Oh nee het forum is klein!

23-10-2014 18:28 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb perongeluk iets ingedrukt en nu is het hele forum klein! Een combinatie van pijltjestoetjes en cntr of iets dergelijks weet ik, maar ik kan niet vinden wat.

Andere sites hebben nog wel de normale grootte en afmelden en weer aanmelden helpt niet :(



Hoe oh hoe los ik dit weer op? Ik ging net al willekeurige toetsencombinaties uitproberen maar toen stond het beeld zelfs even op zn kop!
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
ctrl en de plustoets tegelijkertijd indrukken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren




Dat was een snelle oplossing
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het experimenteren en heb nu een mega-dik forum
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht hier de über-forum-vete uitgevochten te zien worden... blijk je het letterlijk te bedoelen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan de geschiedenis in als kortste topic door directe oplossing van het probleem
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 23 oktober 2014 @ 18:30:





Dat was een snelle oplossing Ik had het laatst ook hier op het forum in een topic gevraagd. Anders had ik het ook niet geweten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 23 oktober 2014 @ 18:31:

Ik dacht hier de über-forum-vete uitgevochten te zien worden... blijk je het letterlijk te bedoelen. Ja dat dacht ik ook als eerste
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Charlotte was me voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 23 oktober 2014 @ 18:31:

Dit topic kan de geschiedenis in als kortste topic door directe oplossing van het probleem Alleen als jullie het niet vol gaan lullen nu he
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 23 oktober 2014 @ 18:35:

[...]



Alleen als jullie het niet vol gaan lullen nu he



Idd, ze verpesten het!

Daar gaat je record
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je de buurvrouw of je zus had herkend!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Of dat je er nog wat pijlers aan wilde toevoegen omdat je vindt dat er niet genoeg zijn!
Alle reacties Link kopieren
Met CTRL 0 ga je naar de "normale" grootte, CLTR plus is inzoomen, CLRL min is uitzoomen.

Check even of je niet teveel in- of uitgezoemt bent, ik doe t zelf vaak fout
Alle reacties Link kopieren
Hoe mosterd kun je zijn!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Broedkippetje schreef op 23 oktober 2014 @ 18:31:

Ik dacht hier de über-forum-vete uitgevochten te zien worden... blijk je het letterlijk te bedoelen. Ja, ik vind het ook heeeeel jammer…. En het probleem is al opgelost ook!!!!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een laptop ? Dan net als bij een telefoon, knijpen of spreiden op de touchpad.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, ik wilde mijn google nog wel aanslingeren voor je.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
die ctrl+ toetsen combinatie werken die ook bij andere zaken
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2014 @ 20:32:

Hoe mosterd kun je zijn!!



CTRL 0 was nog niet genoemd, vaak weten mensen niet wat de originele grootte was, een paar keer min en plus en je bent de draaid zo kwijt. Met CTRL 0 heb je dat probleem niet en ga je in 1x naar de juiste grootte. Dus hoef je niet 5x op plus te drukken als je 5x op min hebt gedrukt.

Dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 23 oktober 2014 @ 19:18:

Of dat je er nog wat pijlers aan wilde toevoegen omdat je vindt dat er niet genoeg zijn! Nog meer???
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
He ja meer pijlers.



Bijvoorbeeld een: verboden voor buurvrouwen en zussen, kan je er ook nooit herkend worden door je buurvrouw of je zus!

Probleem is wel dat je er alleen zelf mag schrijven als je enig kind bent en in een hutje op de hei woont, want anders voldoe je zelf niet aan de voorwaarden. Bij nader inzien wordt dat dan denk ik Elninjoo's prive-pijler maar daar zijn dan weer andere sores mee opgelost.



En dan graag een specifieke andijvie-pijler, voor huishoudelijke onderwerpen die eigenlijk te stompzinnig zijn voor de thuis-pijler.



En natuurlijk als klap op de vuurpijl een aluminiumfolie-hoedjes pijler. Iedereen die flink paranoia is mag daar de meest uitzinnige complotten bekokstoven en het evenwichtiger deel van de natie valt er dan zo nu en dan (vrijdagmiddag, ik geef maar een voorbeeld) even binnen om heel hard te lachen.



En dan wil ik ook graag een roddelpijler. Als je ineens denkt dat een of andere forummer zomaar in het geniep een nieuwe fietser aan de haak heeft geslagen is er nu eigenlijk geen geschikte plek om dat eens even te bespreken. Een groot gemis.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 24 oktober 2014 @ 07:54:

He ja meer pijlers.





En dan wil ik ook graag een roddelpijler. Als je ineens denkt dat een of andere forummer zomaar in het geniep een nieuwe fietser aan de haak heeft geslagen is er nu eigenlijk geen geschikte plek om dat eens even te bespreken. Een groot gemis.Napraat!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je laatste post….

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven