Gezellige meiden leren kennen in Amersfoort !

08-06-2014 13:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ruim een maand woon ik nu samen met mijn vriend in Amersfoort. Ik ben heel blij met deze leuke stad alleen ken ik helaas nog maar weinig mensen in Amersfoort!

Mijn vriendinnen wonen door het hele land verspreid en ik mis de tijd dat we met z'n allen in 1 stad woonden en nogal vaak spontaan de kroeg indoken!



Ik (25 jaar) heb daarom heel veel zin heb om gezellig af te kunnen spreken met meiden in mijn eigen stad. Gezellig kletsen, een drankje drinken, eten, shoppen, wandelen en/ of sporten..... ik vind het allemaal leuk.



Wie heeft, net als ik, ook zin om haar netwerk uit te breiden?

Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik woon sinds 4 jaar in Amersfoort en heb ook nog steeds niet veel mensen leren kennen hier. Aangezien ik full time werk en in de weekenden vaak bij vrienden of familie ben die hier niet uit de buurt komen kom ik ook niet echt in de gelegenheid.



Als je het leuk vind kun je me toevoegen op Facebook onder Lisette Janssen Duyghuysen uit Amersfoort

Misschien kunnen we daar verder kletsen.



Groetjes Lisette
Alle reacties Link kopieren
Hey Lisette!



Wat leuk dat je gereageerd hebt en net als ik ook pedagogisch medewerker bent. Ik ga je toevoegen op Facebook en kletsen we daar gezellig verder.



Groetjes Eva
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_208487 wijzigde dit bericht op 20-02-2017 21:14
Reden: Privacy
% gewijzigd
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eva, Lisette en Dieke,



Wat fijn om te lezen dat er meer mensen zijn met dit probleem! Ik ben 26, woon sinds januari samen in Amersfoort en ik mis mijn vriendengroep uit Enschede waar ik mee ging eten, wat drinken, sporten of shoppen. Ik werk in Deventer bij een ontwerpbureau en door het vele reizen lukt het nog niet zo goed om nieuwe mensen te leren kennen.

Dus ik sluit me bij Dieke aan, als het jullie leuk lijkt, facebook: https://www.facebook.com/fenna.janssen.98



Groetjes,

Fenna
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb toevallig net zelf een oproepje geplaatst, en nu zie ik deze voorbij komen. Ik woon dichtbij Amersfoort en het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!



Mijn 'oude' vriendschappen zijn verwaterd in verband met de grote verschillen. Veel meiden studeren fulltime en hebben daarom een heel ander leven dan ik. Ik werk fulltime en ik woon samen met mijn vriend. Het lijkt me leuk om af en toe met gezellige meiden een wijntje te drinken of iets anders leuks te doen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon al wat langer in Amersfoort, al 5 jaar maar ook ik zoek wat meer contacten in Amersfoort.

Ook ik heb vooral vriendinnen in de omgeving Utrecht wonen waar ik ook werk.

Ik zou het leuk vinden om contacten op te doen in Amersfoort en om hierdoor Amersfoort wat beter te leren kennen.



Lijkt het je het je leuk om eens kennis te maken?



Groetjes Joyce
anoniem_210245 wijzigde dit bericht op 03-11-2014 16:07
Reden: typfout
% gewijzigd
Do more of what you makes you happy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven