Neef opgezocht via facebook

23-10-2014 18:59 60 berichten
Eindelijk heb ik een kleine maand geleden mijn neef gevonden via facebook. Plots een paar jaar geleden bleek hij niet meer bereikbaar, telefonisch. Hij dacht aan iedereen zijn nieuwe nummer gegeven te hebben maar niet aan ons. Mijn moeder (wij hebben veel voor hem gezorgd toen hij klein was) was in eerste instantie blij om weer iets van hem te horen.
Niets natuurlijk. Hij.wil.niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je verhaal onsamenhangend.



Je neef heeft het contact verbroken? Nu heb je je neef gevonden via FB en was je moeder blij om van hem te horen. Jullie hebben hem gesproken via de telefoon maar hij belt jullie nooit. En daarom reageer jij niet meer op zijn FB? En nu heeft hij jullie geblokkeerd op FB.



Kinderachtig.



En hoezo reageert hij "nooit"? Je hebt hem een week geleden toch pas weer gevonden via FB? Dat is vrij recent. Had je verwacht direct elke dag contact te hebben ofzo?



Enfin, hij heeft jullie weer geblokkeerd. Boodschap zou voor mij duidelijk zijn. Geen energie meer in stoppen.
quote:verhuisd schreef op 23 oktober 2014 @ 19:02:

Niets natuurlijk. Hij.wil.niet!Waarom dan niet gewoon even een berichtje? Zo afkappen is toch niet netjes?
Omdat het hem niets kan schelen. Dat vind ik zijn goed recht.



Snap dat je het niet leuk vindt hoor, maar je kunt niemand dwingen. Kortom: laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Laten gaan inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Wachten in z'n tuin natuurlijk achter een struikje, als die dan naar buiten loopt kun je het hem op de man af vragen.
Alle reacties Link kopieren
Familiebanden zijn geen plicht hè

Het is overduidelijk dat hij niet wil

Dus wat je er mee moet?

Wat dacht je van respecteren?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:minnimouse schreef op 23 oktober 2014 @ 19:02:

Ik vind je verhaal onsamenhangend.



Je neef heeft het contact verbroken? Nu heb je je neef gevonden via FB en was je moeder blij om van hem te horen. Jullie hebben hem gesproken via de telefoon maar hij belt jullie nooit. En daarom reageer jij niet meer op zijn FB? En nu heeft hij jullie geblokkeerd op FB.



Kinderachtig.



En hoezo reageert hij "nooit"? Je hebt hem een week geleden toch pas weer gevonden via FB? Dat is vrij recent. Had je verwacht direct elke dag contact te hebben ofzo?



Enfin, hij heeft jullie weer geblokkeerd. Boodschap zou voor mij duidelijk zijn. Geen energie meer in stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Twee jaar geleden heb ik mijn familie van fb afgegooid en geblokt.

Voor hen zonder reden, voor mij met een hele duidelijke reden. Te pijnlijk om met mijn vaders familie geconfronteerd te worden op dagelijkse basis.



Zo in te schatten heeft je neef het misschien ook niet eenvoudig gehad vroeger. Grote kans dat hij ook niet meer elke dag aan gebeurtenissen wenst te denken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Jouw neef geeft een heleboel beleefde signalen af dat hij geen contact wil. Jij begrijpt die niet en blijft maar contact zoeken. Volgens mij probeert jouw neef het dood te laten bloeden.
Alle reacties Link kopieren
quote:silaah schreef op 23 oktober 2014 @ 19:16:

[...]

Ben even in de war het is al een maand geleden. Neef heeft volgens zeggen niet het contact verbroken in het verleden hij had toen gewoon een nieuw nummer en dacht die aan alle mensen te hebben gegeven maar ja behalve aan ons. Wij hebben toen een tijdje geen contact gehad dus ik dacht laat ik eens kijken of hij een profiel heeft op facebook. Ik heb hem om zijn telefoonnummer gevraagd en die toen gekregen. Daarna is er een keer telefonisch contact geweest vanaf onze kant maar hij belde nooit eens terug. Ook was hij pas bij mij in de buurt maar komt dan niet even langs. Jammer. Waarom ik even niets liet horen? Omdat ik het erg druk had en even geen tijd had. Hij was ook nooit online/Hij wil geen contact. Dat kun je begrijpen of niet, leuk vinden of niet maar het verandert niks. Je zult zijn keuze toch moeten accepteren.
quote:minnimouse schreef op 23 oktober 2014 @ 19:30:

[...]





Hij wil geen contact. Dat kun je begrijpen of niet, leuk vinden of niet maar het verandert niks. Je zult zijn keuze toch moeten accepteren.Jammer dan maar alleen raar dat je daar niets over hoort doen alsof oke. Niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:silaah schreef op 23 oktober 2014 @ 19:34:

[...]



Jammer dan maar alleen raar dat je daar niets over hoort doen alsof oke. Niet mijn ding.Wat bedoel je?
[quote]bootje_op_de_golven schreef op 23 oktober 2014 @ 19:21:

Jouw neef geeft een heleboel beleefde signalen af dat hij geen contact wil. Jij begrijpt die niet en blijft maar contact zoeken. Volgens mij pr
quote:minnimouse schreef op 23 oktober 2014 @ 19:37:

[...]





Wat bedoel je?Dat hij hier niets over zegt geen woord van ik wil geen contact!
Alle reacties Link kopieren
quote:silaah schreef op 23 oktober 2014 @ 19:34:

[...]



Jammer dan maar alleen raar dat je daar niets over hoort doen alsof oke. Niet mijn ding.



Niet iedereen is zoals jij;). Hij zal er vast een goede reden voor hebben gehad. Misschien dat jij die niet weet, maar voor hem is het duidelijk. Blokkeren is soms makkelijker dan bang zijn dat iemand je aanspreekt en antwoorden wil.



En misschien is hij ook wel gewoon een lul.
Alle reacties Link kopieren
Tja Silaah. Contact moet van 2 kanten komen. En het contact verbreken heeft hij al eerder gedaan dus waarom je nu zo verbaasd bent, begrijp ik niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Tja familie krijg je en vrienden kies je.

Hij zal zijn redenen er wel voor hebben welke dat ook mogen zijn.

Ik heb een halfzus en die wil ook geen contact met ons, ze was sowieso al gebrainwasht toen ze jonger was maar goed dan niet he.
.
Oke dan maar blokkeren, lekker onbeschoft richting mijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:silaah schreef op donderdag 23 oktober 2014 19:48 Oke dan maar blokkeren, lekker onbeschoft richting mijn moeder.

Hoezo? Je weet zijn redenen niet.

Ook al heeft je moeder vroeger voor hem gezorgd hij heeft er waarschijnlijk een reden voor.



Of het is een lul.. Kan allemaal
.
Hij laat al tijden merken dat hij geen contact wil. Waarom wil je zo graag contact met hem?
Alle reacties Link kopieren
hij wilt duidelijk gewoon geen contact, een heel veel mensen gaan niet even een bericht van te voren aan je geven dat ze je blokkeren of geen contact willen, heel jammer voor jou en je moeder, maar zo werkt het nu eenmaal,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Dat hij aan iedereen zijn nummer had gegeven en niet aan jullie was denk ik ook bewust. Nu had je contact via fb gevonden en durfde hij in eerste instantie niet af te wijzen misschien maar nu toch wel alles geblokkeerd.

Het is in ieder geval duidelijk
.
Alle reacties Link kopieren
quote:silaah schreef op 23 oktober 2014 @ 19:48:

Oke dan maar blokkeren, lekker onbeschoft richting mijn moeder.Waarom? Met alle respect, maar het feit dat zij vroeger voor hem gezorgd heeft, geeft haar geen recht op contact ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven