Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Ik heb mijn man vier jaar geleden op paiq ontmoet.. Qua foto's vond ik hem zo zo.

Zonnebril op of duidelijk een halve foto, met wie sta je arm in arm? Of van een afstandje op de foto.



Achteraf ben ik blij dat ik niet zo oppervlakkig ben geweest dooor hem af te wijzen op zijn foto's ondanks zijn gezellige chat.

Eerste date was ook super! Gelukkig zonder zonnebril, ik weet nog dat ik dacht: jeetje wat is hij lang!
Alle reacties Link kopieren
@peozelpootje Je hebt gelijk! Ik moet er gewoon vol voor gaan! En als hij het uiteindelijk niks vind heb ik iig een leuke avond gehad!



Ik heb ook al wel eens dates gehad via paiq....vind dat toch wel een erg leuke site. Eerst kletsen en dan foto's bekijken!
@ Katinka. Mannen kunnen altijd wel raden hoe een vrouw er naakt uitziet, dus hij weet het al. Bovendien wordt altijd onderschat hoeveel mannen op volle vrouwen vallen en overschat hoeveel mannen op heel slank vallen.



@ Rasa, als je GEEN verwachtingen hebt, kun je het proberen. Maar het klinkt niet hoopvol.



@ imogen, is latter niet spannend juist omdat je hem nooit kan hebben? Maar ik geloof dat je hem al drie kansen heb gegeven. Je kunt hem niet blijven excuseren met zijn verleden. Je bent zijn ex niet, dus je moet niet als ex behandeld worden. Hij moet het maar oplossen, want in een relatie moet je van iemand op aan kunnen. Als hij dat niet doet, kan hij geen relatie hebben.



Ik probeer nu ook mijn eigen advies op te volgen.



Ik heb besloten dat ik zelf ook verder moet en twijfeldame moet afschrijven. Leuk dat ze tijdelijk niet wil afspreken en niet volledig wil afbreken, maar het eindresultaat is alleen maar awkward inhoudsloos contact over de app. Ik zou ook niet weten hoe we hier uitkomen en het nog een leuke start van een iets kan worden. Als ik terugkijk stoor ik mij gewoon heel erg aan haar houding dat alles leuk moest blijven, maar ze in praktijk met alles zo serieus bezig is, dat leuk eigenlijk niet meer mogelijk is.



Ik kijk over een aantal maanden misschien wel hoe de vlag erbij hangt, ik wil nu echt verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
Even een snel berichtje want laptop lijkt te zijn overleden :(. Heb voor komend weekend weer n date gepland staan, weer via Badoo. Ik heb toch t idee dat er, als we hier thuis afspreken, toch sneller gezoend wordt enzo..hoe doen jullie dat ?
Alle reacties Link kopieren
@ snoopy... NEEEEEEEE!! Ga aub NIET met hem thuis afspreken!! Gewoon op een neutraal terrein (bv een kroeg)



Ik heb een jaar geleden ook thuis afgesproken met een gast die ik via Badoo heb leren kennen en dat was een grote vergissing! één van DE fouten van 2013 !!!
Alle reacties Link kopieren
Neeee idd niet de eerste keer thuis afspreken. Doe ik ook nooit! Spreek af in een kroeg ofzo. Lekker veilig!



@Sybreed.....thnx voor je mannelijke input!
Alle reacties Link kopieren
sorry...2x gepost!
Alle reacties Link kopieren
Ow, ik ga wel thuis afspreken binnenkort op 1e date...maar heb hem wel eens gezien
Dag allemaal, ik reageer graag ook even op jullie als ik wat meer tijd heb. Kom net pas thuis uit mijn werk en moet zo alweer naar bed...



Allereerst, ik heb me gelukkig gisteravond ingehouden en niets geappt naar de date van een halfjaar geleden die me alleen als vrienden wilde blijven zien. Ben ik nu erg blij om, want het was een dom idee.



De date van nu ga ik waarschijnlijk zaterdag zien. Overdag, dus het wordt niet iets met drank en seks. Eigenlijk geloof ik er niet meer in, maar ik vind dat ik nu eens een keer niet meteen moet afhaken als iemand wat dichterbij dreigt te komen. En tja, vind ik hem echt niets meer, dan weet ik het tenminste maar zeker en weet ik ook dat ik hem niet te snel heb afgeschreven. En wie weet valt het mee en zijn mijn verwachtingen nu zo laag dat ik er vanzelf al wat ontspannener in sta.
Alle reacties Link kopieren
Idd. Nooit maar dan ook nooit bij je thuis afspreken voor de eerste keer. Dat je daar eindigt omdat je allebei zin hebt in iets stouts is een ander verhaal, maar first time noooooit bij je thuis!



Back to my dilemma. Punt is: ik ben gek op latter. De seks is hemels en op zijn manier is hij er ook wel voor me. Alleen het komt erop neer dat hij nogal egoistisch is, en af en toe volledig voorbij gaat aan mijn gevoel. Als ik dan gekwetst ben dan komen de excuses wel, en dan baalt ie ook echt, maar dat moet allemaal van mij komen. Hij is wel veranderd vergeleken eerst, maar het punt is gewoon dat ik vind dat ie niet genoeg moeite doet. Wel op de app, op de app is hij geweldig, veel berichtjes etc. maar mij even bellen doet ie niet, en zomaar langskomen zal helemaal niet gebeuren.



Op het moment doe ik even niets. Ik ben gekwetst, boos en ook een beetje jaloers. Dit weekend zouden we voor het eerst in lange tijd samen zijn. Eerst zou ik weg zijn voor mijn hobby (onze gezamelijke hobby, waar we elkaar van kennen). Maar dat ging niet door, financieel kreeg ik het niet rond. En gistern, dat was dus zijn streek, bleek dat eerder op de dag iemand hem had gebeld om mee te gaan, lang weekend. Paar dingen:

1. Wj hadden dit weekend afgesproken en eindelijk weer eens tijd voor het eerst in 3 weken langer dan een avondje en een nacht

2. Hij belt mij niet om te vertellen dat ie mss weg kan: ik had hem dan gezegd te gaan. Natuurlijk baal ik dat ik niet kan maar dat gun ik hem echt wel

3. Kom er dus pas later achter toen ik dingen aan het plannen was en maar geen reactie kreeg. Ik appte: of ga je soms hobby doen. ALS GRAP! En toen kwam terug: dat zit er wel in.

4. Ik zei het als grap, omdat hij zo druk is dat ie lastig kan afspreken omdat hij het zo druk heeft. Doodmoe is daardoor en ook qua geld niet relaxed zit. Dus zou dit helemaal niet moeten kunnen. En dan kan ie dus wel opeens twee weekdagen weg.



Dus: hij belt mij niet om te overleggen terwijl hij toch echt mij laat zitten dit weekend, zeker omdat hij weet dat ik giga baal dat mijn weekend drie weken geleden gecancelled was, hij heeft geen tijd voor mij maar dus wel voor zn hobby.



Lastig uit te leggen zonder te herkenbaar te worden, maar hier baal ik dus echt van. Als we samen zijn is hij er voor me. Maar dat is de laatste tijd dus maar een uur of 12 (incl slapen) per week. En op de app. En ik zit zelf op het moment niet echt lekker in mijn vel. Financieel echt tot de bodem en zelfs mijn ouders die echt geld zat hebben, willen nog geeneens wat lenen of garant staan voor een goedkopere huurwoning. Die hebben me keihard laten zitten.



Anywayz, mss heb ik nu mijn jaloerse, zelfmedelijden periode en slaat het nergens op maar ik trek het nu dus heel slecht dat hij morgen vertrekt. Dat ie me niet belt, dat ie nauwelijks tijd voor me heeft, behalve dan op de app. Hij lijkt me wel echt te willen, maar dan wel op zijn voorwaarden. Ik ben zelf nogal onafhankelijk en prima zonder hulp, maar dit gaat zelfz mij wat ver.



DU: ik zou graag willen, ik ben dol op de man, maar ik voel vriendschap, niets meer.... En dat terwijl hij de perfecte man is. Aardig, loyaal, gul, maakt tijd, grappig, fysiek goed in elkaar etc... Raar he!? En leuker dan leuk... ? Ik weet het niet. Hij is er helemaal ok mee, dat ik met latter ben, zit zelf ook midden in een scheiding... Maar ik zou wel willen dat latter wat meer van zijn 'care' had.
Alle reacties Link kopieren
Hé nadine! Ja, ik lees nog steeds mee. Leuk om te zien dat je hier weer post en nog leuker om te lezen dat je een leuke tinderman aan de haak hebt geslagen!

Ben ook benieuwd hoe het met famke en strider is, die heb ik hier nooit meer gezien. Sybreed, ik ben blij dat jij het wel vol blijft houden. En ik geef je groot gelijk als je het contact met twijfeldame stopt.

En hoe gaat het bij mij? Haha, nou Paiq-man was kort en heftig. Uiteindelijk ging het hem voor mij toch niet worden en zijn we in goed overleg terug gegaan naar de friendzone.

Maar niet getreurd, ik heb sinds een paar weken tinder ontdekt. En ondanks dat ik het een enorme vleeskeuring vond, heb ik er hele leuke contacten aan over gehouden. Ik had de eerste week gelijk meerdere dates, die heel gezellig waren, maar ook niet meer dan dat. Toevallig van het weekend een tinderdate gehad die helemaal het einde was. Ik ben niet zo van liefde op het eerste gezicht, maar dit komt in de buurt. Date nummer twee komt er dus zsm aan.



Ik kan dus eigenlijk wel weer mee gaan schrijven hier. Ik heb de meeste verhalen wel gevolgd, dus zal snel wat uitgebreider reageren.
Alle reacties Link kopieren
By the way. Excuus voor dit enorme ego gebeuren op nota bene het inet draadje. Punt is dat ik heel makkelijk hulp bied, maar heel moeilijk hulp vraag. Dus kans is dat dit ook nog eens mn eigen schuld is. Maar hoe dan ook is het makkelijker hier te spuien dan een vriendin te bellen. :(
Alle reacties Link kopieren
@lash99 Wauw, dat klinkt goed :-)



@imogen als ik af ga op wat je hier schrijft, klinkt latter niet geweldig. Ik vind het bijna jammer dat je niet meer gevoelens hebt voor DU, want hij klinkt respectvol en lief :-)

Pas je wel op jezelf?



Nou ik had een tinder date gister. Ik heb me prima geamuseerd, hij is ook mijn type wel. Ik vond het jammer dat hij mij niet veel vroeg, maar vooral antwoord gaf op mijn vragen. Nou weet ik dat hij grieperig was, dus mocht hij een 2e keer af willen spreken dan ga ik daar wel op in. Ben benieuwd.



Ik vermoed dat ik mijn date van as weekend leuker ga vinden :-)
Alle reacties Link kopieren
@ Imogen, kan je Latter niet bombarderen tot een 'fuck buddy' ? Hij klinkt een beetje emotioneel onbereikbaar en gaat niet volledig voor je.

Misschien meer tijd doorbrengen met DU om zo te kijken of je meer gevoel voor hem kan cree-eren??



@ Koekske, oh wat irritant is dat he.. een date die bijna niks vraagt. Grieperig of niet, ik zou er al meteen klaar mee zijn Dan is het gewoon een 'vraag en antwoord' spel.

Snap uberhaupt niet dat ie op date gaat terwijl hij grieperig is?



Ik ben momenteel aan het appen met een jongen die ik via Tinder ken. Hij heeft leuke foto's (veel reis foto's, waar ik van hou! :D) alleen er zit mij iets dwars....... en ik vraag mij af of dat ik gewoon weer aan het 'zoeken' ben naar iets om af te knappen omdat ik diep van binnen helemaal niet wil daten......... maar hetgene waar ik dus beetje op afknap is zijn kleding style....... wat hij draagt vind ik totaal niet aantrekkelijk bij een man.

Hij heeft best een afgetraind lijf en draagt hele strakke shirtjes om dat zo te 'showen' . Ook draagt ie broeken met vage kleuren en mouwelozeshirtjes met printjes van vrouwen hoofden. Ik vind die mega strakke shirtjes er beetje gay uitzien..

Normaal let ik niet eens zo heel erg op kleding bij mannen, maar dit was het eerste wat mij meteen op viel. Vooral die kleuren... BAHHH



Kunnen jullie hierop afknappen??
Alle reacties Link kopieren
He. Het is makkelijker om die kleding te veranderen dan een afgetraind lijf te krijgen... E fuckbuddy was ie in de zomer toen het uit was, maar dat was voor hem (en ook voor mij) niet genoeg. Ach we zijn allebei twee rare snoeshanen, heel erg onafhankelijk. Dus makkelijk zal hetvnooit zijn. DU hou ik wel in de buurt, niet op de reservebank maar hij is echt een fijne vriend. Helaas zit daar geen gevoel. Maar mss ook beter. Als vriend fijn om te hebben, als vriendje denk ik dat ik hem dan ga uitdagen....tot het niet meer leuk is.



Ik onder tussen met latter gesproken, ben aardig tekeer gegaan. Eerst betichtte hij mij van prinsessengedrag, en toen ben ik echt pissed geworden. Want dat is echt zoooo onterecht. Maar uiteindelijk bond ie stevig in, en zag wel in dat hij heel onredelijk was. Schrok ook wel van zn eigen gedrag, dat dat "luikjes neer" er dus nog niet uit is. En dat dat idd fout en unfair mijn richting op was. Anyways, knuffel. En allebei los van elkaar weg in het weekend. Tbc.



Koek: idd lekker voor de tweede date gaan, desnoods vraag je heel brutaal, wil je mss ook nog iets van mij weten of ben ik de enige die hier vragen stelt? Soms gebeurt dat nl onbewust. Maar mss was het de griep, als ik ziek ben dan ben ik ook wat introverter.... Als je dat met een knipoog zegt weet je meteen hoe hij reageert op milde kritiek, ooook nogal belangrijk!
anoniem_199929 wijzigde dit bericht op 23-10-2014 14:40
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kort vraagje aan iedereen. Hebben jullie nog leuke ideeën voor dates in de winter? Mag best een beetje actief zijn!
Alle reacties Link kopieren
Schaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje (weer):



Ik zit geregeld met een nieuwe dame te chatten. Player!!! Nee, helemaal niet. Anyway. Dus zeg maar begin de week, of midweek. Chat lekker, grapjes heen en weer, paar wederzijdse interesses. Niet direct afgeschoten op mijn uiterlijk. Maar dan stel ik voor om een cafeetje te pakken in 't weekend. En dan kan het niet, ze heeft het al volgeboekt. Okay, kan gebeuren. Maar hoe dan verder te gaan. Elke dag een half uurtje chatten? Liefst leer ik iemand in het echt kennen. En als het meer dan anderhalve week duurt dan bloed het contact meestal dood.

Als een vrouw ook interesse heeft, stelt ze dan zelf iets voor, of doet ze dan een tegenvoorstel als het haar niet past?

Is het niet kunnen en verder het er niet over hebben een teken dat ze of, geen echte interesse heeft, of alleen maar wil chatten?



Ik kom dit nogal vaak tegen, en de eerste paar keer zijn wel leuk. Maar ik zie mezelf nu erg vaak lang chatten en niet daten. Liefst omgedraaid natuurlijk
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@ Systeemkast.. Als een man mij een date voorstel doet en ik kan niet, dan kom ik zelf altijd met een tegenvoorstel, mits ik geinteresseerd ben natuurlijk...

Als ik toch niet zo geinteresseerd ben dan kap ik het chatten eigenlijk ook af. Mijn interesse is er niet, dus waarom zou ik dan nog door blijven chatten?

Wat gebeurt er als jij met een date voorstel komt maar de betreffende dame kan niet en jij komt met een ander voorstel??
Alle reacties Link kopieren
Systeemkast, heb je haar al gevraagd wanneer ze wel kan? Mijn weekend zit ook vaak al vol van tevoren.

Als je date hebt staan dan heb ik niet elke dag contact (soms wel via whatsapp ), maar vooral doen waar jij je goed bij voelt. Als het klikt probeer ik wel na een week een date te hebben, al is het maar een uurtje tussendoor.
Even snel, op de rest reageer ik later.



@Imogen: wat een vervelende situatie Snap dat je er even door heen zit. Alleen wat je zelf ook al zegt: projecteer niet alles op latter. Probeer te kijken waar je concreet van baalt in zijn gedrag en laat even los dat je je alleen en in de steek gelaten voelt door alles en iedereen. Dat heeft op dit moment meer met jou te maken dan met latter.

Overigens: ik snap je helemaal en vind ook dat latter wat egocentrisch bezig is als ik het zo lees. Voor mij zou het grootste probleem zitten in het feit dat hij jou niet belt om te overleggen. Watn dat doe je als je in een relatie zit en plannen wijzigen: overleggen. "Joh Imogen, ik weet dat dit weekend het eerste weekend is dat we elkaar lang kunnen zien sinds lange tijd, maar dit en dit is er tussen gekomen. Vind je het heel erg dat..." En wat jij zelf ook zegt: dan zeg jij ga maar. Maar nu walst hij over jou heen en houdt geen rekening met wat jij wil. Dus dat zou ik inderdaad vooral aankaarten. Fijn dat het nu weer goed is in elk geval.



Enne.. zouden die vriendschappelijke gevoelens voor latter niet kunnen komen doordat je op dit moment andere gevoelens even tijdelijk blockt? Gewoon omdat je niet gekwetst wil worden en wil dat hij rekening houdt? Waarschijnlijk als jij weet dat je van hem op aan kan, dat je je dan helemaal open kan stellen én wel die verliefde gevoelens voelt? Misschien is het de juiste man niet hoor, kan, maar denk persoonlijk dat dit misschien ook wel meespeelt. Of zit ik er helemaal naast?



@Lash: ow wat jammer dat Paiq man niks geworden is!! Klonk zo veelbelovend!! Maar leuk dat je er weer bent en Tinder ontdekt hebt! Zo meteen ben je straks weer weg omdat het met Tinderman zo goed klikt haha. Verder nog actief op datingsites of echt alleen Tinder ingezet?

Famke leeft in elk geval nog, daar heb ik nog contact mee. Eventuele updates laat ik aan haar over.

Strider ben ik ook wel benieuwd naar!



Ok op de rest reageer ik later.
Alle reacties Link kopieren
quote:lielie27 schreef op 23 oktober 2014 @ 17:03:

Wat gebeurt er als jij met een date voorstel komt maar de betreffende dame kan niet en jij komt met een ander voorstel??



Meestal vraag ik dan of ze kan laten weten wanneer ze tijd heeft.

Maar misschien moet ik wat directer vragen wat haar dan wel past?

Ander voorstel heb ik ook wel eens gedaan, maar dan kon de betreffende dame ook niet. Een derde voorstel vind ik een beetje te zeurderig en dan is het voor mij eigenlijk wel een beetje duidelijk.



Vind het wel raar dat ze dan wel door willen blijven chatten. Ik heb nu al een correspondentie maatje en daar ben ik heel tevreden mee. Als ik nog meer vrouwelijke chatcontacten erbij doe dan heb ik geen tijd meer om een match tegen te komen. Wat toch eigenlijk wel een heel klein beetje de bedoeling is van mijn aanwezigheid op een datingsite ;)



Ik begrijp best dat vrouwen eerst iemand online wat willen leren kennen. En dat ze waarschijnlijk ook best veel ontmoetingsvoorstellen van mannen krijgen.

Maar ik heb nu de afgelopen weken zoveel lange eerste chats gehad, en zoveel een week-2 weken online contact met vrouwen en dan geen date uiteindelijk. Maar om nu in de profieltekst te smijten: Geen interesse in eerst lang online contact, liefst een kort afspraakje. Lijkt me ook weer erg afwerend.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Systeemkast: ik plan mijn weekenden ook vaak van te voren dus vind het ook niet heel vreemd. Zou gewoon sturen dat het je leuk lijkt een drankje te pakken om verder te kletsen en wanneer ze wel kan. En verder het contact dan tot minimum beperken, hoeft echt niet elke dag hoor. Dan heb je elkaar op die date ook nog wat te melden.



@Lielie: mijn Tinderman kan zich ook niet zo goed kleden

Maar kleding valt aan te passen. In het begin helemaal niks van zeggen en nu geef ik aan wat ik mooi vind als hij er om vraagt. Hij wil er goed uit zien voor mij, maar hij moet het zelf wel mooi vinden. Dus ik vind het prima, behalve als ie mee naar mn ouders moet ofzo :D Als ie verder leuk is: gewoon lekker verder daten.



@Koekse: wat fijn dat je date gezellig was! Ik snap ook niet zo goed waarom hij gaat als hij grieperig is, maar als het nu al leuk was dan kan het als ie beter is alleen maar nog leuker worden. Dus lekker op date 2 gaan. En als ie dan nog niks vraagt, dan zit het in hem en zou ik het afkappen. Ik heb er ook een hekel aan als mannen geen vragen stellen. Ik praat nu eenmaal graag :D
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 23 oktober 2014 @ 17:32:

Zou gewoon sturen dat het je leuk lijkt een drankje te pakken om verder te kletsen en wanneer ze wel kan. En verder het contact dan tot minimum beperken, hoeft echt niet elke dag hoor. Dan heb je elkaar op die date ook nog wat te melden.

Oh heerlijk, ik was bijna bang dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@ Systeemkast, kom gewoon met wat data en vraag wanneer ze kan. Gewoon net zolang tot er een datum is dat jullie allebei kunnen. Als ze geinteresseerd is dan is er vast wel een mouw aan te passen. Als ze niet geinteresseerd is weet jij dat ook weer.



@ Nadine.. ik heb die man afgekapt. Heeft trouwens niks met zn kleding te maken hoor. Ik merkte dat ik niet zo geinteresseerd was. Hij had net een vriendinnetje achter de rug, was bezig met een verhuizing naar het buitenland en zijn manier van chatten sprak mij niet zo aan. Ik heb wat meer mijn vrouweninstinct losgelaten en concludeerde dat dit hem niet was. En tsja zn kledingstyle...



Ben nu trouwens met een andere leuke man in contact die een ontzettende leuke kop heeft. Ook zijn interesses spreken mij erg aan. Dus wie weet ga ik toch wel binnenkort op date haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven