nieuwe mensen leren kennen rond 24 jaar

14-10-2014 21:46 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal!

het lijkt mij leuk om met mensen in contact te komen van rond mijn leeftijd ik ben 24 en woon ergens tussen amsterdam en utrecht



kan via mail, ook vind ik het leuk om brieven te schrijven maar het kan ook via whatsapp bijvoorbeeld. misschien een keer wat leuks doen!



lijkt het je ook leuk stuur me een berichtje!



liefs laura
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben ook van jouw leeftijd en woon bij Utrecht! Lijkt me leuk om te beginnen met brieven schrijven of mailen!
Alle reacties Link kopieren
leuk! ik zal je een berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook 24 maar woon wel in Den Bosch
Doe maar normaal, doe je al gek genoeg ;)
Alle reacties Link kopieren
hallo laura en de andere ik ben gezellige meid van 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig een avondje stappen jullie mogen mij ook mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 26 woon in Apeldoorn maar ben regelmatig in de buurt van Utrecht / Amersfoort ...
Alle reacties Link kopieren
Zoveel mensen die op zoek zijn naar gezelligheid!

Ik woon zelf in Amsterdamen reis soms richting Utrecht.



Ik ben 22 jr, studente aan de VU (oncologie) en houd van lekker eten, wellness, theater, of een drankje in een cafe. Mocht je nog niet verzadigd zijn aan leuke contacten, let me know! Ben benieuwd naar jou.



Groetjes Aami
Alle reacties Link kopieren
priveberichten enz lukt volgens mij niet zo.

lijkt het je leuk in contact te komen kan je me mailen op

laulau.1990@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een e-mail!
Hoi,

Lijkt me gezellig om in contact te komen. Stuur me een privé berichtje of mailtje naar alyssa_vrolijk@hotmail.com.

Je kan me ook toevoegen op fb (heb dezelfde profielfoto als hier). Hoop van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Ik woon sinds een tijdje in Utrecht (kom oorspronkelijk uit Groningen) en ben net zoals jullie op zoek naar gezelligheid!



Ik ben 26, werk in Den Haag, houd van sporten (hockey/basketbal), gezellig avondje in de kroeg, filmpje etc. Ik zou het enorm leuk vinden om mensen te leren kennen in/rondom Utrecht.



Ben benieuwd of jullie al met elkaar in contact zijn gekomen en hoe dat is bevallen en of jullie er nog een contact bij kunnen gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laura,

Mijn naam is Mandy en ik ben 23. Het lijkt me leuk om je te leren kennen. Stuur me maar een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen ,

Mij lijkt het ook wel gezellig om nieuwe mensen te leren kennen .

Zelf woon ik in amsterdam en ben 24 jaar oud.

Jullie kunnen me mailen op kizzyvanhoof@hotmail.com

Hoor snel wat van jullie ;)

Groetjes
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Gezellig! Ik ben 23 en woon in Utrecht.

Stuur even priveberichtje als je verder contact wil.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me graag aan! Ik ben 23, woon in Utrecht en ben net (gisteren) afgestudeerd =). Nu 6 weken vrij voor ik 1 september begin aan het leven als arbeider.. Wie heeft er zin om in de tussentijd met dit lekkere weer te chillen in het park, terrasje te pakken of naar het strand te gaan (Down Under ofzo)? Ik lust ook wel een biertje, dus ik ben ook wel in voor avond/nachtactiviteiten.

Misschien handig/leuk om met een facebookgroep aan te maken met z'n allen?
Alle reacties Link kopieren
Die facebookgroep lijkt me een leuk idee..
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Om een fb groep aan te maken heb ik een eerste vriend nodig, wie voegt me toe?

https://www.facebook.com/suzanna.schraa
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je toegevoegd
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Voilà: https://www.facebook.com/groups/448045392044208/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven