er serieus maar 3 die goed zitten) en ben thuisgekomen met een tas, omslagdoek, shirt, jasje, blouse en vest Broeken zijn zo lastig, heb lengtemaat 36 en dat kan bijna alleen maar online maar dat vind ik zo onhandig met broeken. Dus ik wilde naar Miss Etam want daar hebben ze extra lang, maar er was niet veel keus en van wat ze hadden zat de broekband ongeveer tot mijn borsten



Verder eet ik vanavond hetzelfde als gisteren denk ik, moe van het winkelen en niet heel inspiratie.
Tjezus, wat vals
Mevrouwjack: ik heb nog tops nodig maar kan geen leuke vinden. Gelukkig pas ik de reguliere lengtes . Primark heeft soms ook lengte 36. Voor de rest idd weinig keus
Net weer gaan sporten en om af te vallen moet ik gaan hardlopen en meer eten. Dit zei degene die bodyboxx geeft. Ik durf dat toch niet zo goed. Ik eet nu rond de 1500 kcal en op sportdagen wat meer. En sommige dagen ook gewoon rond de 2000. Misshien me toch maar eens gaan verdiepen in voeding. Heb het idee dat ik dan zo anders moet gaan eten maar wil wel gewoon normaal met gezin blijven eten zoals aardappelen en lasagna etc. Maarja me toch eens in gaan verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
Patsy: Ik doe nu Callcenterwerk bij een verzekeraar. Dus wel zitwerk…dat is dan weer jammer, maar aan de andere kant trekken mijn voeten het niet om te lang te staan of te lopen, dan worden ze helemaal dik (vandaar dat Horeca ook geen optie meer is. Daar val je misschien nog wat van af).
MevrJack, lastig he, die broeken. Ik heb hele korte pootjes en broeken met die lengtemaat kan ik ook niet meer vinden. Alle standaardbroeken zijn te lang. En dan zijn het vaak ook nog eens heupbroeken of skinnyjeans en die kan ik echt niet aan.



Schorpioen, hoeveel at je voordat je ging lijnen? Ik hoor en lees ook weleens theorieën dat je juist meer moet gaan eten om af te vallen. Zeker als je geregeld sport zou dat misschien wel waar kunnen zijn. Advies van Hatse zou welkom zijn, lijkt me? Zij sport ook veel. Ik ga je aardappelsalade ook eens uitproberen. Kun je zoete aardappels gewoon bij de supermarkt kopen? Ik heb er nooit op gelet.
Jan10e: hoe bevalt je werk tot dusverre? Of zit je nog in training?
Liara: bij de supermarkt hebben ze zoete aardappel idd. Voor ik afviel at ik ongeveer wat ik nu eet maar dan vaker vette hap bij lunch, s'avonds chips, chocolade etc eten of als man nog iets maakt ook mee eten. Naar gewoon normale boterhammen teveel slechte dingen. En ja als ik uit eten ga toch ook wel teveel eten. Ik denk dat ik op normale dag rond 2500 kcal uitkwam. En op sommige dagen zelf veel meer. Bleef wel rond de 106 hangen op een gegeven moment.



Vandaag eetlijstje

O: 2 speltboterhammen met gestampte muisjes

T: aardappelsalade en appel

L: 4 WAsa crackers met filet american en 2 gekookte eieren

D: spruiten met appelmoest en beetje aardappelpuree en talapia vis (4 van die stukjes)

T: Griekse yoghurt met aardbeien.
Alle reacties Link kopieren
Sorry schorpioen, ben vergeten het bij te houden hoeveel groente en fruit ik erdoor heen gooi! Maar zie dat het op juicerecipes.com (daar haal ik veel recepten vandaan) wel bij staat! Je zou daar eens kunnen kijken.



@MwJ, heb al een heleboel lekkere combi's gevonden hoor! Veel recepten van Joe zijn lekker, maar ook zelf experimenteren is leuk! Waar ik laatst een hele dag van heb gesmuld was: aardbei, apple, selderij en wortel. Jammie!



Woog vanmorgen 100 op de weegschaal!

Ondanks dat ik woensdag met collega's heb gegeten op het werk (niet veel hoor), en gisteravond ook een beetje heb gegeten. Mijn 7-dagen challenge is dus zeg maar wel mislukt haha

Wel 4 volle dagen gemaakt, en woensdag en donderdag alleen avond wel gegeten. Maar ga vandaag en morgen weer vrolijk verder want ik voel me goed en het voelt ook goed. Zondag een eetafspraakje.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 23 oktober 2014 @ 16:18:

Tenminste... ik wilde eigenlijk nieuwe broeken (heb er serieus maar 3 die goed zitten) en ben thuisgekomen met een tas, omslagdoek, shirt, jasje, blouse en vest .Hahaha, zo herkenbaar. Story of my life
Alle reacties Link kopieren
quote:jan10e2000 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:10:

Patsy: Ik doe nu Callcenterwerk bij een verzekeraar. Dus wel zitwerk…dat is dan weer jammer, maar aan de andere kant trekken mijn voeten het niet om te lang te staan of te lopen, dan worden ze helemaal dik (vandaar dat Horeca ook geen optie meer is. Daar val je misschien nog wat van af).Ach, wie heeft tegenwoordig geen zitwerk? Die beweging moet je dan elders vandaan halen, dat moet vast lukken toch? Werk je full time? In ieder geval heeeel fijn dat je een baan hebt!!
Ik werkte ooit in een winkel en je zou zeggen dat je dan wel afvalt. Niet dus! Echt iedereen kwam aan.



Patsy: als je bent afgevallen is het niet mislukt. Heb ergens gehoord dat het gezond is om ontbijt met juice te vervangen
Alle reacties Link kopieren
Stil hier zeg!



Nee helemaal misluk is het natuurlijk niet schorpioentje. Maar wel in de zin dat ik 7 dagen alleen wilde juicen. Maar het geeft ook niet, het is geen religie of zo dus ik vind het wel prima. Ik ga ook niet mijn hele leven omgooien en moeilijk maken alleen om te kunnen vasthouden eraan.
Ja het word steeds stiller hier idd
Alle reacties Link kopieren
Jammer he! Er werd zo lekker gekletst, had altijd weer wat bij te lezen als ik zo tussendoor kwam gluren.
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry, ik laat het ook veel te veel afweten, druk met andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er nou belangrijker dan dit topic renate

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven