Vriendinnen gezocht in Herten/Roermond

23-10-2014 10:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Vanwege de liefde ben ik (37 jaar), vanuit Gelderland, sinds januari 2012 woonachtig in Herten ( Roermond). Niet enkel de liefde heeft me hier gebracht, maar Limburg is simpelweg een prachtprovincie, zo heb ik ontdekt!



Inmiddels heb ik mijn leven hier aardig op de rit. Zo werk ik als jurist in Roermond, heb ik een prachtman en ben ik een trotse moeder van twee jonge kinderen. Het enige dat nog ontbreekt is een gezellige schaar aan vriendinnen met wie ik typische 'vrouwendingen' kan doen en bespreken, lekker kan shoppen, sporten/wandelen, op z'n tijd een borrel kan drinken, lunchen, bios of gewoon gezellig kletsen bij een kop thee. Niets is me te gek, ik ben van alle markten thuis!



Ben jij net als ik ambitieus, energiek, open en opgewekt en op zoek naar gezelligheid en vriendschap? Reageer dan vooral, want het kan zo leuk en gezellig zijn!



Ik hoor graag van je!



Groetjes Miranda
Alle reacties Link kopieren
Hoi Miranda,



Ik woon in Roermond, ben 35 jaar en heb net zoals jij 2 jonge kinderen. Zou je het leuk vinden om eens mailen of misschien iets af te spreken?



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Miranda,



Ik woon ook in Roermond, ben 32 en moeder van een kleine meid. Lijkt me leuk om in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ook ik ben woonachtig in Herten. Ik ben 38 jaar en heb een zoontje van bijna 10 maanden.

Naast het genieten van mijn zoontje, het op pad gaan met "mijn mannen" en naast mijn werk in Maastricht (waar ik ook lange tijd heb gewoond) ben ik ook wel toe aan het ondernemen van echte 'vrouwendingen'. Zoals hapje eten, glaasje wijn, shoppen, maar ook lekker kletsen, sporten of gewoon even een lekker kopje thee. Veel van mijn vriendinnen wonen verder weg en het is zo leuk om ook iets dichtbij te hebben.



Wie heeft er zin om een keer iets af te spreken?



Groeten Nanda
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben ook voor de liefde naar Roermond verhuisd.

Ik heb een leuke baan en vind het hier geweldig. Ik mis alleen wat vrouwelijke sociale contacten, bijvoorbeeld samen: winkelen, hapje/drankje of misschien sporten.

Ik zou het leuk vinden iets van jullie te horen!

Groetjes Jeannette
Alle reacties Link kopieren
Ook van deze kant uit is zijn er nog steeds leuke contacten welkom.

Misschien leuk om eens met een aantal meiden wat af te spreken?



Groetjes juffiemarie
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ook ik (33) woon sinds een aantal jaren in Herten met man en twee jonge kids. Zou ook graag wat vrouwelijke contacten opdoen in de buurt! Mis de gezelligheid van vriendinnen (en mede mama's) om me heen.. Sluit me dan ook graag bij jullie aan! PB mag ook altijd!

Groetjes Denise
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben ook op zoek naar vriendinnen om echte vrouwendingen te doen.

Familie woont allemaal in Gelderland.

Ben wel net iets ouder dan de vorige reacties , maar jong van geest en hart!

Hou van lekker eten en terrasje pakken. Ik heb ook twee kinderen.

Zou ik me bij jullie kunnen aanlsuiten?

Groetjes, Angelica.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zie dat er verschillende mensen reageren, maar dat er verder niet veel gebeurt.

Misschien een idee om een keer gezellig met z;n allen wat af te spreken om ergens een drankje te doen?



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven