Hoe vaak heb jij seks?

09-01-2008 17:27 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
In reactie op het topic hoe vaak je masturbeert, vraag ik me juist af hoe vaak mensen seks hebben!

Laatst las ik in een tijdschrift dat het gemiddelde nog minder dan 1 keer in de week is. Ik kan me dat niet voorstellen maar ben sindsdien wel nieuwsgierig naar het gemiddelde!

Dus.. niet om te checken of ik normaal ben, want iedereen moet dit natuurlijk zelf weten, maar ben gewoon nieuwsgierig ! Hoe vaak doe jij het?
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:19:

elke dag Mama's kleine rukkertje tsskkk.



Maar OT: elke dag, if only!
quote:courtisane schreef op 22 oktober 2014 @ 21:19:

[...]

Mama's kleine rukkertje tsskkk.



Maar OT: elke dag, if only!
Alle reacties Link kopieren
Er is ergens een topic dat er iemand stelt meerdere malen per dag met zich/haar zelf bezig te zijn, geloof 's morgens 3x en 's avonds 3 x.

Ach, if it keeps you busy and happy, go for it !

Het zal er niet afvallen van teveel gebruik wel dan?
Alle reacties Link kopieren
oefening baart kunst ...........
hoe ouwer, hoe gekker..............
Gemiddeld zo'n 5x per week...
O oud topic.
Alle reacties Link kopieren
te weinig, eens in de drie maanden, ik wil wel vaker.
Alle reacties Link kopieren
Te weinig voor volgens mij gedacht. 1x per 5 - maand na 13 relatie zonder kinderen
Alle reacties Link kopieren
Geen partner dus geen sex. Ja ben nogal ouderwets ingesteld .
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
heel veel

ik denk gemiddeld 10x per week.



ik heb periodes dat ik 5x op een dag wil maar, ook periodes dat ik even geen zin heb aan gefrunik.

partner vind dat nog wel eens lastig.
A woman with class is timeless
Oh ik had de dagen geteld dat we seks hebben, maar het gebeurt ook regelmatig dat we na een vrijpartij even bijkomen en weer vrolijk van voren af aan beginnen. Als ik dat tel zit ik op 7 a 8 x per week ofzo? We dachten dat het na 3 maanden wel minder zou worden maar het blijkt eigenlijk alleen maar meer te worden. Best sex ever! Hij is ook de eerste in mijn 31 jarig bestaan die me vaginaal laat klaarkomen ipv alleen maar clitoraal EN de eerste die voorspel om te geven enorm leuk vind. Dus hij kan rustig als we op de bank tv liggen kijken met zijn vingers net zo lang klieren en teasen tot ik uit elkaar klap van de zin. Waar ik voorheen altijd mentaal al wel zin had maar lichamelijk nog niet zo ver was en dus ook minder genoot. Blijkbaar duurt het dus langer voor ik lichamelijk even opgewonden ben als in mijn hoofd.
quote:misspatrice schreef op 23 oktober 2014 @ 13:40:

Geen partner dus geen sex. Ja ben nogal ouderwets ingesteld .Hier hetzelfde, het lukt me niet met mensen die waar ik geen gevoelens voor heb. Gelukkig mis ik het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw en ik zijn 70 jaar,en wij doen het zeker nog 12 x





per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Gemiddeld 3-4 keer per week denk ik. In vakanties iedere dag en normale werkweken 2-3 keer.
Alle reacties Link kopieren
Hier bijna elke dag.

Zaterdag bijna, zondag bijna, eergisteren bijna, gisteren bijna en nu is het ook bijna zover.....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 23 oktober 2014 @ 15:22:

[...]





Hier hetzelfde, het lukt me niet met mensen die waar ik geen gevoelens voor heb. Gelukkig mis ik het ook niet.Hier idem. Alleen mis ik het wel. Het hele stuk intimiteit. Dus ook het knuffelen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Nooit 1x per week of 1x per jaar daar kan ik alleen maar van dromen (soms gebeurt dat inderdaad).
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
Alle reacties Link kopieren
We zien elkaar om de week ivm kinderen / co-ouderschappen. Relatie sinds 8 maanden. En dan spat het er vanaf op de dagen dat we elkaar zien. Meestal een keer of 4 in een weekend, soms ook meer. En als we tijd hebben dan zien we elkaar door de week (tevens lange afstands relatie).
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 18:07:

Hier bijna elke dag.

Zaterdag bijna, zondag bijna, eergisteren bijna, gisteren bijna en nu is het ook bijna zover.....
Alle reacties Link kopieren
Wij zien elkaar helaas momenteel ook niet iedere dag, maar iedere dag dat we dat wel doen, een keer of 4 a 5 in de week, altijd.. Niet vaak, want we zin allebei niet van de quickies, vooral lang. Al met al dus een keer of 5 a 6 in de week....
Alle reacties Link kopieren
Al weer zolang single, dus met 2x per jaar kom ik redelijk in de buurt de laatste jaren. Ben nu eenmaal niet iemand die met een vlotte babbel iemand zomaar het bed inpraat. Daarnaast wil ik wel wat aantrekking hebben tot mijn bedpartner. Als het puur om klaarkomen gaat kan ik het alleen verder wel af.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single, maar met fwb als we elkaar zien, tussen 1-6x op een dag ofzo ;). En dat is een heel stuk meer dan in mijn vorige relatie, haha :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven