Creatief in huis!

23-10-2014 20:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk!

Waarschijnlijk kunnen we volgende week zeggen dat we een huis gekocht hebben, we huren nu een woning maar het voelt toch niet als 'eigen'.

Ik ben al druk bezig met zelf crea-bea dingetjes te verzinnen of al te maken. Zo lijkt het me leuk om zelf een naambordje bij de voordeur te maken.

Hebben jullie nog leuke (budget) crea-bea ideeen voor in huis? De site's als welke.nl en pinterest zijn mij bekend!

Hebben jullie zelf leuke dingen geknutseld wat jullie in huis hebben staan??
..............................................
Alle reacties Link kopieren
Er is een faceboekgroep 'grootmoeders tips en recepten' en daar staan ook veel knutseldingen op. Het een wat leuker dan de ander.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
beschilder een dakpan met de tekst Welcome
Ook een facebook pagina met Action fans. Hier staat ook veel zelf gemaakte decoratie op.
Alle reacties Link kopieren
De dakgoten leeghalen, de verwarming bijvullen, alle kitnaden in de badkamer(s) en toilet vervangen, nieuwe wcbrillen installeren, de plafonds witten, loszittend behang weer vastplakken, nieuw laminaat leggen, de kozijnen lakken, klussen op werkspot zetten, alle bouwmarktfolders doorspitten, naar bouwmarkt met de beste aanbieding toegaan, je een puist zoeken naar die éne doos die je zo handig hebt gevuld met spullen voor de eerste paar dagen. Allemaal hartstikke leuke hobbyprojectjes voor je eerste paar maanden koophuis.



En daarna ben je vanzelf achter de gebreken van je woning volgende hobby's.
Alle reacties Link kopieren
Vind je vriend crea-bea zelfknutseldingetjes voor in huis ook leuk?
Alle reacties Link kopieren
Nu even doordrinken, maar dan heb je straks ook wat.





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ook leuk: een electronisch muziekje installeren in je deurbel. je kan alvast kiezen voor een kerstdeuntje
heel mooi die kurken met vetplantjes!
Dit is ook zo leuk om te maken en in je tuin te zetten!



Alle reacties Link kopieren
Misschien oude afleveringen van deze:



Alle reacties Link kopieren
Ach, arme TO



Ik wil nog wel eens creatief zijn met plakfolie. Heb er bijv. een vreselijke kast mee opgeleukt. (met mahoniefolie, kan geen nieuwe kast betalen namelijk)



Tja en verder, gewoon op MP iets leuks zoeken en dan linea recta door naar Gamma voor een pot verf. Maar die had je zelf al bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de muur opgeleukt met enorme sepia foto's van pikken.

Krijg er veel leuke reacties op.
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Zag laatst een graffiti gemaakt met mos. Vond ik erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Creatief staat soms gelijk aan wat suffe, mutsige dingen en wat ik hierboven zie is wel heel erg haha.

Maar ach ik haak (al vinden dat de meeste om mij heen juist erg leuk) en dat is misschien ook wat suf, verder maak ik suncatchers/hangers en ben ik creatief in de keuken en met name het laatste kan mijn vriend erg waarderen



Maar ga lekker rondkijken en ideeën opdoen, via facebook/pinterest/google etc... is toch juist erg leuk en gefeliciteerd met jullie woning!
Alle reacties Link kopieren
quote:velveteen-rabbit schreef op 23 oktober 2014 @ 21:53:

Creatief staat soms gelijk aan wat suffe, mutsige dingen Het hoge woord is eruit!
Alle reacties Link kopieren
quote:bettypage schreef op donderdag 23 oktober 2014 21:46 Ik heb de muur opgeleukt met enorme sepia foto's van pikken.

Krijg er veel leuke reacties op. Feauteau..?
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
quote:jackie_o schreef op 24 oktober 2014 @ 04:00:

[...]





Feauteau..?
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 23 oktober 2014 @ 21:03:

De dakgoten leeghalen, de verwarming bijvullen, alle kitnaden in de badkamer(s) en toilet vervangen, nieuwe wcbrillen installeren, de plafonds witten, loszittend behang weer vastplakken, nieuw laminaat leggen, de kozijnen lakken, klussen op werkspot zetten, alle bouwmarktfolders doorspitten, naar bouwmarkt met de beste aanbieding toegaan, je een puist zoeken naar die éne doos die je zo handig hebt gevuld met spullen voor de eerste paar dagen. Allemaal hartstikke leuke hobbyprojectjes voor je eerste paar maanden koophuis.



En daarna ben je vanzelf achter de gebreken van je woning volgende hobby's.Zoiets was ook waar ik het eerst aan dacht. Je hebt helemaal geen tijd voor die freubeldingetjes in het begin.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik had zulke reacties ook verwacht, ik forum al langer gelukkig



Fijn dat er toch een aantal zijn die bruikbare tips geven. De facebookpagina van Action ben ik bekend mee, alleen staan daar wel veel, maar allemaal dezelfde ideeen op zoals potten renoveren met muurvuller en koffie
..............................................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven