Werk & Studie alle pijlers

Verder groeien bedrijf

23-10-2014 20:34 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb een vraag. Ik wil graag verder groeien in het bedrijf waar ik nu werk, en als dat niet mogelijk is misschien wat verder kijken (meer mogelijkheden, het is een franchise organisatie)



Nu weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aangeven bij mijn werkgever. Ik heb een werkgever die open staat voor nieuwe ideeën en ambities, maar toch, als er geen ruimte is voor wat ik graag wil dan weet hij wel dat ik minder gemotiveerd ben en misschien wel weg wil.



Ergens vind ik ook dat ik geen risico's moet nemen. Ik heb nu een leuke baan met vast contract en dat is ook zeldzaam tegenwoordig, maar toch knaagt er iets.



Nog een punt. Ik denk dat ik een opleiding of cursus nodig heb, en daar heb ik momenteel de financiën niet voor.



Wat ik wil met mijn verhaal? Ik hoop op een goede tip en iemand die me een de goede richting kan duwen met wat ik het beste kan doen! Wachten? Totdat de financiën het toe gaan laten een opleiding te gaan volgen naast mijn baan of de stoute schoenen aantrekken en kijken of mijn werkgever me kan helpen (en dan bedoel ik niet financiël, maar met een andere functie, ook al zou dat betekenen dat ik weg zou gaan).



Alvast bedankt. Ik hoop dat iemand mijn verhaal begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen functioneringsgesprekken, beoordelingsgesprekken? Dat lijkt me een prima gelegenheid om er over te beginnen.



Misschien is er wel een opleidingsbudget bij het moederbedrijf?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie Himalaya!



Mijn laatste beoordelingsgesprek is alweer zo'n 2 jaar geleden. Door drukte e.d. denk ik ook niet dat ik heel snel een beoordelingsgesprek zal krijgen, dat ligt volgens mij in de planning voor volgend jaar



Dat laatste had ik nog niet over nagedacht, dat is een goede!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een vast contract dus werk je vermoedelijk al een paar jaar bij dit bedrijf. Ik denk daarom dat je zelf het beste in staat bent om in te schatten of er voor jou bij dit filiaal wel of geen doorgroeimogelijkheden zijn.



Als die mogelijkheden er simpelweg niet zijn, kun je beter je kruit droog houden.



Richt je eens op vacatures bij het hoofdkantoor. Je bent nu bekend met het bedrijf en ingewerkt. En lukt dat niet, richt je dan ook op vacatures bij een concurrent/ elders in de branche waarin je werkzaam bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven