Mode & Beauty alle pijlers

Navelpiercing op 30e

20-10-2014 14:41 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds mijn 17e een navelpiercing. Inmiddels ben ik 30 jaar en begin ik me steeds meer af te vragen of een navelpiercing nog wel kan op mijn leeftijd, vind ik het nog wel mooi?



Wat vinden jullie?
Een mooie buik dan kan een navelpiercing heel sexy zijn.

Leeftijd maakt voor mij niet uit. Mooi laten zitten tot je het zelf niet meer wilt.
Waarom zou het niet kunnen?

Vind het altijd zo'n onzin als je iets niet meer mag vanwege een leeftijd.



Ik ben 43 en ook vanaf mijn 20 een navelpiercing en ik ga het er niet uithalen. Vind het nog steeds heel mooi.
Trouwens krijg altijd de indruk dat je volgens sommigen vanaf 30 bejaard bent, wat is dat toch. Is dat typisch Nederlands?



Ik ben liever een ouwe gek, dan een jonge grijze muis.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 36 en ik heb nog steeds mijn navelpiercing Ik ga er echt niet mee showen, Hij hoort gewoon bij me net als mijn andere piercings. Misschien heb ik nog steeds piercings als ik bejaard ben Zolang je buik nog strak is kan het vind ik.:smile:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35 en na mijn 2e zwangerschap ging hij niet meer door het gaatje, ik mis hem nog steeds..Mijn buik is zo kaal nu..En eigenlijk niet strak genoeg meer. Maar toch als ik hem er nog in kreeg had ik het gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn navelpiercing al jaren, vind het nog steeds mooi. Hij zit aan de onderkant, is toch net wat anders.

Leeftijd vind ik irrelevant, een mooie strakke buik met een mooi sieraad kan ongeacht leeftijd.



Overigens heb ik mijn piercings voor mezelf. Ik heb nog nooit in een naveltruitje gelopen om mijn piercing te showen.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Oja ik ben begin dertig.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
50 met een navelpiercing? Dat vind ik een beetje 'hotter than my daughter'. Ik ben wel erg blij met mijn moeder die zich kleedt en gedraagt naar haar leeftijd. Mijn moeder lijkt ook jonger dan ze is, maar het feit is dat ze die jongere leeftijd niet heeft. Dus totaal ongepast om met een navelpiercing te lopen.

Maar meestal zijn die oudere vrouwen met navelpiercing ook getrouwd met mannen met tatoeages en oorbellen en hebben ze ook vrienden en familie die dat ook hebben. In die omgeving is het dus wel gepast en valt het niet op of is het niet raar.

Als mijn moeder dat zou hebben, zouden ze op de golfbaan toch raar staan te kijken😄
Mijn moeder van 56 heeft ook een navelpiercing. En nee, mijn vader heeft geen tatoeages, oorbellen etc en de rest van mijn familie ook niet. Ze heeft hem gewoon voor zichzelf. Omdat ze het mooi vind. En dat lijkt mij een perfecte reden



Ik ben 30, moeder en heb nog steeds een tongpiercing. Ik kan me mezelf niet zonder voorstellen. Heb hem al vanaf mijn 17e en vind hem gewoon mooi. Ik hou hem dus voorlopig gewoon, ongeacht wat de rest ervan vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken 70plussers met navel- en tepelpiercings.

Een verdieping lager heb ik nooit geobserveerd, maar dat zou me ook niet verbazen als die er wel zat.



Als je het zelf maar leuk vindt, toch ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 23 oktober 2014 @ 23:18:



Als mijn moeder dat zou hebben, zouden ze op de golfbaan toch raar staan te kijken😄



Wie loopt er dan met een naveltruitje op de golfbaan ?

Hoe kun JIJ nu weten wat al die brave, degelijke broekrokken uitvreten buiten jouw zicht ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog, op de meeste golfbanen zijn naveltruitjes verboden.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
quote:Snoesje666 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 00:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sinnombre in "Navelpiercing op 30e"" class="messagelink">sinnombre schreef op 23 oktober 2014 @ 23:18</a>:</b>



Als mijn moeder dat zou hebben, zouden ze op de golfbaan toch raar staan te kijken😄</div></blockquote>



Wie loopt er dan met een naveltruitje op de golfbaan ?

Hoe kun JIJ nu weten wat al die brave, degelijke broekrokken uitvreten buiten jouw zicht ?





Haha en hebben die CEO wel onder hun pakken een hoop tattoos. Mijn man, jaren zelfstandig geweest, nu binnenkort een managersfunctir, die ook met zijn zakenrelaties op de golfbaan stond, heeft ook tattoos hoor. Alleen niemand die het zag. Wel fijn voor mij, mag ik tenminste als 40+ mijn navelpiercing in houden, man heeft tenslotte een tattoo, maar geen oorbellen. Dat dan weer niet.



Onze vrienden hebben trouwens ook geen tattoos en mijn vriendinnen geen nsvelpiercings, ik heb dat ding echt voor mezelf en niet vanwege anderen, ben een heerlijke ouwe gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 20 oktober 2014 @ 20:11:

Alles wat ik miste ging terug en sommige gaatjes zijn gelegenheidsgaatjes. In het dagelijks leven zou ik bijvoorbeeld niet meer met een lippiercing lopen maar als ik 1x per jaar naar een feestje ga dan wil ik hem wel weer in kunnen doen.



.

Hou je hem daar dan speciaal voor open? Als ik hem een daar dagen uit had kreeg ik hem er alweer wat moeilijker door, en na een paar weken was hij echt dichtgegroeid.

Of verschilt dat per lip?

Je ziet het bij mij aan de buitenkant nog wel een heel klein beetje, als je het weet en heel goed kijkt. Ik zit namelijk onder de sproeten dus het lijkt voor de meeste mensen net een sproet.
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven