Werk & Studie alle pijlers

wie kan mij helpen ?!

22-10-2014 21:17 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva meiden ,



Ik heb een probleem , ben al sinds januari druk opzoek naar een stage voor mijn opleiding .

Volg de opleiding tot doktersassistente . Hoef op dit moment nog maar 7 maanden naar school .. Nja nog maar , zolang ik voor die tijd geen Leerplek gevonden heb duurt het alleen maar langer en langer ..



Wie heeft er een tip voor een leerplek voor mij ?

Reizen is geen probleem ..



Graag hoor ik van jullie !!



Alle reacties Link kopieren
quote:angeln schreef op 23 oktober 2014 @ 20:48:

Erg bedankt , zal morgen even kijken op die site .

Had al een aantal zorginstellingen al gemailt maar velen nemen geen doktersassistenten aan helaas .

Maar wat ik al zei de aanhouder wint en blijf door zoeken



Maja kwam afstand enzo heb je helemaal gelijk



Als je dat van deze organisaties ook terug krijgt, dan kun je hen misschien bellen of mailen om te vragen of ze je wel kunnen helpen aan namen van artsen/praktijken die misschien een stage plaats hebben. Want de organisatie zelf kan je mss niet helpen, maar de contacten hebben ze wel. Succes!



(werk zelf bij zo'n organisatie in een ander deel van het land, vandaar de info)
Alle reacties Link kopieren
quote:angeln, 1 dag geleden

Heb al meer als 130 e-mails verstuurd .en ben al langs 30 huisartsen gegaan maar als je continu een nee te horen krijgt wordt je er erg moedeloos van.

Kwa plaats maakt het me niet zo heel erg veel uit waar het is .

Niet om lullig te doen, maar heb je je mails voor het versturen door iemand anders laten lezen om de fouten er uit te laten halen?

Als er al een vacature is, word een brief of mail met (spel)fouten zo aan de kant geschoven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven