Proberen om zwanger te worden

21-10-2014 13:41 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
NIEUW TOPIC:

Proberen om zwanger te worden - (deel 2)



naamleeftijdleeftijd partnerronde#kindjeNODSuze2727299015-05Gadgetfreak29338018-05Peach199024377114-05M9025298019-05Flower25322247001-05N8926297024-04Elliepie28287017-05Kiml27389030-05MonaLuisa32281029-04Angie8826251017-04



Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!

naamleeftijdleeftijd partner#kindjeuitgerekendHil012732eerstedecemberKonini2829eerste16 oktoberRianH2829eerste26 oktoberD032327eerstenovemberMama_lin3330tweede29 septemberMellifluous2526eerste25 septemberVogola152929eerste2 novemberTitato2532eerste19 septemberBluebird242430eerstenovemberTeacup3532eerste19 augustus



Er zijn een aantal dames uitgehaald omdat die al een poosje niet meer hebben gereageerd.

Jullie zijn uiteraard nog steeds welkom!

Als je in de tabel wilt, graag even de gegevens (leeftijden, hoeveelste kindje en NOD) dikgedrukt plaatsen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel graag in de tabel. Ik ben 27 en mijn man 30. Ik verwacht rond 4 nov ongesteld te worden. Ik verwacht nog geen zwangerschap. We doen het nog met condoom, ik namelijk nog maar net begonnen met het slikken van foliumzuur. Ooh ja, ons eerste kindje.

Ik lees nu allemaal verhalen over niet ongesteld worden na het een spiraal en pilgebruik. Ik heb hier helemaal niet over nagedacht. Bij mijn spiraal was ik ook nog regelmatig 'ongesteld'. Daarna nog 1 maand de pil. Nu 1x normaal ongesteld geweest, gewoon na 4 weken.

Heeft iedereen opstartproblemen naar het gebruik van de pil of de mirena?
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen heeft problemen is per persoon anders. De eerste keer was mijn cyclus ook meteen goed, en toen had ik absoluut geen klachten. Nu daar integen veel 'ontpillings symptomen' zoals ze dat dan noemen.

Heel verwarrend want het zijn ook allemaal symptomen die bij een beginnende zwangerschap horen. Ik probeer me rustig te houden iig tot na het weekend, want al hoop ik natuurlijk niet ongesteld te worden. Maar ik zou het toch wel fijn vinden als het nog niet zo mag zijn dat mijn cyclus dan gewoon goed is.

dus nog maar even afwachten een paar daagjes
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Mag ik ook in de tabel?

Ik 29, vriend 31, 1e kind, NOD 27 okt
Alle reacties Link kopieren
@katty. Ik heb 15 jaar de pil geslikt, na het stoppen gelijk na 4 weken ongesteld. En 2e menstruatie na 27 dgn. Ik voel me nu emotioneel/lichamelijk ook niet anders dan met de pil. Dus voor mij gelukkig geen opstartproblemen tot nu toe
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk ik zet jullie erbij!!



Voor mij is het mijn eerste cyclus na jaren lang pil gebruik dus het is afwachten wat deze doet..



@mamatje24 ik heb ook zoveel symptomen die op een zwangerschap lijken maar ook veel gelezen dat dit door het ontpillen kan komen.

Wij gaan zondag testen. Mijn NOD is natuurlijk een gok want heb nog geen cyclus zonder pil gehad. Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
@Hil01 Bij mij precies hetzelfde. Eind september laatste stopwerk gehad van de pil dus ook mijn NOD is een gok. Heb gisteren al een zwangerschapstest gedaan, kon niet meer wachten, maar die was negatief. Nu maar braaf wachten tot maandag en dan weer testen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik er ook bij? Wil niet opdringen maar denk dat je mij over het hoofd hebt gezien (pagina 2)
Do or do not. There is no try-Jedi master Yoda
Alle reacties Link kopieren
Testen hoeft voor mij niet meer.. ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Een beetje teleurgesteld was ik toch wel. Maar mijn cyclus is wel goed meteen 27 dagen dus daar ben ik dan wel weer blij mee. Dus we gaan nu maar op voor de volgende ronde;).
Alle reacties Link kopieren
@ poprocksxandxcoke

Sorry had het inderdaad niet gezien. Ik zet je erbij. Wat is je NOD? en heb je al kindjes?



@mamatje24 wat jammer!! sterkte voor jou! kan je teleurstelling goed voorstellen. Ga ongeveer 3x per uur naar de wc nu om te kijken of ik al ongesteld ben geworden

Maar wel lekker dat je cyclus weer goed is. Nieuwe rondes nieuwe kansen haha
Alle reacties Link kopieren
Jammer mamatje24, geloof best dat dat een teleurstelling is. Ergens weet je dat er een redelijk grote kans is dat het niet meteen raak is, maar je hoopt er wel heel erg op! Dat merk ik nu al en mijn nod is pas volgende week zondag.. Dat wordt nog een lange week. Plus ik ga die dag het vliegtuig in dus testen wordt dan ook een beetje lastig, maar ja misschien is dat niet eens nodig en wordt ik gewoon ongesteld (ook fijn in een vliegtuig..)
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem, mijn nod is niet bekend ivm lange cyclus (73 dagen) en nog geen kinderen. Thnx
Do or do not. There is no try-Jedi master Yoda
Alle reacties Link kopieren
@pink lady. Dat wordt lekker testen dan in een vliegtuig haha



Ik ben helaas net ongesteld geworden maar net als bij mamatje24 wel blij dat mijn cyclus weer op orde is..



Stiekem beetje teleurgesteld, vanavond wel weer heerlijk een flesje wijn bij het eten
Alle reacties Link kopieren
Balen hil en mamatje24! En enorm herkenbaar. Op naar volgende maand dan maar.



Poprocks, wat zijn die tarwekiemcapsules voor iets?
Alle reacties Link kopieren
Idd hil vanavond even genieten van een lekker wijntje.



Haha pink lady testen in een vliegtuig ben benieuwd hoe dat je afgaat. Maar zou wel een super start van je vakantie zijn als je positief test
Alle reacties Link kopieren
Jammer mamatje24 en hil.. Wel genoten van jullie wijntje?

Haha ja dat gaat hem niet worden in het vliegtuig.. Mijn vriend wil sowieso niet testen op vakantie eigenlijk, maar aangezien we 4 weken wegblijven ga ik die test echt wel inpakken! Hij is de eerste week van de vakantie jarig dus zou een mooi cadeau zijn! Ach ja, we wachten maar af.

Ben ook wel benieuwd naar die tarwekiemcapsules..
Alle reacties Link kopieren
Er word gezegd dat door tarwekiemolie je baarmoederslijmvlies een betere doorbloeding krijgt en zo het eitje beter in kan nestelen.

Daarnaast zou het ook goed moeten zijn voor je vruchtbaarheid.

Baat het niet dan schaadt het niet denk ik maar
Do or do not. There is no try-Jedi master Yoda
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Ladies,



@pink*lady:wat leuk waar ga je naar toe op vakantie?? Wat een heerlijk vooruitzicht, 4 weken vakantie!!



Ik ga mij maar even verdiepen in tarwekiemolie!!



Nou ik snap er niets meer van, gisteren dacht ik dat ik ongesteld was maar het was maar heel kort en heel weinig, s´avonds toch maar een test gedaan.. niet zwanger.. Hoop dat de ongesteldheid doorzet zodat de cyclus weer goed is. Wel lekker een wijntje gedronken gisteren



Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf met een ander topic mee, maar kwam even hier meelezen.



Poprock ik had ook na het stoppen met de pil een lange cyclus, van 60 en toen van 70 dagen, heel vervelend omdat je maar zit te wachten en niets kunt of weet. Toen ben ik begonnen met teunisbloem olie capsules, en nu een cyclus van 40 dagen. Dus het proberen waard.



Ze zeggen wel dat je deze na je ovulatie niet meer mag slikken. Vanaf de ovulatie slik ik tarwekiemolie, inderdaad om de innesteling te bevorderen.
Alle reacties Link kopieren
@hil We gaan naar Zuid-Afrika. Heb er echt heel veel zin in! Dus behalve mijn nod is ook dat iets waar ik erg naar uitkijk! Gaat dus nog een lange week worden denk ik ;)



Iedereen fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Ooh heerlijk pink lady. Wij zijn in augustus naar Zuid-Afrika geweest. Echt zo'n geweldig mooi land! Daar heb ik ook mijn laatste pil geslikt, dus dat was extra bijzonder voor ons.



Fijn weekend iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mij graag ook willen aansluiten bij deze forum.



Aankomende dinsdag laat ik mijn koper spiraal verwijderen en gaan we voor ons 1e kindje.



Ben benieuwd hoelang het zal gaan duren.



Als er nog plek is in het tabel zou ik er graag wel bij willen
Alle reacties Link kopieren
@Pelsje ik ga het zeker proberen!
Do or do not. There is no try-Jedi master Yoda
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik wil ook graag mee schrijven



Ik ben 28 en mijn partner is 29. Wij hebben al een dochter van 2 jaar en 4 maand. De eerste keer ging heel snel. Binnen 3 mnd zwanger, dat hoop ik nu weer op natuurlijk..



Ik heb 19-9 mijn spiraal laten verwijderen en werd 23-9 ongesteld. Dat betekent dat 23-10 mijn NOD was. Nog niks te bekennen maar de test was ook negatief. Wellicht duurt het even met op gang komen. Al was het de eerste keer direct regelmatig.



Nou ik wacht nog even af en anders maar even naar de huisarts.



Echt leuk om te lezen dat iedereen het zo spannend vind. Volgens mij vind ik het nu nog spannender dan de eerste keer.
Alle reacties Link kopieren
Woehoe. Ik kan eindelijk ook zeggen dat we ermee bezig zijn! Lekker hoor toch ook wel zo anoniem!;). Er zijn een paar vriendinnen en m'n zus weet het dus vind het wel lekker dat ik er hier openhartig over kan hebben.



In onze familiekring en vriendenkring zijn er veel mensen zwanger of hebben net een kindje gehad of zijn zelf ook bezig. Ik ben dus erg blij dat m'n vriend eindelijk overstag is!

Ik ben van de week gestopt met de pil dus doe pas echt net mee. Wanneer mijn NOD moet zijn weet ik dus alleen op basis van m'n pil. We zullen zien. Wel ben ik het afgelopen jaar afgevallen -17 omdat ik hoop dat dit wat meer doet voor m'n lijf mbt eerder zwanger zijn. Nja het is natuurlijk zowieso gezonder!;)

Ik slik vanaf vd week ook foliumzuur ook vd etos.



Spannend allemaal dit!
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook meedoen?

ben zelf 25, man 26

gaan voor eerste kindje:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven