Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames op facebook



Interessante morgen , verbaast me niets wat ik allemaal lees daar, past precies in het plaatje.

Blij om te zien dat steeds meer mensen er achter komen, nu onze verliefde puber Ed nog, heeft even tijd nodig maar die komt er nog wel.

ik hoop wel dat door haar gemanipuleer en intimidatie de juiste mensen niet op het verkeerde been worden gezet in het belang van H.en zijn veiligheid.

Waarheidsvinding zou in deze zaak zeer zeker van toepassing zijn om in I haar eigen woorden te spreken



Wie van jullie weet of Mike E nog betrokken is in deze zaak ?,

Hoop dat hij ook eieren voor zijn geld heeft gekozen.

Haar grote vriendin K.B ( opvang hondjes ) zie ik ook nergens meer, is die vriendschap ook alweer over ?
Hoi dames en heren ( zal ik ook er maar bij vermelden ), bedankt voor de kijkersvraag daar op facebook, niet echt antwoord gehad maar ik geloof dat die personen ook niet meer in de picture zijn bij I.



Net het draadje van R.V gelezen en eigenlijk niet niets onder de horizon, velen dingen waren al bekend toch ?

Ben meer benieuwd naar wat R te vertellen heeft, die kent haar al wat langer.



Zolang I niet inziet dat ze ''ziek'' is gaat dit drama nog lang door en zullen er nog meer mensen kennis maken met haar verwoestende manier van dingen ''oplossen'' .

Als mensen haar door krijgen verplaatst ze zich naar de volgende groep nieuwelingen, zo gaat het haar hele leven toch al.

Alleen daarom kan die stichting nooit goed zijn met I aan het roer, loopt straks uit op een groot drama en het ergste is de gezinnen die er dan in betrokken zijn die dachten goede hulp te gaan krijgen maar het effect juist averechts zal zijn en nog verder van huis zijn.

Ik hou mijn hart vast voor deze gezinnen, hoop zo dat ze hun verstand gebruiken en niet uit wanhoop gaan handelen om daar hulp te vragen.



Hoe moet je in godsnaam mensen gaan adviseren terwijl jezelf niet eens je eigen verantwoording onder ogen wilt zien wat heeft geleid tot de UHP van je eigen kind.

Stop met strijden tegen alles en iedereen en ga aan jezelf werken zodat je in eerste plaats een goede moeder voor je kind kan zijn en ga dan eens kijken met wat je ervaringen geleerd hebben om anderen te helpen.

Is maar een tip hoor.
Sorry te vroeg gepraat, zie nu meer antwoorden op mijn vraag.

Nou dan weten we nu dus ook dat die andere M een verklaring( vals of niet ) heeft afgelegd.

Is mijn vraag toch nog ergens goed voor geweest.

Helderheid van zaken altijd fijn.



Misschien moet ik toch maar eens me op facebook gaan wagen
Waar lezen jullie dit allemaal nog? Ik kan alleen de Hulp facebook nog vinden, forum is offline?
Forum is al een tijdje offline.



Kijk hier maar.



https://www.facebook.com/ ... s/743735025677705?fref=nf



https://www.facebook.com/ ... /1485291778422917?fref=ts



https://www.facebook.com/pages/Irme/1490966567819622
Ze is echt aan het doordraaien nu, ergens vind ik het wel zielig voor haar maar misschien is dit nodig om zo de hulp te gaan aanpakken die ze nodig heeft.

Hoop het zo voor haar en H.

Het mannetje verdient een mooie jeugd, het liefst met zijn eigen moeder als het mogelijk is en anders ergens anders.

Hoop zo dat ze eens hulp aanvaard want volgens mij heeft ze echt een traumatisch verleden, hoop zelfs dat het daarvan komt en niet dat dat ze echt een psychopaat is want dan ligt alles anders en is hulp weinig hoopvol.



Aaaaah ik voel jullie frustraties daar op facebook net zo als ik ze nu hier uit.

Sorry maar het moet er even uit
Alle reacties Link kopieren
Je zwaait wat heen en weer lavendel

(Die hard meelezer en meelever op kp/fb)
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Ik blijf zwaaien hoor
quote:lavendelbleu schreef op zaterdag 11 oktober 2014 18:24 Forum is al een tijdje offline.



Kijk hier maar.



<a href="https://www.facebook.com/pages/HANS-Hul ... 05?fref=nf" class="link">https://www.facebook.com/ ... s/743735025677705?fref=nf</a>



<a href="https://www.facebook.com/pages/Kritisch ... 17?fref=ts" class="link">https://www.facebook.com/ ... /1485291778422917?fref=ts</a>



<a href="https://www.facebook.com/pages/Irme/1490966567819622" class="link">https://www.facebook.com/pages/Irme/149 ... 22</a>Dank je wel!!
Jemig, wat is er nu vannacht/vanmorgen allemaal weer gebeurd? Ik kan er geen touw aan vastknopen. Iemand heeft iets openbaar gemaakt, zij is weer losgegaan onder invloed?
Alle reacties Link kopieren
T houdt echt niet op he. Kindje zit nog in instelling? Nog oobeurend nieuws?
Iemand dat youtube filmpje gevonden/gezien dat Irme erop zou zetten?
quote:madredefamilia schreef op 12 oktober 2014 @ 13:06:

Iemand dat youtube filmpje gevonden/gezien dat Irme erop zou zetten?Als ik dat goed gelezen heb komt dat morgen?
quote:pella81 schreef op zondag 12 oktober 2014 15:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="madredefamilia in "Filmpje uithuisplaatsing deel 7"" class="messagelink">madredefamilia schreef op 12 oktober 2014 @ 13:06</a>:</b>

Iemand dat youtube filmpje gevonden/gezien dat Irme erop zou zetten?</div></blockquote>Als ik dat goed gelezen heb komt dat morgen? "quote: madredefamilia schreef op 12 oktober 2014 @ 13:06 :

Iemand dat youtube filmpje gevonden/gezien dat Irme erop zou zetten? Als ik dat goed weer

gelezen heb komt dat morgen?"

Morgenomdat een filmpje dan geen negatieve invloed meer kan hebben op de uitspraak of wordt het juist een reactie op de uitspraak? Zucht, ik ben er te lang uit, het ging op een bepaald moment nergens meer over en ben toen afgehaakt maar effe aanhaken is lastig want er wordt op 3 plekken geschreven en ik weet niet meer wie wie is.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat vandaag de waarheid boven tafel zou komen en dat vandaag alles duidelijk zou worden.



Ik lees alleen dat ze een goed gesprek heeft gehad volgens eigen zeggen. Tjonge.. niks veranderd dus daar in irmeland. Of hwb ik het geweldige nieuws gemist ofzo?



Ben alleen nog erg benieuwd naar de uitspraak van het hoger beroep. De rest eromheen vind ik echt nergens op slaan. Medestanders zijn ineens felle tegenstanders en maar allerlei shit proberen openbaar te maken onder het mom van " voor het arme kind H.." yeah right...
Alle reacties Link kopieren
Hallo



ik kom ook weer even kijken, door mijn bevalling en het wennen aan een nieuw huisje en gewoon de draai vinden met 2 kinderen, ben ik deze hele zaak gewoon vergeten, en nu kom ik weer even bijlezen en eerlijk gezegd is er echt niks veranderd pff



maar toch even vragen, ik neem aan dat H nog niet bij I is en dat I weer flink aan het doordraaien is ? heeft I nog vele schaapjes die haar volgen of zijn er veel afgehaakt,



is de nieuwe uitspraak er al, want er was toch iets met 30 september en waarom is de kritisch forum weg
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Het is weer ouderwets gezellig, rellen, rapporteren, dreigen enz.

En heel toevallig duikt juist nu BB ook weer op, gohh



H is nog steeds niet bij I maar volgens I ( voor de zoveelste keer ) kan dat niet lang meer duren, ze heeft weer een supergoed gesprek gehad met BJZ



Velen oude trouwe ''vrienden'' van I zijn afgehaakt ( hebben haar nu ook door ) en daarvoor staan er weer nieuwe in de rij en zo zal het wel eeuwig doorgaan.



Hoger beroep was 30 september en uitslag wordt verwacht op 23 oktober ( dat wordt er gezegd )



De soap gaat nog wel even door.



En natuurlijk moet ik even zwaaien naar de mensen op facebook , ben jullie nog niet vergeten
Alle reacties Link kopieren
OMG, ze pretenderen een meldpunt voor kindermishandeling en huiselijk geweld te hebben ....en aan waarheidsvinding te doen.

Zullen mensen echt zo gek zijn om daar iets te gaan melden?



Oke...ik hoef het antwoord niet te weten. Ik moet hier ook niet op de linken gaan drukken :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja een of andere vage stichting met als belangrijkste advies: bel nooit de politie en AMK.

Triest...
Alle reacties Link kopieren
Was me aan het afvragen waarom jullie nog steeds bezig zijn met die uithuisplaatsing. Denk dat ik het antwoord al heb: GTST.

gewoon een andere soap met amateurs.



Uit wat ik nu al lees op deze pagina moet hansje lekker blijven zitten waar hij nu is opgevangen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
zo mevrouw is nu een prive detective \



ik lig plat, jeetje dat dit al 4 maanden voorduurt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
De uitspraak van het Hoger Beroep.



http://uitspraken.rechtsp ... keyword=coenders+el-dahri



Mooi documentje weer waar uit blijkt dat I. niet meewerkt.

Ze zou zelfs onder valse voorwendselen met een mediator (die zich voordeed als iemand van een stichting) haar kind hebben opgehaald van school en meegenomen hebben naar een huisarts en hem daar laten ondervragen over hoe het met hem gaat in de instelling. Wat natuurlijk leidde tot iet wat gekleurde antwoorden daar zij er bij zat. Heel vreemd.



Wat ik ook vreemd vind, dat als je als moeder zegt dat je het beste met je kind voor hebt, en dat dit juist de reden is voor al dit hysterische gedrag en je een 'moeder-kind opname' als alternatief voor een uithuisplaatsing kunt krijgen, dat je die kans niet aangrijpt om in ieder geval bij je kind te kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
EINDELIJK DE UITSPRAAK, Tijd om moeder te gaan vervolgen....!!!
Hey hey kaboutertje kom maar voor de dag
Alle reacties Link kopieren
Arme, arme H.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven