Zwanger worden vanaf najaar 2014 - Nieuw

03-07-2014 11:07 2543 berichten
TABEL IS VOL :-)



Een topic voor de dames met een zwangerschapswens die zijn gestart in het najaar van 2014.



Gezelligheid ten top!

(angel, winterteen, boulu, dootjenootje; je bent uit de tabel, mocht je er weer in willen staan, laat maar weten)



NaamLeeftijdBegonnen? NOD? BijzonderhedenFreexx25 / 27 2 mrt 1e kindje, 6e/7e ronde ourea 31 / 34 +- 18-2 4e ronde; 1e kind, 38-34-32-31-44 Deni308 25 / 28 - 22-02 gezondheid man nu even op plaats 1.



Zwanger

NaamLeeftijdEcho / Uitgerekend?Bijzonderheden? Ponny 26 / 27Uitgerekend 2 april '15 Eerste kindje, dochter EvaViva32 Uitgerekend 28 mei 2015 Eerste kindje, zoon bibi86 28 / 31 Uitgerekend 14 juni 2015 / 13 november klopt, 11 december afspraak VK, 20 december geslachtsecho Eerste kindje, zoon Saraa 28 /31 Uitgerekend 27 juni 2015 / 11 november 1e echo Tweede kindje Sofietje8331 / 30 Uitgerekend 23 juli Eerste kindje Pien198727 / 29 27 september 2015 positief in ronde 6; eerste kindje Winterteen 27/31 23 september 2015 Eerste kindje! Woehoee! Myrna1504 22 / 23 10-2015 6-9 een MK gehad Zomermeiske 25 / 33 22-10-2015 positief in ronde 9, eerste kindje! Deb84 31 / 34 04-11-2015 positief in ronde 1, eerste kindje!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
2.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@dootje Inderdaad super spannend! Hoeveel dagen ben je nu overtijd dan? Veel succes morgenochtend!!! We wachten in spanning af hier.



@sara Jammer dat het zo'n vaag gesprek was in het ziekenhuis. Was die arts gewoon heel onduidelijk dan, of wat?

Succes met de komende 2,5 week doorkomen....



Ik vraag me ook af hoe ik de komende 2,5 week moet doorkomen , want dan is mijn 11-weken echo en daarna pas willen we het de hele wereld vertellen. Ik ben nu al zò ongeduldig en wil het er zo graag met mijn vriendinnen over hebben enzo! Maar goed, onze ouders weten het al en na a.s. weekend nog wat close familie ook, dus dan kunnen we het hun erover praten voorlopig haha.
Alle reacties Link kopieren
Nou hij kraamde nogal rare dingen uit: 'Nu alweer zwanger, dat doen jullie snel.' 'Is het gewenst'. Bla bla bla.. Ik kan het gesprek niet eens meer precies voor de geest halen. En ik weet ook niet precies hoe hij het allemaal bedoelde. Hij praatte zo snel...

Nouja in ieder geval... Aftellen tot 11 november maar,welke datum mogen jullie?!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
@sara Hmm vreemde opmerkingen inderdaad. Vooral "is het gewenst" nou ja zeg. Hopelijk heb je niet meer te maken met hem... neem aan dat je niet meer terug hoeft of wel?



Ik mag 10 november weer!
Alle reacties Link kopieren
@saraa: klimkt als een vaag gesprek ja.. Nouja iedereen kan wel eens een dagje hebben waarop tie sociaal even niet zo handig is zullen we maar denken. Aangezien je verder een hoge pet van hem op hebt zeg maar.



Spannend hoor, de NODjes vsn morgen! Ik duim voor julliie!



@eva: ik snap je ongeduld, zou ik denk ik ook hebben
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle lieve reacties.



@ dootje en myrna: wat ontzettend spannend. Ik duim voor jullie! Morgenochtend is het eerste wat ik doe op het forum kijken!



@ eva: wat goed dat je ene baby zo goed groeit!



@ sara: wat vervelend dat het gesprek zo raar verliep. 11 november is sneller dan je denkt. Veel knuffelen met je dochter en andere afleiding zoeken.



@ ponny: wat lief, dank je wel! En wat gaaf dat jullie al begonnen zijn met de kinderkamer!



@ zomermeiske: wat frustrerend moet dat geweest zijn. Hoe reageerde je moeder?



@ winterteen: begrijpelijk dat je het wat los gaat proberen te laten.



@ deni: succes met je examens! Waarvoor ben je aan het leren?



@ hier: vandaag te horen gekregen dat we verkeerd zijn voorgelicht bij de hypotheekman. We kunnen veel minder lenen dan wat hij aan had gegeven. Dus het mooie huis dat we gezien hadden valt nu buiten ons budget. Echt een enorme domper.

Verder ben ik nu zo druk met zorgen maken om het huis en waar we dan moeten gaan wonen met een baby, dat ik geen tijd heb om me zorgen te maken om een miskraam. Niet echt een verbetering helaas…

Ik ben nog steeds erg moe, maar verder gaat het op zich wel. Gister ontzettend veel zin in rookworst. Dus wij twee rookworsten gekocht, gister een klein beetje van gegeten en nu hoef ik het echt niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Jawel @Eva de 1e echo wordt door hem gemaakt... Maargoed wat ik al zei. Hij is echt wel een goede dokter. Ik denk dat hij inderdaad zijn dag niet had ofzo. Of druk... Hij heeft mijn curettage ook gedaan en de begeleiding die hij daarna gaf vond ik echt top.



@Bibi: Wat een tegenvaller!! Probeer je niet al te veel zorgen te maken hoor. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed (zo denk ik tenminste altijd...)



@Myrna: Jaaa, jij morgen ook testen. Daar had ik net even overheen gelezen! Super, zo spannend!



@Hier: zo ontzettend misselijk!!! Wat een ellende is dat. Ik weet ook even niet hoe ik het morgen op mijn werk moet doen. Ik sta voor de klas en ik merkte van de week al dat mijn lontje zeer kort is. Bij mijn vorige zwangerschap was de misselijkheid/spugen een van de redenen (naar bekkeninstabiliteit) dat ik het al vanaf het begin af aan rustiger aan moest doen. Dat wil ik niet weer...



Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
even een super snel en kort berichtje:



@eva moest vandaag ongesteld worden, normaal wordt ik dat altijd in de ochtend en nu nog geen druppeltje bloed.

Als ik morgen ochtend niet ongesteld ben dan toe ik mijn eerste testje!
Alle reacties Link kopieren
Dootjenootje ik hoop dat het raak is!



Wij zijn ook bezig! December 2013 gestopt met de pil. Nu 2 miskramen veder blijven we hoop houden!
@ Winterteen; dankjewel voor je lieve tekst; dit keer heb ik een traantje moeten wegpinken.

@alle dames: fijn dat hier alles gezegd kan en mag worden zonder dat er hard over geoordeeld wordt; dat doet me goed en geeft een veilig gevoel.

Vandaag las ik de spreuk: "Soms is niet krijgen wat je hoopt, het beste wat je kan overkomen" Die vond ik zo pakkend! Ik denk ook echt wel dat ik straks verliefd ben op ons meisje en merk wel dat ik nu ook wat leuke meisjes kleding zie in de webshops. Vandaag n bulkaankoop gedaan bij de H&M in de sale (voor mezelf); en een mooi fluffy vest. Misschien past het over een tijdje niet meer, maar dat zien we dan wel weer. Ik had mijn kast opgeruimd (in het kader van de grote puinruimweek hierthuis...) en een lege kast zorgt bij mij voor een leeg gevoel; niet goed dus. Snel weer vullen!



@Dootje & Myrna: wat superspannend!! Ik ben zo benieuwd wat eruit komt!



@ Zomermeiske: Stom dat mensen soms zo ondoordacht kunnen zijn he... tja, ze weten het natuurlijk niet dat je ermee bezig bent, daar was deze week ook een topic over van wel of niet vertellen dat je bezig bent met kinderen proberen te krijgen. Maakt het niet minder hard om zulke uitspraken te doen. Ik krijg nu nog af en toe de vraag of het gewenst is, of nog fijner: "een dochter, dat dacht ik al want je hebt zoveel pukkels" bedankt he!! Dat iedereen aan mn buik zit daar wordt ik ook serieus kotsmisselijk van! Blijf van mn pens af!! (sorry ik laat me meeslepen)



@Bibi: wat balen van het huis! Is jullie huidige woning al verkocht? Zit er tijdsdruk achter dat je eruit moet? Wat zuur dat die hypotheker de verkeerde informatie heeft gegeven...



@Eva & Saraaa: duurt echt lang he dat wachten tot de echo. Misschien helpt het: in de week dat jullie echo hebben, ga ik trouwen; denk je even in hoeveel ik nog moet regelen, dan is die periode ineens heel kort Kunnen jullie eerder terecht als je je echt zorgen maakt (rare gevoelens in je buik/bloed/krampen/of extreme hormonale zorgen) ? Het gevoel dat je kan bellen als er wat is scheelt misschien al een beetje...?



Hoe is het met FreeXX?? En heeft Sopihietje83 al getest? Die had NOD op 16-10 zie ik in de tabel.



Fijne avond allemaal :-)
Alle reacties Link kopieren
@dootje: jaa morgen samen testen! Ben heel benieuwd! Het klinkt goed bij je!



Ik ben morgen vrij meiden dus ik ga wel eerst een beetje uitslapen als dat lukt! Gisterenmiddag en vanmiddag beetje menstruatiekrampen.. Maar nog geen bloed te zien. Wel een hoop afscheiding.. We gaan t weer meemaken. Merk dat ik me al instel op een negatieve test. Heb nu zoveel negatieve gehad..
Alle reacties Link kopieren
Aah Ponny lief dat je naar mij vraagt Hier gaat het goed, van het weekend op vriendenweekend dus wordt super gezellig maar ook wel een beetje spannend.. De nodige drank is ingeslagen. Maar zaterdag is volgens de app m'n eisprong, dus hoop zo dat we als stelletjes bij mekaar op de kamer slapen (volgens de organisatie slapen mannen en vrouwen apart, maar kan ook onzin zijn).. Voel me wel al de hele week met vlagen misselijk en doodmoe, volgens de app 8 november NOD.. Wat zouden jullie doen? Gewoon drinken ondanks de symptomen?



Ik ben ook blij dat hier altijd alles gezegd kan worden, kan echt m'n ei kwijt wanneer nodig.. Dank jullie wel lieve meiden <3



Dootje en Myrna, spannend! Wel meteen hier laten weten na de test he!



Rare reactie van je dokter Saraa!



Eva, toch wel fijn voor je dat het er maar 1 is. Voel je je goed?



Ponny, begin je toch langzaam te wennen aan het meisjes idee?



Zomermeiske, denk aan je meis. Alle goeds voor je!



Ik blijf lezen komend weekend, reageren zal wat lastiger worden.. Fijn weekend alvast! xxx



P.S. Hoop niet dat ik allemaal ondervragingen krijg van m'n vriendinnen, meestal komen er ook wel echt goede gesprekken aan bod, pfoe..
Alle reacties Link kopieren
@Myrna, daar heb je natuurlijk gelijk in.. zij kunnen er niks aan doen, maar ik merk dat ik er zelf wel wat voorzichtiger in ben geworden (vragen of opmerkingen..)

Ik zie hier steeds een bord aan het einde van de straat van MvM; 'zwanger worden is niet voor iedereen vanzelfsprekend' , ik merk dat ik steeds banger word dat het bij ons niet vanzelf zal gaan. Stom natuurlijk want we hebben nog maar 5 pogingen gehad. Het duurt gewoon zo lang voor de volgende ronde haha.

En jij morgen je NOD? Spannend!!



@Winterteen, goed van je dat loslaten.. misschien moet ik je voorbeeld maar volgen gaat het verder goed met je? Loop je jezelf niet over de kop met alle drukte?



@Deni, ja stom he, die ongelukjes! Vind dat altijd al lastig, ook al voordat wij hiermee bezig waren! Wat gezellig trouwens, die smileys haha. Goed gebruik van gemaakt?



@Eva, ik heb een heel nuchtere moeder. Dus nee.. ze vertelde wel dat ze heel blij zou zijn als we een kindje zouden krijgen, dus in die zin is ze gelukkig wel bijgedraaid mijn moeder is het type, wie dan leeft, wie dan zorgt.. ook wel fijn zo'n nuchtere kijk.



@Saraa, klinkt inderdaad als een verwarrend gesprek met de gyn! Jammer dat dat dan zo anders loopt dan je verwacht. En wat ontzettend balen, die misselijkheid. Komt het in vlagen of constant? Hopelijk is het op je werk een beetje te doen allemaal.

Zet 'm op de komende 2,5 week!



@Dootje, wat superspannend! Wat zegt je gevoel? Ik zal voor je duimen morgen!



@Bibi, hé bah wat een domper zeg! Hoop dat jullie heel snel een mooi huisje vinden wat goed bij jullie past..

Doe je een beetje rustig aan?

En grappig, die rookworsten! Haha, dat hoort er helemaal bij volgens mij.



@Ponny, prachtige spreuk inderdaad! Fijn dat je er kracht uit kan halen. En oei oei, wat zijn mensen soms toch hard!! Hoe krijgen ze het hun mond uit vraag je je dan af.. en dat voelen aan die buik zou ik ook heel slecht trekken, dat weet ik nu al! Ook zo'n bizar iets.. ik zou gewoon je hand op diegene z'n buik leggen, zijn ze het snel afgeleerd denk ik



@Freexx, wat leuk alweer zo'n gezellig weekendje! Hopelijk mag je bij je lief in bed kruipen haha! Ik zou gewoon een klein drankje mee drinken, niet te gek. En lastig he, van die vriendinnen ;), daar heb ik er ook een paar van.. ligt helemaal aan het moment maar meestal flap ik het er gewoon uit haha. Als het straks echt zover is dan probeer ik wel mijn mond te houden hoor.. (haha).



@Hier, z'n gangetje. Het voordeel is dat ik normaal gesproken morgen ongesteld zou worden, maar nu ben ik er alweer bijna vanaf! Ik ga gewoon vol goede moed door. Lief en ik hebben de komende ronde ook meer en beter de tijd om het rond de eisprong te doen en dan zitten we op ronde 6..., 70% binnen een half jaar zwanger toch? Nou, let's go for it!! Ik vind het gesprek bij de gyn de 6e wel spannend merk ik.. ik hoop vooral dat de uitslagen die we dan krijgen allemaal gewoon goed zijn.



Gaan jullie nog wat leuks doen van 't weekend? Wij hebben lekker helemaal niks! Mijn broer komt zaterdag logeren, gezellig avondje en ik kan gerust een glaasje meedrinken!
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
@zomermeiske: nou die nod geloof ik niet meer in, haha. Ik heb al bijna 2 weken dat ik ongesteld mag worden dus test gewoon regelmatig.. Blijf toch het gevoel houden dat het een x raak gaat zijn binnenkort.. Vandaag en gisteren lichte menstruatiekrampen en veel last van maagzuur.. Dat had ik de vorige keer ook..

We wachten het af tot morgen;).

En jij gaat de komende maand gewoon scoren, iig dat hoop ik voor je!!



@bibi: jeetje dat is balen zeg, van dat huis!!
Even kort hier! Zo nog 2 uurtjes slapen.. Negatieve test en ook geen ongesteldheid pff😔 had het zelfs gedroomd dat het zo was! Lees straks bij,nu eerst nog even slapen xxxx
Alle reacties Link kopieren
Same here @dootje! We wachten maar weer af..
Balen meiden
Alle reacties Link kopieren
@Myrna, oh ja sorry dat vergeet ik steeds.

Maar negatief... shit!! Hoe lang duurt je cyclus nu? Werk je met ovulatietesten?



@Dootje, ook shit!! Wat jammer zeg :( gek dat die ongesteldheid op zich laat wachten.



Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
@zomermeiske: geeft niet hoor.. Zijn ook zoveel meiden op t forum.. Zit nu op dag 48.. Dus laat me maar gewoon ongesteld worden! Ben er wel klaar mee ondertussen..
Alle reacties Link kopieren
@Eva, goed om te horen dat alles ok is! Super. Ik begrijp je opluchting... Wel moeilijk om je mond te houden, ik kan ook nog eens slecht liegen, dus dat wordt ook nog wat voor mij.



@Ponny, rustig aan, de gewenning komt vanzelf, je bent nog wel een tijdje zwanger En zoals ik eerder zei, meiden zijn tof!



@Zomermeiske, ik snap je teleurstelling en vooral als het bij anderen dan zo gemakkelijk gaat. Dat steekt enorm.



@Deni, aah die testen, ik vind ze vreselijk... krijg er meteen een gevoel van dat het moet. En dan is (vind ik) niet zo veel aan.. Ik blijf nog ff stug zonder de ovu-testen proberen.



@Sara, gek gesprek, maar laat het er bij. Je hebt nu even genoeg aan je hoofd. En die man, is kundig. En dat is wat telt.

Kan je nog wat leuks gaan plannen? Met je dochter op stap?



@Dootje, ooh nee, jammer! Maar ook geen ongesteldheid? Het even twee dagen laten rusten, dan zondag nog een test er tegen aan gooien?



@Myrna, oh wat spannend. Maar je zit dus al tijden op je ongesteldheid te wachten. Wat lijkt mij dat vreselijk! Wat voor anticonceptie had je hiervoor?



@Bibi, jeetje wat rot van het huis, nu een nieuwe zoektocht?



@Winterteen, hoe is het met jou?



@Free, goed weekend! Veel plezier!



@hier, voel he-le-maaal niets nada. Dit weekend weer lekker sporten en genoeg plannen, volgende week weer een drukke week op mijn werk: genoeg afleiding.



Meiden, goed weekend! X
Jammer dootje en Myrna!



@Free: kan best hoor, sexen op zo'n vriendenweekend. Wij hadden er een in mei (maand voordat t raak was) en hebben gewoon tussendoor even in de wc gedaan. Niet ideaal en ook absoluut niet romantisch, maar ik merkte wel; ik dacht altijd dat we niet zo'n hoog libido hadden, maar als je dan ineens om de dag (of om de paar dagen) met elkaar vrijt om een babytje te maken, dan heb je over het algemeen ook meer zin.

Ik heb overigens wel alcohol gedronken. Tot de avond voor de test niet anders gedaan dan normaal. Later aan de verloskundige gevraagd en die zei dat het ook echt geen kwaad kan. Veel plezier op het weekend! Geniet van je wijntje :-)



Hier: ik droom ontzettend veel de afgelopen tijd. Vannacht nog; ik zat in de slaaptrein naar een stad verderop met Dries Roelvink in zijn gele zwembroek. 2 dagen geleden brandde in mijn droom het kantoor af. Paar dagen daarvoor droomde ik dat ik alleen thuis was en iets in de kliko ging gooien, toen ik de klep opendeed kwam er een golf insecten uit. Het voelt daardoor alsof ik overdag moet verwerken wat ik snachts allemaal meemaak, in plaats van andersom. Vandaag moet ik eigenlijk tot 17.00 werken maar er komt de hele dag al niets uit mijn handen. Ik zit er ernstig over te denken om een paar verlofuurtjes op te nemen.... Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Haa meiden!



Wat gaat het snel met het topic, soms houdt ik het allemaal niet bij. Probeer even op iedereen te reageren.



@Ponny: wooh wat een heftige dromen! Als je nog veel verlofuren hebt staan en je je werk af krijgt, zou ik vrij nemen haha. En anders toch maar even uit zitten tot 17u...

Ik snap helemaal dat je nog aan het idee van een meisje moet wennen hoor! Gun jezelf de tijd...

Oja, ben je zwanger geraakt van die keer op de wc? haha



@Free: Lekker dat je een weekendje weggaat! Ik zou ook gewoon vrijen haha. Maar het is wel lastiger ja. En wat betreft alcohol zeggen ze dat het de eerste paar weken niet zoveel uitmaakt, omdat je nog niet verbonden bent met elkaars bloedbanen ofzo.



@Myrna en Dootje: Pff balen van de negatieve testen!! Heel herkenbaar die frustratie. Helaas kunnen we niks meer dan afwachten



@Bibi: ooh wat een domper van de hypotheek!! Kan me voorstellen dat je je idee nu moet bijstellen.



@Eva: Nog eventjes wachten en dan mag iedereen het weten, spannend!! Oja, ik weet niet of ik verder al had gereageerd. maar fijn dat het hartje klopte en ook dat het er 1 is haha!



@Deni: Veel plezier rond de eisprong ;)



@Hier: Weinig nieuws. Nog geen menstruatie, maar ik ga er ook maar niet vanuit de komende weken... Ergens in de 60 zit ik denk ik. Hoop toch wel dat het voor december is, want ik schrijf ook mee met dat topic en dan val ik daar ook niet eens meer onder . Had er ook echt niet op gerekend dat het zo lang zou duren.



Fijn weekend allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Hier noodgedwongen thuis vandaag. Alleen maar spugen en misselijk. Ik kan niet eens in woorden uitdrukken hoe erg ik baal en hoe schuldig ik me voel.



@Dootje & Myrna: balen meiden, maar wie weet.... Don't give up!



@Ponny: Ik moet stiekem heel hard lachen om jullie wc verhaal, hahah! Geweldig. Ach, het is misschien niet romantisch, maar wel spannend!

Ik herken het trouwens wel van die dromen. Ik heb er nu nog niet echt heel veel last van gehad, maar eerder wist ik door mijn dromen al dat ik zwanger was. Raar he, hoe dat werkt! Neem een paar uurtjes verlof op en voel je niet schuldig! Je lichaam is heel hard bezig om een kindje te laten groeien in jouw buik. Dat is niet niks...



@Pien: Spannend hoor, nog een weekje en dan is jouw NOD toch? Ik hoop het zo voor je. Het is niet gek overigens hoor dat je nog niks voelt ;)



@Zomermeiske: Misselijkheid is helaas constant. Spugen zeer regelmatig. Ik hoop dat het snel minder wordt. Ik heb verantwoordelijkheden en ik heb nu het idee dat ik amper functioneer.



@Free: Ik ben pas gestopt met drinken na de positieve test. Ik denk dat er niets mis is met een paar wijntjes.



Fijn weekend!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
haha nee die keer op de wc was het niet raak, maar wel spannend!



@Saraaa wat ellendig dat je zo misselijk bent! En vooral ook dat het zo constant is Daar voel je je zeker beroerd van.

Echt raar ja die dromen; misschien heeft het wel met de hormonen te maken. Geen idee, maar wel vervelend.

Denk dat ik inderdaad wat verlof opneem; lekker ff met mn mams n kop koffie drinken in de stad ofzo.
Alle reacties Link kopieren
@Boulu: Ik vind het zo naar voor je!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
@sara Laten we het er maar op houden dat je arts even een slechte dag/moment had inderdaad. Volgende keer is hij vast weer leuker/duidelijker. En anders wat van zeggen...



@bibi Haha, die rookworst! Toevallig dat je dat zegt want ik heb toevallig net in mij 9 Maanden Dagboek geschreven dat ik over m'n nek ga van rookworst/knakworst/hot dog. Mijn man eet dat nogal eens graag en echt, iedere keer als ik dat zie of ruik, krijg ik er zo'n afkeer van! Bleeeeeh.

Ik had gisteren om 11 uur 's avonds een onweerstaanbare trek in KAAS. Wilde eigenlijk net naar bed gaan maar ben toch nog naar beneden geglipt om wat crackers met dikke plakken kaas te eten :S. Gòddelijk



En wat een domper van die hypotheekadviseur zeg. Echt even je verwachtingen bijstellen dus :(. Waren jullie al concreet geïnteresseerd in een speciaal huis? Dus nu moeten jullie weer opnieuw gaan zoeken? :( Succes!



Wij hebben ook een 'verkeerd voorgelicht' verhaal m.b.t. de verbouwing. De ene klusjesman vertelde ons dit, de andere dat en een handige kennis weer iets heel anders. Er is dus ìemand die het bij het juiste eind heeft, maar wie?!? Erg verwarrend. Hoop dat we eruit komen.



@boulu Echt sneu zeg, dat het zo lang duurt. 60 dagen is ook wel echt veel... heb je dat wel eens eerder gehad?

Myrna ook al ver over de 40 dagen lees ik. Had ik ook wel eens. Lang is dat he :(.



@zomermeiske Fijn zo'n nuchtere moeder . Wel een opluchting dat ze zei dat ze het fijn zou vinden als jullie een kindje krijgen, toch?

Geniet van je drankje dit weekend!



@free Jij ook! Gewoon lekker een wijntje drinken hoor. Ik sluit me aan bij enkele andere dames: ik heb ook gewoon alles door gegeten en gedronken tot ik een positieve test in handen had. Geloof er niet zo in dat dat kwaad kan die allereerste dagen.



Heel veel plezier op jullie weekendje, gezellig zeg! En mochten er serieuze gesprekken ontstaan over kinderen enzo, je kunt je toch ook wel een keer wat op de vlakte houden? Of gewoon zeggen "ja wij willen zeker kinderen" maar de termijn in het midden laten?



@myrna en dootje Jammer zeg.... Maar jullie proberen nog eens te testen over een paar dagen of..?



@ponny Irritant zeg, mensen die aan je buik zitten. Zeg je er dan wat van? En die opmerking van die pukkels, pff. Aardig inderdaad zeg :(.



@ponny Whaha ik moest erg lachen om je rare dromen en je wc-verhaal!

Heb je nog verlof genomen?



@pien Oh ja, ik kan ook heel moeilijk liegen. Toen een collega me 2 weken geleden vroeg of ik soms zwanger ben (ja echt!) werd ik ook meteen rood (zo voelde het althans). Maar ik denk/hoop dat ik het een beetje heb weten te verbergen. Ik deed of ik boos werd en zei dat ze erover op moest houden haha.



@sara Waarom voel je je schuldig? Sterkte met de misselijkheid, echt naar zeg!



Ik zit hier alleen maar te schransen de hele dag... heb echt zo veel honger, niet normaal. Mezelf beheersen lukt nog niet zo goed :(.



Ik ga weer door naar het volgende vertelmoment: vanavond mijn broer. Oh, wat zal die blij zijn, hij wil al heel lang 'de leukste oom ooit' worden. En morgen vertellen we het de zussen van mijn man :D. Wat een feest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven