Borsten

22-10-2014 17:37 48 berichten
Geïnspireerd door Teleurstellend kleine piemel begin ik een topic over kleine borsten (nee ik ben niet op mijn pik getrapt)

Zelf val ik op kleine borsten, een B cup is mij al bijna te groot.

Ik kijk wel naar grotere borsten en kan er zeker van genieten maar geef mij maar kleintjes om meer te …..

Laten wij daar eens over discussiëren

Geef mij maar

Totaal aantal stemmen: 83

AA (1%)
A (10%)
B (35%)
C (19%)
D (14%)
DD (12%)
>DD (8%)
Ik heb echt lelijke borsten. Ik heb nog nooit iemand gezien die dezelfde vorm heeft als ik.



Ze groeiden vanaf dat ik ze kreeg naar beneden en opzij en zijn slap. Ik heb cup B70 tot E75 gehad en alles ertussen en mijn borsten bleven lelijk.



Mijn huidige partner vindt ze leuk. Hij heeft een wat kleinere piemel, vind ik ook prima. Het belangrijkste is toch de chemie tussen ons.
quote:Als ik weer eens andere borsten in mijn handen wil hebben ga ik wel naar de pc.Jouw pc heeft borsten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat nog niet vaak gehoord van een man dat een "b cup" al snel te groot is.

Ik val niet op 1 specifieke maat en heb inmiddels alles wat er verkrijgbaar is wel in handen gehad. De extremen trekken me het minst, dus de hele kleine a cupjes of de mega-memmen waarmee je een bokser nog knock out zou kunnen slaan.



Wat ik doorgaans als b cup beschouw heeft vaak als pluspunt dat ze niet snel hangen. Gebeurt natuurlijk wel, maar over het algemeen hebben deze vrouwen mooie borsten. Beetje te weinig om echt goed vast te pakken en mee te spelen, maar genoeg om opgewonden van te raken of je sperma over heen te spuiten.



De wat groter cups D, dubbel D, zijn zeer zwaartekrachtgevoelig. Dat is moeder natuur dus ik vind dat nog steeds mooi. Zeker omdat deze borsten vaak ook flinke tepels hebben. Dus, goede knoppen zo hard als een deurbel of mooie grote tepelhoven. Het leuke aan deze grootte is dat je natuurlijk met je pik tussen die borsten kunt. Beetje olie erbij en glijden maar. Toch is het iets dat ook gaat vervelen als je het elke dag doet.



Als ik dan toch moet kiezen, dan de grotere C of de normale D. Een flink hand vol. Je kunt achter haar staan en ze echt in je handen nemen. Vaak mooi van vorm en bieden beetje het beste van 'both worlds'.
Alle reacties Link kopieren
Ik had van mezelf een AA-cup, waar ik altijd onzeker over ben geweest. Vorig jaar heb ik mijn borsten laten vergroten naar een C-cup. Het heeft me een enorme boost gegeven. Hoewel mijn vriend nooit iets heeft gezegd over mijn kleine borsten, is hij wel heel blij met mijn nieuwe borsten.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 23 oktober 2014 @ 03:04:quote:Als ik weer eens andere borsten in mijn handen wil hebben ga ik wel naar de pc.Jouw pc heeft borsten?

Dat zou wat zijn!



Parenclub bedoel ik uiteraard.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 22 oktober 2014 @ 17:37:

Geïnspireerd door Teleurstellend kleine piemel begin ik een topic over kleine borsten



Eigenlijk had ik dan een topic over teleurstellend kleine vagina's verwacht.



Maar wat borsten betreft ben ik het met je eens.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 23 oktober 2014 @ 19:28:

[...]

Eigenlijk had ik dan een topic over teleurstellend kleine vagina's verwacht.



Maar wat borsten betreft ben ik het met je eens.



Te kleine vagina's, die klacht hoor je vrijwel niet, vaginisme etc even uitgezonderd.
Ik ben blij met m'n E-cup en zou geen kleine willen want dat vind ik persoonlijk niet mooi. Ieder z'n mening daarin.
Alle reacties Link kopieren
Er was eens een vrouw in Toulouse

Die had nogal veel in haar blouse

Een BH in haar maat

Had geen winkel paraat

Dus kocht ze twee Volkswagen hoezen ...



La Lala la la la .....



(Volkswagen = VW Kever)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een b cup en ben vrij tenger, dus staat goed bij me.

Mijn man is er ook gek op, en heeft iets minder als een hand vol(hij heeft dan ook grote handen).

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om grotere joekels te hebben.
Ik heb flinke C. Het gekke is dat ik het naakt mooi vind, maar in kleding snel te veel.



Ik ben een vrouw, en vind vaak iets kleiner, B cup, het mooist. Ik vind het fris en sportief staan.



Grote worden snel 'moeke' achtig vind ik.
Wanneer heb je een hand vol? Bij mijn vriend`s hand is het dan een hele hand vol, maar het is maar net hoe je het bekijkt. Als hij z`n hand er over legt, blijft er borst over. Als de hand als een soort BH is, past het precies
Alle reacties Link kopieren
De hand moet er echt rondom heen passen, dus eigenlijk zie je dan geen borst meer.

Zo zie ik het tenminste
Alle reacties Link kopieren
ik vind vorm en grootte totaal onbelangrijk .........feit dat ze van jouw zijn en ik ze mag zien en aanraken is voor mij de kick.....
hoe ouwer, hoe gekker..............
quote:olivia1 schreef op woensdag 22 oktober 2014 18:02 Aangezien ik biseksueel ben reageer ik ook.



Ik val op borsten die bij het lichaam passen, dus dat kan zowel klein als groot zijn. Het mooiste vind ik kleine tepels en ronde borsten, bij sommige vrouwen zijn ze peervormig of vierkant (Kate Moss!) en daar hou ik minder van.





Peervormig kan ik me nog iets bij voorstellen, in de zin ze hangen iets.



Maar vierkant? Een mislukte siliconen borst?
Ja ik was ook verwonderd. Heb Kate Moss opgezocht maar ik zie geen vierbante borsten hoor. Wel een beetje platte borsten misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 23 oktober 2014 @ 20:41:

ik vind vorm en grootte totaal onbelangrijk .........feit dat ze van jouw zijn en ik ze mag zien en aanraken is voor mij de kick.....



ok, beetje late reactie van mij .

Deze opmerking vind ik liefff
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Te klein vind ik minder omdat ik er wel goed mee moet kunnen spelen.

groot is fijn maar helaas worden het vaak van die hangende uiers bij veel vrouwen ... afknappert voor mijn knoepert
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 23 oktober 2014 @ 09:49:

Ik heb dat nog niet vaak gehoord van een man dat een "b cup" al snel te groot is.Hier nog een man die A of zelfs AA veruit prefereert boven groter.
Niet geschoten is altijd mis
quote:globe80 schreef op 31 januari 2015 @ 23:43:

Te klein vind ik minder omdat ik er wel goed mee moet kunnen spelen.

groot is fijn maar helaas worden het vaak van die hangende uiers bij veel vrouwen ... afknappert voor mijn knoepertDeze reactie is een nog grotere afknapper. Ga lekker met je treintjes spelen.
Alle reacties Link kopieren
Bloemkooluh!
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=ChU4gAS3NcE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven