De Parodiëttes Remake (deel IV)

16-09-2014 22:22 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Na ruim 3500 zinnige mededelingen in deel drie is het tijd voor een uitzinnig deel vier.
ik heb niet eens een app
Alle reacties Link kopieren
Liegbeest. Of heb je je doodshoofdappje weggedaan?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 oktober 2014 @ 13:43:

En de tegels: [img]http://www.wiswijzer.nl/bestanden/q2035img1.gif[/img]Oohhh, satanischebets, precies wat ik al jaren zoek! kun je die opsturen? Je kunt me mailen op witchhunt @ hetemeel punt com. Maar dan zonder spaatsies, hihi. Maak ik 4,00 naar je over voor DHL, dat is goedkoper dan PostNL.
Ye ken.
Ja ho effe, ik wil die tegels ook. Je hoeft ze nietmop te sturen hoor. Als je een aanhanger te leen heb, kom ik ze wel halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 23 oktober 2014 @ 20:59:

Nou niet weer anderen de schuld geven, Ztem, je weet bliksems goed dat jij me al maandenlang elke dag niet zit te appen.



Ja, maar zo werkt dat he. Je kijkt hoelang het duurt voordat iemand je geappt heeft en dan laat je het antwoord of de reactie of de nieuwe app net zo lang wachten +1. Dus als jij mij 3 dagen niet appt, app ik jou 4 dagen niet terug. En jij had me al 2 maanden niet geappt, je kunt je app van mij met kerst tegemoet zien, ofzo. Dan spreken we elkaar misschien van 't zomer weer.



Zo kun je zien wie je echte vrienden zijn
Later is nu
Ik pas die +1 regel al jaren toe, kijk maar:



Drammer,

wat leuk zeg, die kaart van je wintersportadres op de Hoge Veluwe. erg crea hoe je dat bronstige edelhert hebt laten poseren met je hubbie. Vond je hub dat niet eng hihihihi?

Nou meid, jammer dat ik niet bij het kerstballen sjabloneren kon zijn, ik had helaas last van de naweeën van de mexicaanse griep.

Maar ik beloof je dat we dit voorjaar het goedmaken met paaseieren. Echt 2008 wordt ons jaar.



Gr Stafpijn
Alle reacties Link kopieren
Jammer alleen dat je niet begreep dat je bij een beginnende vriendschap niet de jaren voordat je elkaar kende mee moet rekenen, Vennijn. Ik heb alláng weer andere dinnetjes opgeduikeld, die dat wel begrepen.



SocialeTetz.. ik heb de politie ingeschakeld. Het heeft geen pas dat jij hier mijn tegels aan het verkopen bent. Ik weet wel dat je vindt dat ze in de weg liggen, maar we gaan ze echt binnenkort gebruiken voor onze carport.
Later is nu
Creamer, ik hoop niet dat je mij bedoelt met die Dinnetjes. Je had me wel geappt maar ik heb ten eerste geen telefoon en ten tweede heb ik nogal veel meegemaakt in het verleden en daarom heel veel moeite om mensen te vertrouwen. Zou mindfullness wat voor me zijn?
Alle reacties Link kopieren
Huh? Geen telefoon? Maar je had me laatst je nieuwe mobiele nummer gemaild en erbij gezegd dat we in het vervolg maar via de app moesten communiceren, omdat dat veel makkelijker was dan al die mails.



Ik kom over 3 weken terug op je vraag.
Later is nu
ik ben het nu wel zat met dat gedoe over die tegels de hele tijd. ik heb ze bij de buren op de oprijlaan gegooid, schijnt dat die een carport willen aanleggen. god mag weten waarom omdat zij nooit buiten komt (het schijnt dat ze ernstig vervuild is) en hij alleen dronken in zijn scootmobiel over het erf rondjes rijdt. Ik heb wel eens aangeboden om de stuurknuppel van dat ding los te wrikken maar dat wil hij niet. Of hij begreep me niet, dat kan ook. dus de tegels zijn weg. jammer dan. Blijft over het douchegordijn. Stalzwijn deze komt naar je toe!
Ik heb alleen de openingspost gelezen maar mag ik de tegels?
Nee dat douchegordijn moet ik niet, ik wou de tegels. Tjonge jonge, is lezen zo moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
Nattefles, ik ga een klacht indienen tegen jou. Mij een beetje lekker zitten te maken met een dooie duif, tssssk.
Ye ken.
Neem jij dan dat douchegordijn, Granulaatwax.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik toch niet in de tuin leggen, Straatprijs.
Ye ken.
Tuurlijk wel, Granny Smith.

Alle reacties Link kopieren
Daar hangt van alles, krotenplof, het legt niet.
Ye ken.
Kippe legge. Gdijne hange.
Manybettersex de dooie duif is onderweg.



Wilde je een saus van cranberries met tarwegras (lekker hip) of gewoon champignonnenroomsaus erbij?
Alle reacties Link kopieren
Laat maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 25 oktober 2014 @ 10:00:

Laat maar.Was zeker weer iets racistisch tegen mensen met huisstofmijt,he?
Ye ken.
dit is de enige plek waar je ongestraft racistische dingen mag roepen, en die verdwijnen gewoon.

Ik schold de buurvrouw 3 jaar terug bij het voorstellen uit voor 'witte gierigaard met je viezige platte haar en je hangreet" en zei daarna laat maar. Toen ik daarna een nieuw topic met haar wilde openen (nl: "ik ben blut" ) bleef ze maar raar doen.

Dit is handiger zo vind ik.
Alle reacties Link kopieren
De vreemdgaande man zijn, doet ook pijn. Liefst zou ik me opsplitsen om er 100% voor zowel mijn gezin als minnares te kunnen zijn. Maar ik blijf tekort schieten. Ik moet dus wel liegen om niemand teleur te stellen. Is er hier al ergens een topic voor lotgenoten? Sta momenteel echt in een emotionele spagaat (sta ja, zitten lukt niet meer, ik ben 42).
Yette, dat is ruk meid. Het is al niet makkelijk om man te zijn, laat staan om een vreemdgaande man te zijn. Ik zeg altijd maar zo, als er twee kunnen eten in een huwelijk dan kan er ook wel een derde of vierde bij. Vorig jaar waren we met zijn allen op vakantie, mijn man, zijn maitresses en al hun buitenechtelijke kinderen. zo leuk.

Ik hoefde niet te koken want er waren genoeg vrouwen die graag eens voor lex wilde koken. ik hoefde niet op te passen, ik hoefde niet schoon te maken, en het mooiste was: geen echtelijke verplichtingen. eindelijk eens vakantie. Maar je ziet dan wel dat lex niet toekomt aan zijn rust. Zo sneu.
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik, Spaarzaammetseks. Je hoort altijd alleen over de nadelen voor de vrouwen terwijl er veel meer voordelen zijn. Voor de man is het precies andersom. Vreemdgaande mannen doen volgens mij veel meer hun best, zijn veel socialer. Maar niemand die het ziet. Op mijn werk noemen ze me een profiteur, maar dat ik overuren draai om zowel Patries van PZ als Camilla van de koffie een fijne werkplek te bezorgen, zien ze daarbij geheel over het hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven