alcoholvrije wijn

23-10-2014 18:09 36 berichten
Iemand tip voor lekkere alcoholvrije wijn? In principe mis ik het niet, maar met bezoek vind ik het wel leuk een glaasje van iets mee te drinken. Probeerde gisteren van een huismerk supermarkt een rode wijn, maar hing bijna weer boven de pot , geen succes:(
Alle reacties Link kopieren
Ja alcoholvrij bier is wel prima, in tegenstelling tot de alcoholvrije wijnen die ik heb geprobeerd bah
Alle reacties Link kopieren
Check: alcoholvrij.com. Hier kan je ook recensies lezen. Ik vind de rosé prosecco van Vini Vici lekker
Alle reacties Link kopieren
Apfelschorle: appelsap gemengd met mineraalwater, 1 op 2 (of naar smaak). Is minder zoet dan puur sap, en lekker verfrissend.
Alle reacties Link kopieren
Even off topic: Hoi Emmy! Hoe gaat 'ie?
Alle reacties Link kopieren
Hij is al genoemd, maar de Faber champagne rosé van de Gall en Gall is een aanrader (en kost maar ¤5!).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geloof ik zes soorten geprobeerd, en ze waren allemaal smerig. Oh wat heb ik genoten van mijn eerste wijntje een dag na de bevalling!



Alcoholvrij bier is wel echt lekker te verkrijgen. Erdinger, Bitburger, Wieckse of bavaria 0% wit, Grolsch Stender (=0,5)..
Alle reacties Link kopieren
Alcoholvrije wijn is inderdaad eigenlijk altijd geen succes. De mousserende Faber wijn van Gall&gall is inderdaad nog te doen voor een of twee glaasjes. Maar toch, het haalt het niet bij wijn met alcohol. Bij bier vind ik het een ander verhaal. Zeker Grolsch Stender (0.5%) is echt oke. En drink ik af en toe tijdens mijn zwangerschap.
Amé is inderdaad een lekker alternatief!
Alle reacties Link kopieren
Crodino is idd een goede tip als 'gezellig' drankje. Heb dat ook ontdekt toen ik zwanger was en drink het nog steeds. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hai Adrienne, met mij alles goed, met jou? Wij hebben eerder samen op het wachtbankje gezeten toch?? Ik ben inmiddels 7,5 week zwanger en heb aanstaande dinsdag de eerste echo
Alle reacties Link kopieren
Eens met de rest, alcoholvrije wijn haalt het echt niet bij gewone wijn. Alcoholvrije bubbels soms nog wel te doen. Van de wijnen die ik geprobeerd heb, vind ik de Merlot van de Hema (rood, of is dat een overbodige toevoeging omdat Merlot altijd rood is? Geen kenner dus ;) ) nog het best smaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven