Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe-Celebs

06-08-2014 16:29 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic dat weer volgeplakt kan worden met foto's van de celebs.



Kom maar op met die lekkere mannen-plaatjes en prachtige vrouwen-kiekjes, met de rode loper-verslagen, met onvoordelige, rare of ordinaire foto's, met fotoshoots en niet te vergeten met je commentaar op alles wat er te zien is in dit topic.



Ter ere van dit nieuwe topic stel ik voor de Miley-ban tijdelijk zo lang we het volhouden op te heffen.



quote:minnimouse schreef op 22 oktober 2014 @ 18:33:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-MLVNIF6N.jpg[/img]



Virginia van Eck (het liefje van Peter Jan Rens) heeft een nieuw kapsel.Goed dat je zegt dat het een vrouw is, want dat had ik niet eens gezien. Ik dacht dat het een gothic jongen was.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 22 oktober 2014 @ 18:54:

[...]





Goed dat je zegt dat het een vrouw is, want dat had ik niet eens gezien. Ik dacht dat het een gothic jongen was.Haha, ze heeft een dikke lijn onder haar ogen idd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt bijzonder dat de meningen over Renee Zelweger zo negatief zijn. Ja ze ze heeft botox in haar voorhoofd en een ooglidcorrectie laten doen, maar dat eerste heeft heel Hollywood en van het tweede knapt ze ontzettend op. Dat nare mondje wat ze trekt is wel irritant, maar goed dat deed ze altijd al zo 😁
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 22 oktober 2014 @ 18:17:

Dames, de reden waarom Renee Zellweger er zo anders uit ziet heeft uiteraard niets met plastisch chirurgie te maken. Nee, dat komt omdat ze tegenwoordig zo gezond leeft en zo gelukkig is.



http://www.wtf.nl/spotlig ... eger-verklaart-looks.html



Ik wist wel dat ze in Hollyweird een ruime fantasie hadden, maar dat het al zo erg is.Bedoelt ze niet gewoon dat ze nu van de drank af is?
Het typische Renee Zellweger uiterlijk is door het maken van 2 oogleden compleet naar de knoppen. Nouja, als zij er maar gelukkig mee is



Ik dacht altijd dat ze op Ellen Burnstein zou gaan lijken met het ouder worden maar nu lijkt ze inderdaad meer op Heleen Mees
Alle reacties Link kopieren
quote:Supersoulfighter schreef op 22 oktober 2014 @ 11:12:

Oogleden gelift en wenkbrauwen niet bijgewerkt?



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/10/ ... TOBER_.JPG[/img]

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/10/ ... TOBER_.JPG[/img]

Hier is met fotosjop haar wenkbrauw erbij getekend en dan zie je dat ze toch niet echt iets heeft veranderd (links is wenkbrauw gesjopt, rechts is wenkbrauw zoals ie nu echt is)

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/10/ ... TOBER_.jpg[/img]



Zelf zegt ze:

'I'm glad folks think I look different! I'm living a different, happy, more fulfilling life, and I'm thrilled that perhaps it shows.'



Jeetje ze is onherkenbaar!



Ze lijkt op een mix tussen Celine Dion, Lieke van Lexmond en Gwyneth Paltrow.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht bij die foto van Renee Zellweger hier op de vivasite in eerste instantie dat het Celine Dion was.

Ze is onherkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Is hier vast al voorbij gekomen maar wat heeft Humberto een mooie vrouw en dochters!





Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 22 oktober 2014 @ 11:17:

[...]





Alleen bovenoogleden (was bij mij genoeg voor frisse blik, minder hoofdpijn en meer zicht )Ooit ga ik het ook laten doen. Krijg zo vaak te horen, ben je moe? Slecht geslapen? en inderdaad hoofdpijn.. en tegen m'n wimpers aankijken.
quote:Blusher schreef op 23 oktober 2014 @ 19:07:

[...]





Ooit ga ik het ook laten doen. Krijg zo vaak te horen, ben je moe? Slecht geslapen? en inderdaad hoofdpijn.. en tegen m'n wimpers aankijken.

Waarom ooit? Waarom niet binnenkort?



Het heeft me ¤800 gekost en het was iedere cent dubbel en dwars waard.

En het is een ingreep van niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 23 oktober 2014 @ 19:03:

Is hier vast al voorbij gekomen maar wat heeft Humberto een mooie vrouw en dochters!

[afbeelding]



[afbeelding]Inderdaad, mooi gezin.
Alle reacties Link kopieren




Dit vind ik ook een mooi stel. Angela Schijf en Tom van Landuyt zijn over een paar maanden 12.5 jaar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren




Monique Smit met haar nieuwe lover.







Melisa was ook op het gala.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 23 oktober 2014 @ 19:07:

[...]





Ooit ga ik het ook laten doen. Krijg zo vaak te horen, ben je moe? Slecht geslapen? en inderdaad hoofdpijn.. en tegen m'n wimpers aankijken.Ik sluit me hierbij aan. Wacht er niet mee. Ook al ben je misschien nog jong, als het je dwars zit, doe er iets aan. Van mij kostte ook 800 e. Prima resultaat!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 oktober 2014 @ 20:31:



Melisa was ook op het gala.Wat een vreselijke outfit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 oktober 2014 @ 20:31:

Melisa was ook op het gala.Bah, wat ordinair. (Wie is dat mens eigenlijk?)
Alle reacties Link kopieren
Mooie mensen, Humberto en zijn gezin!
Alle reacties Link kopieren
En ja, Renee Zellweger



Als ik zo kijk zie ik niet eens zoveel verschillen qua neus, lippen etc, maar rondom haar ogen ziet ze er anders uit. Haar wenkbrauwen niet bijgewerkt, ooglidcorrectie, wat meer rimpels omdat ze natuurlijk ouder is geworden. (en er zullen misschien wel fillers of iets aan te pas zijn gekomen)





Dat deel van je gezicht maakt dus veel uit.
Alle reacties Link kopieren
Taylor is dol op highwaisted kleding





Actrice Margot Robbie

Alle reacties Link kopieren
Jackie maakt vrienden, of vijanden, dit was de enige foto





Kristin Cavallari. Ik ben vergeten waar zij nou precies beroemd om is, maar die jurk zorgt voor rare proporties

Alle reacties Link kopieren
Lena Dunham heeft een nieuw kapsel, of althans....een nieuwe kleur





Miley, toch wel één van de frontrunners voor de titel van Queen Onflatteus





Demi Moore en dochter Tallulah

Alle reacties Link kopieren
Jennifer Lawrence in hipsteroutfit





Zoe Saldana met zus





Benedict Cumberbatch en Lupita Nyong'o. Ze ziet er mooi uit. Die kleur van dat topje staat mij voor geen meter, maar haar heel mooi

Alle reacties Link kopieren
Heid Klum en lover





Jennifer Hudson. Lelijke Kim Kardashian-outfit, met een nog lelijker panty. Ik dacht even dat ik haar benen hoorde gillen om wat bodylotion, maar ze zeiden 'haal die panty weg'.

Alle reacties Link kopieren
Lupita, prachtig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 24 oktober 2014 @ 17:55:

Jennifer Hudson. Lelijke Kim Kardashian-outfit, met een nog lelijker panty. Ik dacht even dat ik haar benen hoorde gillen om wat bodylotion, maar ze zeiden 'haal die panty weg'.

Kan het hier alleen maar mee eens zijn, wat een afschuwlijke outfit zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven