Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Oja slimfit broekjes van Vingino vallen ook smal. I
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:modus_ schreef op 22 oktober 2014 @ 20:32:

Ensimone, bij Primark hebben ze veel zachte broekjes, al dan niet gevoerd. Mijn baby heeft die erg vaak aan. Verder kun je bij Zara kijken, daar hebben ze ook wel babyjongensbroekje. Name-it heeft joggingstof spijkerbroekjes, die zijn heel fijn (mijn zoon heeft er 3 ). Noppies heeft misschien ook nog wel wat in de collectie.aha, nu je het zegt weet ik idd weer welk ander merk ik die fijne spijkerbroeken van heb/had, de primark!
Alle reacties Link kopieren
Hey Primark, dat is een goeie! Die had ik nog even niet op het netvlies. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Die goede foute aanbieding van PoP . Ding draait overuren. Een van de winterjassen heeft nu al een winkelhaak rondom de drukkers, echt niet van ruw opentrekken (alhoewel een kinderjasje wel wat moet kunnen hebben). Wel aan de binnenkant maar toch, net anderhalve week in gebruik. Balen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ja echt een superjas voor die 14 euro nogwat. Zoon vindt het ook een fijn ding. Had 116 genomen, dus met een beetje geluk past 'ie volgend jaar ook nog.

Balen dat je al een kapotte winterjas hebt, wel heel snel in het seizoen zo! Ik had vorig jaar snel een kapotte rits in een Gaastra jas en ze deden er toch een partij moeilijk toen ik over klaagde. Uiteindelijk heeft zoon de jas gedragen als buitenspeeljas, met knopen was de jas namelijk ook prima dicht (ook winddicht) te maken. Daarna nog voor een tientje verkocht op mp aan een handiger moeder. Zij zei het zelf te kunnen, mooi had zij een supermooie jas voor een tientje en een paar uur werk en ik van dat frustratie ding af haha. Had echt geen zin om er voor 30 euro een nieuwe rits in te laten zetten, omdat Gaastra echt niks wilde doen. Moest maar terug naar de winkel waar ik de jas had gekocht, alleen was dat geen optie want tijdens weekendje weg gekocht.
if we all light up, we can scare away the dark...
Sitka, gefeliciteerd!



Primark Eindhoven is een ramp idd! Was daar een tijd terug, ben gillend weer de deur uit gerend. Wat een chaos!



Ensimone : h&m heeft van die velourse joggingbroekjes, die had dochter hier vaak aan. Lekker zacht en soepel. En ik heb bij c&a regelmatig van die zachte spijkerbroekjes. Is hele dunne spijkerstof, heel soepel en gevoerd binnenin. Heb die ook een hele fijne van de takko, maar die zit niet overal.



Ik heb zojuist het vest besteld heb morgen een dag vrij, dus mis de postbode zeker niet haha! Zaterdag kan ze hem dan meteen aan als we boodschappen gaan doen enzo. Verheug me er nu al op!

Verder weinig gekocht, ben wel voorzien voorlopig. De h&m-jurk staat zo leuk!







Verder weinig te melden hier
Alle reacties Link kopieren
Desperate Housewife: ik heb dat vest ook. Z8 toch? Heerlijk warm. Voor mijn dochter in mt 98 maat 104/110 besteld. Het lijfje zit goed en de mouwen moet ik omslaan. Maar zo hoop ik er wel lang mee te doen.

Takko hebben we niet, maar C&A wel. Ik zag vanmorgen bij de Zeeman ook mooie met fleecevoering. Alleen staat er wel een tekst op de kont, dat vind ik dan minder. Maar voor die paar euro laat ik het niet liggen
Van Z8 idd! Ik heb nu ook 104/110 besteld, koop het meeste nu al in 98 en van 92 past ze ook nog wel van een aantal winkels. Ze zit er nu net een beetje tussenin en hoop ook dat ze met dit vest lang kan doen qua maat
DH, die Uggs er onder! Dottig!



Ik heb een súper schattig jasje gezien van Dirkje... Maar niet in maat 80! Wie kan er met mij meespeuren?







En dit rokje was er ook alleen in maat 86... Wie zin heeft.



Alle reacties Link kopieren
Fleetflox, je weet dat rokjes niet handig zijn bij baby's?



Ik ga echt niks meer kopen tot de sale. Misschien nog een tussenjas voor de oudste. Die heeft anders alleen maar een dikke echte winterjas en dat is voor 14 graden en in de auto en dergelijke ook wel wat warm.



O ja, ik ga zo naar de Hema voor ondergoed voor de oudste twee en de oudste moet er nog een pyjama bij. Uhm, ik geloof dat ik nog genoeg te kopen heb tot de sale .
Alle reacties Link kopieren
DH, die jurkjes van de H&M zijn inderdaad super! Mijn oudste had twee jaar geleden ofzo een donkerblauwe en die stond echt geweldig!



Ensimone, Meiske heeft (gekregen) zachte en gevoerde spijkerbroekjes van de H&M en de Hema.
I know Tess... ik koop voor die reden eigenlijk ook geen jurkjes voor haar, het zit meer rond haar middel dan dat het goed zit. Maar ik ben gewoon verliefd op dat rokje...
Oh, het is zo jammer dat fb hier geblokkeerd is, ik heb zo'n leuke outfit voor dochter gescored.
Alle reacties Link kopieren
En dan wel geen kleding, maar wel leuk. Ik heb een grotere draagzak besteld:



Fijn, een R&R, deze vakantie dochter er nog in gedragen, zal wel een van de laatste keren zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het rokje is hier nog fleetfox





http://www.alleskidsz.nl/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het vest nog in maat 80



http://assets.webshopapp. ... bykleertjesnl/logo.png?72
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het vest is er helaas nog in het bruin. Ook leuk maar dan moet ik er nog even over nadenken. Bedankt voor het speuren naar het rokje Nouschi!
Alle reacties Link kopieren
Mooi vest en rokje Fleetfox. En rokje, ach kan ze vast wennen dat niet alle kleding altijd handig zit.

Rokje ziet er wel heel rekbaar en comfortabel uit.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:fleetfox schreef op 23 oktober 2014 @ 17:11:

Het vest is er helaas nog in het bruin. Ook leuk maar dan moet ik er nog even over nadenken. Bedankt voor het speuren naar het rokje Nouschi! O ja, ik zat bij de longsleeve te kijken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hier dan http://www.kleinebaasjes. ... n-live-love-wit-maat-104/



Ook uitverkocht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:fleetfox schreef op 23 oktober 2014 @ 13:43:

DH, die Uggs er onder! Dottig!



Ik heb een súper schattig jasje gezien van Dirkje... Maar niet in maat 80! Wie kan er met mij meespeuren?



[img]http://www.dirkje.nl/files/cache/3aa570 ... c_f372.jpg[/img]



En dit rokje was er ook alleen in maat 86... Wie zin heeft.



[img]http://www.dirkje.nl/files/cache/0db802 ... 9_f370.jpg[/img]





Het jasje gevonden, niet meer in het wit, maar beige! Ik koop vaker daar, en heb de witte daar ook zeker te weten gezien...

Het rokje hebben ze er niet (meer) in die maat...



http://www.schattigebabyk ... -vest-live-love-zand.html



Denk wel dat ik de witte leuker vindt dan de beige
Alle reacties Link kopieren
Soms is lezen best handig
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
@DH: weer als altijd schattig met die krullen achter haar oren . De uggs zag ik aan voor pantoffels, sorry.



@fleetfox: exact zo'n jasje ligt hier nog in een curverbox. Wel heul vintage, ik heb het zelf nog gedragen . Ook die kleurstellingen, alleen dan nog witte 'pompons' aan de capuchon. Blijf dat leuk vinden, ook om zelf te maken. Alleen zo verrekte lastig dat intarsiabreien.



@tesstan: r&r? Op het draagtopic kom ik niet meer, kostte mij klauwen vol geld . Maar wat heb ik er een plezier van (gehad). Heb nog steeds een doek bij mij in handtas. Vandaag met hond en kind gaan rennen in het bos, hond pootje verrekt bij springen vanaf boomstammen. En natuurlijk op het punt dat je nog een half uur moet lopen naar de auto. Hup in de doek, draagt wat makkelijker aangezien hij 18 kg weegt. Bleef ook nog heel braaf zitten
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2014 @ 20:46:

Soms is lezen best handig Haha... .Sorry zag die foto's en dacht hej, die ben ik ergens tegen gekomen. Niet verder gelezen idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven