Ongesteld en geil

23-10-2014 20:21 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt: als ik ongesteld ben, ben ik zo geil als een pakje boter. Ik kan dan weet-ik-veel-wie wel bespringen. Om mezelf en anderen te beschermen houd ik me in. (Ik denk dat ik later spijt zou hebben van mijn impulsieve keuzes en dat mannen waar ik niet aan gebonden ben niet zitten te wachten op een rode zee.) Maar toch. Ik vind het op z'n zachtst gezegd opmerkelijk. Hebben anderen hier ook weleens 'last' van? En wat doen die ermee?



Best frustrerend. Ik heb nu echt de neiging om een heerlijke ex-scharrel op te bellen die binnen een half uur bij me zou kunnen zijn. Maar ik weet zeker dat dat geen goed idee is.
Beppies. Echt.
Alle reacties Link kopieren
De ene keer wel, de andere keer niet, maar de buikpijn en vermoeidheid wegen bij mij dan doordeweeks in ieder geval zwaarder, in de weekenden daarentegen.....
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar.

Kan ook door hormonen komen. Ik had het eerder met de pil altijd heel erg, in de stopweek begonnen de verlangens nog meer te komen. Nu heb ik het ook nog wel, maar wel minder.
Alle reacties Link kopieren
Met condoom hoop ik dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:moedergans22 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:04:

Een echte schipper vaart ook door de rode zee....

He die wou ik net plaatsen.

ik heb er nooit moeite meegehad, beetje bloed , who cares.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb zelf een spiraaltje en word nooit ongesteld

Ideaal
Alle reacties Link kopieren
Rode vlokjes, rode strepen. Als ze wil doe ik wel mee.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik had niet verwacht dat er zoveel herkenning zou zijn. Interessant, dat het tegen menstruatiepijn kan helpen! En die hormonen zouden inderdaad ook een goede verklaring kunnen zijn (bij pilgebruikers, of misschien bij alle vrouwen?). Enne... ik heb toch maar mijn scharrel benaderd en eigenlijk was dat helemaal niet zo'n slecht idee. Op andere momenten zijn filmpje/eigen creativiteit een goede oplossing.



PS. Beppies? Klinkt stoffig. Maar zeker eens het proberen waard!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook wel, maar ik heb het eigenlijk het ergst een aantal dagen vóór m'n ongesteldheid.



Overigens lijkt het mij heel erg vies om seks te hebben als je ongesteld bent. Ligt er wel aan in welke mate natuurlijk. Als je licht vloeit snap ik dat het geen probleem hoeft te zijn. Maar ik bloed vrij hevig tot de laatste dag van m'n menstruatie, dus als ik dan seks zou hebben zou het hele bed vol bloed zitten :yuk:
Mijn schipper wil wel, maar ik sluit de toegang tot de zee
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me nu een beetje eenzaam want ik moet er niet aan denken. Geen polonaise aan mijn lijf in die dagen want ik voel me sjaggie, onaantrekkelijk en wil gewoon een paar dagen rust. Dus nee hier gaan we lekker slapen.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste dag gewoon pijn. Daarna wel zin! Hier dus gewoon seks, ik bloed niet zo veel. (handdoekje erbij) En anders lekker staand onder de douche...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar. Maar ik doe niks op dat gebied. bloedend seksen is voor my een no go
Alle reacties Link kopieren
quote:moedergans22 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:04:

Een echte schipper vaart ook door de rode zee.... Een echte schipper? Ik denk eerder een ransaap van een schipper, want sorry maar er komt dan soms een putlucht uit, ik heb het geprobeerd maar wordt gewoon misselijk. Dan is het toch normaal dat je het niet doet, als je er misselijk van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Gelukkig vindt mijn partner het totaal geen probleem.
Ik had dat ook altijd ja. En dan hadden we gewoon seks. Normaal heb ik moeite met seks (pijn), maar dan ging het allemaal wat soepeler. Handdoekje eronder en klaar.



Nu al jaren niet ongesteld geweest, dus ben benieuwd of dat terugkomt.
Alle reacties Link kopieren
Beppies, ideaal!



Tip om ze er makkelijker uit te krijgen..... Even onder de douche of in bad, de douchekop nemen en met water die beppie doorweken, dan krijg je hem er easy uit. Een droge beppie is inderdaad heel vervelend hengelen.
Alle reacties Link kopieren
En ja, ik heb er ook last van, tijdens mijn ongesteldheid ben ik het meest geil. Mijn lichaam is ook gevoeliger en reageert sterker op strelingen.
Als ik ongesteld ben, kom ik haast klaar van alleen tepelstimulatie. Godgloeiende, die zijn me dan een partij gevoelig.
Alle reacties Link kopieren
Alles, alles mag je doen..maar beffen blijft ie maar lekker uit de buurt.. en 1e dag.. kramp, buikpijn, dan hoeft er voor mij ook niet veel.



Ben er gelukkig bijna van af. 2 a hooguit 3 dagen.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Onder invloed van water stopt het bloeden, dus we doen het dan lekker onder de douche 😃
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar haha! De hele dag door. Mijn ex-vriend vond het geen probleem. Handdoek en inderdaad van te voren/erna douchen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Zephora,



Als man heb ik precies hetzelfde... Ik word er zo geil van als een vrouw ongesteld is. Ook voor mij is dit een beetje beschamend omdat ik weet hoe het merendeel van de vrouwen erover denkt (dat het vies is).

In relaties maak ik het altijd bespreekbaar maar nu ik single ben herken ik het wel dat je zoveel zin hebt dat je elke ongestelde vrouw wel kan bespringen, tegenwoordig zijn vrouwen daar ook best wel open over merk ik maar dat maakt alleen nog maar meer bij mij los.... Gewoon toegeven aan je genot denk ik... Maximaal genieten van het leven zou mijn advies zijn....
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar...en doe het ook gewoon. Vriend geen zin? Dan met de douchekop! En goed tegen kramp.
Alle reacties Link kopieren
quote:jasmijn83 schreef op 30 oktober 2014 @ 21:07:

Onder invloed van water stopt het bloeden, dus we doen het dan lekker onder de douche 😃Echt? Als ik douche loopt het gewoon langs mijn benen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven