Waarderen vrouwen een 21 jarige maagd?

23-10-2014 21:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben 21 en nog maagd. Wat ik zo in mijn omgeving heb begrepen ben ik dus nogal een laatbloeier op het gebied van seks. De reden waarom ik nog maagd ben is omdat ik altijd een klein beetje verlegen ben geweest.. :p Oké, misschien was ik wel iets te verlegen als ik eerlijk moet zijn. Maar gelukkig is dat momenteel aan het veranderen. Ik date meer de laatste tijd en heb het idee dat ik ook daadwerkelijk interessant wordt gevonden omdat ik zelfverzekerder overkomt. Maar als ik toch eerlijk moet zijn heb ik niet echt bepaald iemand op het oog momenteel.



Maar wat ik me dus afvraag is of vrouwen dat erg vinden? Ik snap best dat de vrouwen het wel fijn vinden om met iemand te zijn die al weten "hoe 't moet". Aangezien ik echt 0,0 ervaring heb maak ik me hier dus soms zorgen om. Ik val ook op vrouwen die even oud zijn als ik of ouder dus grotendeels van de vrouwen die ik ontmoet zullen er veel dus al "ervaring" hebben.



Ik heb nooit echt serieus overwogen naar een prostituee te gaan omdat ik dat eerlijk gezegd smakeloos vindt. Zeker voor een eerste keer. Ik wil gemeenschap hebben met een persoon met wie ik ook echt een leuke klik heb en die het zelf ook gewoon heel graag wil. One night stands in beschonken toestanden vindt ik ook niks. Dus wat dat betreft ben ik misschien wel ietwat preuts(en dat voor een man ja :d)



Gelieve de poll invullen!



Ps: Wordt al bijna 22 jaar!

Vind jij een 21 jarige maagd een afknapper?

Totaal aantal stemmen: 62

Ja (23%)
Nee (65%)
Stiekem toch wel (13%)
Alle reacties Link kopieren
21 is toch helemaal niet oud?
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 23 oktober 2014 @ 22:22:

Mijn vriend was veel langer maagd dan jij. Hij werd er ook erg onzeker van over zichzelf en echt zonde. Toen ik hem leerde kennen ( hij was wel al ontmaagd maar zijn ervaring was minimaal) en halsoverkop head over heels smoorverliefd werd heeft het nog best een tijdje geduurd voor hij echt doorhad wat een aantrekkelijke man het was/is.

Sinds de onzekerheid van hem afgevallen is zijn er vrouwen te over die hem leuk vinden.



En bleken er vroeger ook meisjes te zijn geweest die verliefd op hem waren. Door zijn onzekerheid had ie het gewoon totaal niet door.



Mijn advies dus, maak je niet zo druk, het komt goed!+1
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Jeuj jij moet wel heel wanhopig zijn, David. Ik moet een beetje lachen maar wens je veel sterkte.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
quote:david12345 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:24:

[...]





O, echt waar? Dan mijn excuses.Zulke versprekingen zijn anti-geiler dan gebrek aan ervaring.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2014 @ 22:33:

[...]





Zulke versprekingen zijn anti-geiler dan gebrek aan ervaring. Nou zeg :p
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:03:

Absoluut geen afknapper.



Mits hij flink ver bij mijn bed vandaan blijft dit
Alle reacties Link kopieren
Er zullen misschien wel wat vrouwen zijn, die er een probleem mee hebben. Maar je kan je dan afvragen of je zulke vrouwen wel wil. Oppervlakkig namelijk....



Er zijn genoeg vrouwen die er geen probleem mee hebben. En bovendien je bent nog maar 21.

Ik ben zelf al een stuk ouder en heb wel eens meegemaakt dat ik seks had met iemand die overduidelijk zoveel ervaring had, dat ik er op af knapte. En wat is er trouwens leuker dan in een relatie met elkaar seks te ontdekken?



Maak je niet te veel zorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:07:

die overduidelijk zoveel ervaring had,Waar maakte je dat uit op?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Sommigen wel, sommigen niet

Niet alle vrouwen zijn gelijk, you know.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik vind het niet belangrijk of een man maagd is of niet. Mijn eigen man was nog maagd toen wij het voor het eerst deden. Dat is helemaal goed gekomen. Ervaring is echt niet zaligmakend, openstaan voor nieuwe dingen en aan je partner is denken is wel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zelfs heel veel jonge mannen van rond de 25 a 26 nog maagd hoor. Allemaal bluf in elkaars gezicht, maar uiteindelijk wilt bijna iedereen wel door iemand ontmaagd worden waar je gevoelens voor hebt of in ieder geval aantrekkingskracht ipv een prostituee. Laat dat hele wel/niet maagd gedoe ook even lekker rusten. Als een vrouw echt om je geeft hoeft het geen dealbreaker te zijn. Als dat wel zo is, is zij misschien nooit de juiste vrouw geweest.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Ik denk, als er niet zo'n druk was op anderen dat zij hun maagdelijkheid verliezen, zouden ze niet zo geobsedeerd zijn over seks.



Ik bedoel: vrouwen willen geen man die alleen maar denkt: "Als ik maar seks heb gehad (maakt niet uit met wie," en ze willen ook geen maagdelijke man. Die mannen krijgen juist die gedachte als zij proberen van hun maagd zijn af te komen.
World of Warcraft: Legion
Je verlegenheid zal een groter probleem zijn dan je maagdelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:violier schreef op 23 oktober 2014 @ 22:12:

Als ik vooraf zou mogen kiezen zou de man waar ik verliefd op word wel ervaring hebben. Maar als ik eenmaal verliefd ben is het geen dealbreaker als hij maagd is. Dus investeer in leuke dates en als er een goede klik is word je waarschijnlijk niet afgewezen puur omdat je maagd bent.



Dit. Ik ben zelf trouwens ook nog maagd en ik ben 18. Ook ik wil wachten tot ik iemand heb gevonden die ik heel erg leuk vind.



Voor mijzelf zou ik het liefste iemand willen die al wat ervaring heeft, puur omdat ik die zelf nog helemaal niet heb. Als je allebei geen ervaring hebt lijkt het gestuntel me nog veel erger dan wanneer 1 iemand wat ervaring heeft en je een beetje kan helpen. Maar als ik iemand leuk vind dan ga ik hem echt niet afwijzen omdat hij maagd is.



Het is misschien niet heel gebruikelijk als een 21-jarige jongen/man nog maagd is, maar ook echt niet zeldzaam hoor. Je bent heus niet de enige en 21 is ook helemaal niet oud om nog maagd te zijn, vind ik. Ik denk dat je je er gewoon helemaal niet druk om moet maken. Ga lekker daten, straal zelfvertrouwen uit en pas als je een heel leuk meisje hebt gevonden en de liefde is wederzijds, kun je over het seksgedeelte gaan nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe stel je je het gestuntel voor van al die mensen die zich nog steeds door de kerk laten voorschrijven dat ze geen seks mogen hebben vóór het huwelijk? Het zullen er niet veel meer zijn in deze verlichte tijden maar ze zijn er nog wel. Volgens mij staan die de eerste keer alleen maar stijf van de zenuwen en niet van iets anders.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Dude, iedereen is ooit begonnen hoor. Je wordt niet geboren als een Don Juan. Je moet oefenen. Heel veel oefenen.
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
Omdat elke man en elke vrouw anders is, zul je dat "gestuntel" nooit kunnen voorkomen. Bij betaalde seks en one-night-stands zeker niet.



En ik heb mij laten vertellen, dat mensen c.q. vrouwen niet graag als oefenmateriaal gezien willen worden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets met maagden. Ik houd van seks en wil dat met iemand die weet hoe het moet.



Aan de andere kant had mijn vriend al drie jaar geen seks gehad voor hij mij leerde kennen omdat hij net als jij niet zomaar met iemand het bed wilde delen. Ik had toen ook niets door dus wie weet heb je het ook niet door met een maagd.



Kortom... ik stel mijn visie wel bij en zeg dat het aan jou in persoon ligt. Er is ergens een meisje voor je die bij jou persoontje past en dan ga jij ook seksueel ontplooien.



Ik zou zeker niet naar een prostituee gaan. Wat dat betreft is het maar seks en dat is niet te vergelijken met de seks die je hebt met je partner. Ik heb het altijd heel belangrijk gevonden hoor maar sinds ik een relatie heb die in eerste instantie is gebasseerd op liefde merk ik dat seks een bijzaak is. Samen spel van twee mensen die elkaar leuk vinden. Dat ga jij ook tegen komen, geduld.
Absoluut GEEN afknapper!



Echt 100x liever dan een man die prostituees bezocht heeft of heel veel ervaring heeft met allerhande dames en heel gemakkelijk het bed induikt.



Maak je geen zorgen, een lieve vrouw zal zich alleen maar erg bijzonder voelen juist.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties! Ik heb hier echt ontzettend veel aan!
Alle reacties Link kopieren
De ene maagd is de andere niet. Ik had eens een maagd in mijn bed, die echt heel snel bijleerde. Ook overal voor openstond (figuurlijk dan he). En dat was echt erg leuk.
Ja en wat betreft de prostituees: ik zou geen man willen die daar gebruik van heeft gemaakt. Om meerdere redenen, maar ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand met die dat kan en wil. Dan zou voor mij alles wat seks voor mij betekent weg zijn en een relatie echt niet mogelijk zijn.



Hou het puur en mooi. Echt, ik zou me als vrouw alleen maar heel bijzonder en speciaal voelen.
Overigens had mijn vriend van 38 ook erg weinig ervaring, maar hij kan het het lekkerst van allemaal.

Het zit m niet alleen in ervaring hoor.
En stuntelen in bed en samen ontdekken kan ook heel leuk zijn trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Wees maar niet te onzeker David. Veel meiden van jouw leeftijd met ervaring, weten ook niet hoe ze lekker moeten neuken. Of ze pakken je lul vast tijdens het aftrekken op een manier waarbij je denkt, jezus waarom hebben al die eerdere vriendjes er niks van gezegd.

Dus die ervaring zegt niet altijd wat.



Als je merkt dat je nu zelfverzekerder aan het worden bent, dan zal jouw moment binnenkort vast wel komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven