Entertainment alle pijlers

Lekker leuk met Pete en Manu; MKR

26-11-2013 03:41 1798 berichten
Alle reacties Link kopieren
MY KITCHEN RULES



Dit seizoen maar een eigen topic ipv half erover praten in andere kooktopics.



Wat een geweldig seizoen hebben we gehad he! Zelf heb ik het afgelopen seizoen pas echt goed gevolgd, gezellig samen met een forumster op Skype.



En wat een spektakel was er, eerst de wedstrijd van het koken thuis, toen dat er een nieuwe groep werd toegevoegd en wat was er een strijd. Ondanks dat je je rot kon ergeren aan `de bitches` en nog wat andere, het maakte het programma wel smeuig.

De latere moeilijke kookfases, wat groeide veel teams en wat zag je opeens grote verschillen. Toch bleef het tot het eind spannend.



En wat kan je nog meer vertellen over die lekkere leuke, geweldige jury Pete en Manu. Een heerlijkheid om van te genieten.



Maandag 25 november is het nieuwe seizoen weer begonnen met nieuwe kandidaten, kom gezellig hier meekijken en praten.



De jury Manu en Pete .....

Totaal aantal stemmen: 24

Goede eerlijke beoordelingen van beiden (21%)
MmmmManu (liever wel zonder baard/snor) (46%)
Perfect Pete (17%)
Nee geen goede jury (4%)
Die valse mede kandidaten doen `t voor mij (13%)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sjonge jonge zeg die meiden lijken nog wel pubers, wat kinderachtig zeg met hun wonderwoman gedoe, pfffff.
he, wat zeuren ze allemaal weer
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 23 oktober 2014 @ 17:19:

he, wat zeuren ze allemaal weerJa de finale nadert dus dan word op elke slak zout gelegd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ik denk dat de 2 studenten onderaan eindigen en dat zou ik zo jammer vinden. Die 2 die nu koken vind ik eigenlijk niks, ze praten zo irritant, maar ze zijn wel heel goed.



Chloe en Kelly vind ik nog irritanter, echt onsportief ook. De tweeling moet ik wel om lachen en ik vind ze oprecht. En de mannen zijn ook leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Wat kijkt Kelly toch altijd vies. Net een peuter die je iets voorzet wat die niet kent.
Alle reacties Link kopieren
Haha die mannen
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 23 oktober 2014 @ 17:37:

Wat kijkt Kelly toch altijd vies. Net een peuter die je iets voorzet wat die niet kent.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zou die wangen ook wel willen proberen. Hmmmm
Je merkt wel dat Paul en Blair heerlijk relaxed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Snap niet dat ze allemaal voor de kip kiezen, ik heb een keer runderwang gegeten en dat is zoooo lekker
Tjezus, wat vals
Eerlijk gezegd mogen thalia en bianca van mij door naar de finale.
Haal je dat bij de slager, mevrouwJ?
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, daar was de peuter. Inclusief tong deze keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:upperclass schreef op 23 oktober 2014 @ 17:43:

Haal je dat bij de slager, mevrouwJ?In een restaurant
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Lekker churros.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je wangen bij iedere echte slager wel kan krijgen. Je zal het alleen moeten bestellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 23 oktober 2014 @ 17:43:

Eerlijk gezegd mogen thalia en bianca van mij door naar de finale.Die gun ik het ook meer, ze zijn zo stabiel geweest de rest van de competentie
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 23 oktober 2014 @ 17:46:

[...]



In een restaurant Kennen ze hier niet (meer) in het hoge noorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:upperclass schreef op 23 oktober 2014 @ 17:50:

[...]



Kennen ze hier niet (meer) in het hoge noorden. Echt waar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
wanneer gaan die chloe en kelly er nou eens uit? Wat een misgunnende haters.



Jessica en Bree vind ik ook niets, maar die zullen vast wel winnen.

Ik gun het Paul en Blair of die jonge meiden waar ik de naam even van kwijt ben.
dat gaat moeilijk worden voor de dames moeders
Ok, ze zijn door. (en hoger gescoord als Chloe en Kelly ) dat vind ik dan wel weer mooi
Alle reacties Link kopieren
jammer
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Als ik de stress zie van alle teams, vraag ik me af of de tweeling dat kan trekken
Tjezus, wat vals
Nou vikki en helena er uit is ook prima voor morgen. Die zie ik het nog wel verprutsen eigenlijk.

Hoop doet leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven