Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 2!

13-10-2014 12:06 3121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Ja hou ik wel vol aangezien me vorige testen steeds spierwit zijn dag later testen heeft dan geen nut denk ik haha
Alle reacties Link kopieren
Nog geen bloed hier, maar vanochtend verdorie ook een witte test. Ik schat in dat ik gewoon een dagje later ongesteld word, eigenlijk. Tuurlijk wil ik geloven dat het niet zo is, maar de ervaring spreekt me tegen



Wat drogen die kruidvattesten trouwens langzaam. Ik had die 4 druppels op het 'oogje' gelegd maar toen die 5 minuten voorbij waren, had het nog de helft niet opgenomen. Na 10 minuten zag je pas dat de test helemaal was doorgelopen en toen heb ik nog maar 5 minuten gewacht. Maar na dat kwartier was het 'sponsje' nog kleddernat. Nou ja, goed, als ik niet ongesteld word morgen weer testen.
Alle reacties Link kopieren
Lionlilly ik had gister hetzelfde met de kruidvat test. Droogt langzaam op! Ik heb begrepen dat die testen zo gevoelig zijn dat ik ook niet geloof dat ik zwanger ben en te vroeg getest zou hebben.



Vanochtend ook al wat meer afscheiding, ik heb dat vaak als ik bijna ongesteld wordt. Balen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Lion! Ben benieuwd naar de andere dames die dit weekend gaan testen



@Bam: was wel jammer, maar goed hij zag er echt niet goed uit dus dwingen lijkt me dan ff geen optie. Dit is ook de eerste echte ronde. Maar goed we hebben de laatste anderhalve week regelmatig seks gehad, dus wie weet.... Ik blijf voorlopig nog even op het wachtbankje zitten
Alle reacties Link kopieren
Dootjrnootje: nu kunnen we alleen nooit meer een tijdschrift met proefmonster bekijken zonder hieraan te denken;)



Wat zijn er veel dames die dit weekend de nod hebben, allemaal tegelijk.



Ik ben vandaag ook ongesteld geworden. Jammer natuurlijk, maar na een cyclus van 60 en daarna 70 dagen ben ik ook wel blij dat het nu 40 dagen was. Nog lang, maar ik had in ieder geval een eisprong.



Succes allemaal, ik blijf meelezen en ben er de volgende bank-zit-ronde ook weer bij!
@pelsje nu hopen dat je cyclus steeds korter word !

@dootjenootje al nieuws ?
Alle reacties Link kopieren
Dames bedankt voor jullie steun de afgelopen en ik wens jullie een positieve test toe!!



Heel veel succes en ik lees gewoon nog mee (dat mag vast wel!?)
per aspera ad astra
Alle reacties Link kopieren
Jammer Pelsje!

Meelezen en schrijven mag altijd Daan. Gezellig toch
Hier ook ongesteld geworden!

En ben nog opgelucht ook haha was zo nerveus! Jammer zo veel weer ongesteld geworden, aan de anderr kant: we staan er volgende ronde niet alleen voor!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Pelsje!! Gelukkig dat je cyclus korter lijkt te worden!



Mijo, ik snap dat het dubbel is, het is ook zo lastig om zo nerveus te zijn. Fijn dat je hulp krijgt volgende maand!!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad mijo, volgende ronde zijn we er weer! Toch fijn om zo te lezen dat er een boel mensen hetzelfde meemaken.
Alle reacties Link kopieren
Balen pelsje en mijo.



Adviesjw hoe is het daar? Heb namelijk dezelfde symptomen als jou.



Hier denk ik dat ik jullie ga verlaten 😞 net een licht positieve test gedaan. Morgen samen met man testen en dan weet ik het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd weekend!!! Wat een geweldig nieuws!!!!
Gefeliciteerd weekend!! Gaaf nieuws!



Ik werd vanochtend wakker met een menstruatie achtig gevoel in mijn buik. Ik zit alleen wel pas op dag 21 van mijn cyclus. Op dat 13 en 14 een positieve ovulatietest gehad. Ik vind het zo spannend weer.

Zou het al te vroeg zijn om "klachten" te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Weekend! Ik breek even in! Wat super! Morgen weer even een update doen he! Ik duim voor een dikke streep morgen!!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
@Weekend gefeliciteerd!!!!



@Hier.. vanmorgen een test gedaan omdat we vanavond iets hebben waar ik altijd een wijntje drink met die mensen en maandag mn nod zou hebben. Dus dacht wie weet.....



heb getest met kruidvat test en ik en mn man zagen toch echt 2 streepjes staan....!!! Alleen heb ik na ongeveer 6 a 7 minuten gekeken niet precies de 5 min. Die erop staan

En waar dus op de bijsluiter staat dat je na 5 minuten de test dan moet weggooien en niet meer van die uitslag uit mag gaan... ( dat las ik dus na de tijd) ik moest zo nodig haha... Dus vanmiddag nieuwe test halen vanavond geen alcohol en morgenvroeg weer testen....!!! Vind zo spannend!!!!
Alle reacties Link kopieren
Weekend gefeliciteerd, een streep is een streep ook al is ie licht, toch?!



Lieffies hetzelfde telt voor jou, dus ik feliciteer je ook alvast voorzichtig. Ik denk dat die paar minuutjes niet veel uitmaken. Als je na een uur pas kijkt is het misschien wat anders. Ik zou vanavond dus ook niet drinken als ik jou was!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ook ik zit te wachten... vorig weekend m'n eisprong gehad, vanaf donderdag avond ineens heel licht roze bloedverlies (4 á 5 dagen na m'n ei).. de vorige ronde begon dit een kleine week voor m'n menstruatie, maar nu vind ik het wel heel vroeg. Ik hoop natuurlijk op een innestelbloeding, maar ben erg bang voor een teleurstelling..
Alle reacties Link kopieren
Voor de dames die ondertussen zwanger zijn, gefeliciteerd, super!
Alle reacties Link kopieren
Lieffies hier ook na 7 min licht streepje die opeens langzaam donkerder werd en nu echt zwaar duidelijk is. Kan komen dat ze tegenwoordig minder snel doorlopen. Dus zou er serieus rekening mee houden dat je zwanger ben! Spannend meis!



Dankje meiden!! Lotus nu schelen we helemaal niet zo veel. Volgens mij net n cyclus. Dus 3/4 weken. Volgens m'n app 5 juli uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer klaar. Gewoon vreselijk ongesteld geworden. ? zo n kramp ook. Nieuwe ronde dus maar weer. ? ben een beetje droevig.



Lieffies en weekend gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Weekend, volgens mij schelen we maar 2 weken! ;) ik heb iets meer dan 2 weken geleden positief getest. Dus we kunnen onze onzekerheden zeer goed met elkaar delen! ik ben nog steeds benieuwd naar je test! Blijft mooi om te zien. Ik heb aankomende vrijdag de eerste echo.. Zo spannend!!!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ben ik weer!

Ben donderdag ongesteld geworden... Helaas!

Op naar de volgende ronde!!



Gefeliciteerd alle zwangeren!!!

Dat we maar snel mogen volgen!!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik ben plorkie en nieuw op het wachtbankje.

april gestopt met de pil maar deze maand voor het eerst echt rond eisprong sex gehad dus kans op zwangerschap. 30/31 oktober kan ik testen.



Ik vind dat jullie allemaal bestwel gaaf met het wachtbankje omgaan. wat mij betreft is het een gekke verwarrende periode. Bij ons draait zoveel in ons leven om feestjes/nachtwerk/alcohol/lekker eten. Iedereen is zo gewend dat ik alles lust qua eten en drinken. Zelfs de simpelste dingen gaan 'mis' lekker stukje chocotaart op verjaardag blijkt rauw ei te bevatten bijvoorbeeld. Bij een etentje een superdure fles wijn als verrassing al in de decanteerkan omdat men weet dat het een van mijn lievelings wijnen is. Hebben jullie ook dit soort situaties? Ik probeer naar vriendinnen te kijken maar die hebben een heel ander leven en daarvan zijn mensen sowieso niet gewend dat ze nooit een wijntje afslaan. Morgen najaars wijnproeverij zoveel met een smoesje afgeslagen. Het lijkt mij in elk geval zoveel makkelijker om niet te hoeven doen alsof ;)



Heel relaas, midden in de nacht Maar zijn hier nog meer mensen die in het feestjes organiseer/ horeca / wijnhandel etc gebied zitten die verhalen kunnen delen over hoe ze hier mee om gaan?
blij ei
Alle reacties Link kopieren
Hoi Plorkje, wat een verwarrende tijd is het hé.

Mensen kennen mij ook als iemand die van een feestje houdt, graag een wijntje, of liever de hele fles drinkt.

Van af dag één van m'n cyclus tot aan m'n eisprong drink ik gewoon af en toe een wijntje & eet ik waar ik zin in heb. De periode er na doe ik dit niet.. tot nu toe leid ik iedereen mooi om de tuin



Praten jullie je zelf ook allerlei kwaaltjes aan? gevoelige borsten. Echt?? Of zijn ze gevoelig omdat ik telkens voel of ze gevoelig zijn. Vlagen van misselijkheid. Echt, of beeld ik het me in... het leven van een controlfreak valt niet mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven