Napraattopic 6 (Lees OP voor gewijzigde regels!)

04-10-2014 19:51 3154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

Bans bespreken Bantopic

Beleid bespreken

Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:thordis2.0 schreef op 24 oktober 2014 @ 13:36:

Doreia is niet weggeweest toch?Doreia had een forumpauze, niet echt weg, daar heb je gelijk in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 oktober 2014 @ 14:27:

Ik weet ook niet of ik enthousiast ben over het volgende:





[...]





Lijkt me toch dat er een aantal pijlers missen, volgens mij wordt het dan een stuk onoverzichtelijker.



Waar plaats ik nou bijvoorbeeld mijn andijvievraag?De pijlers van het forum blijven allemaal behouden. Dat ging specifiek over het VIVA content gedeelte. No worries! Je vragen over andijvie mag je dus gewoon in de pijler eten blijven plaatsen ;)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 oktober 2014 @ 14:25:

[...]





Ze zijn snel met herstellen. Jammer dat ze er maar één gevonden hebben





[...]

Ja, ze komen gewoon ogen tekort.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 oktober 2014 @ 14:27:

Ik weet ook niet of ik enthousiast ben over het volgende:





[...]





Lijkt me toch dat er een aantal pijlers missen, volgens mij wordt het dan een stuk onoverzichtelijker.



Waar plaats ik nou bijvoorbeeld mijn andijvievraag?Dat zijn site categorieën, die horen niet bij het forum.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 24 oktober 2014 @ 14:32:

[...]



Dat zijn site categorieën, die horen niet bij het forum.O, ik zie het nu ook ja, dank voor die uitleg
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 24 oktober 2014 @ 14:31:

[...]





De pijlers van het forum blijven allemaal behouden. Dat ging specifiek over het VIVA content gedeelte. No worries! Je vragen over andijvie mag je dus gewoon in de pijler eten blijven plaatsen ;)



Haha, na de uitleg van Alixane zag ik het inderdaad, suf...verkeerd gelezen.



Ik ben wel benieuwd naar die gewijzigde huisregels trouwens



O, en heb jij de tweede vaut al gevonden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 oktober 2014 @ 14:09:

Thordis2.0, wie was jij eerst? Ik herken mensen nooit na een nickchange.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat wordt weer klagen klagen klagen. Hoeveel pagina's zullen we eens voorspellen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2014 @ 14:51:

Nou dat wordt weer klagen klagen klagen. Hoeveel pagina's zullen we eens voorspellen?1 topic, deel 1 t/m 3.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2014 @ 14:51:

Nou dat wordt weer klagen klagen klagen. Hoeveel pagina's zullen we eens voorspellen?



Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het nieuwe forum en hoop dat het een verbetering zal zijn. Hoewel ik al niet ontevreden was over dit forum.



Het was hier heel lang onhandig dat de zoekfunctie niet werkte, die gebruik ik nog steeds niet, doe het via google 'viva ....'



Ook vind ik het supersuf dat je je pb's niet kunt verwijderen of opschonen. Hoe moeilijk is dat, om die functie werkend te maken.



Dus ik hoop dat zulke dingen straks wel werken.



Ik verwacht eigenlijk dat veel klachten zullen voortkomen uit dingen die niet werken of dat men niet weet waar ze moeten zoeken ofzo.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 pb's dus die functie maakt me niet zoveel uit



Wacht nog steeds op 1 van Cochise.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Onderaan een 'page-up' knop lijkt me dan wel weer heel handig. En de nummering bij het loepje ook graag onderaan de pagina.



Tot zover mijn wensen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Automatisch negeren van trollen zou een handige functie zijn.
Zeg Nouschi, heb jij geen page Up op je pc/laptap
Nou hou ik zelf ook het liefst de hand aan de muis, maar ok.



Je hebt ook van die pijlen aan de zijkant die heel de tijd meegaan en dan kan je ook halverwege weer terug naar boven schieten.



Ik wil trouwens meer roze.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 24 oktober 2014 @ 15:17:

Nou hou ik zelf ook het liefst de hand aan de muis, maar ok.



Je hebt ook van die pijlen aan de zijkant die heel de tijd meegaan en dan kan je ook halverwege weer terug naar boven schieten.



Ik wil trouwens meer roze.Dan neem je toch een grotere muts op je avatar.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 oktober 2014 @ 14:35:

[...]





Haha, na de uitleg van Alixane zag ik het inderdaad, suf...verkeerd gelezen.



Ik ben wel benieuwd naar die gewijzigde huisregels trouwens



O, en heb jij de tweede vaut al gevonden?



Gaan ze nu aanpassen als het goed is!

Groeten,

CM VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2014 @ 15:02:

Onderaan een 'page-up' knop lijkt me dan wel weer heel handig. En de nummering bij het loepje ook graag onderaan de pagina.



Tot zover mijn wensen.



Als het allemaal goed gaat zal deze functie aanwezig zijn. Mag ik er vanuit gaan dat je dan verder ook geen wensen meer gaat indienen na de lancering ;) Grapje. Alle wensen zijn meer dan welkom!



Groeten,

Community Manager VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 24 oktober 2014 @ 16:17:

[...]





Als het allemaal goed gaat zal deze functie aanwezig zijn. Mag ik er vanuit gaan dat je dan verder ook geen wensen meer gaat indienen na de lancering ;) Grapje. Alle wensen zijn meer dan welkom!



Groeten,

Community Manager VIVADat beloof ik met de hand op mijn hart!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
anoniem_184700 wijzigde dit bericht op 24-10-2014 16:28
Reden: jippie, ook eindelijk eens dubbel...
% gewijzigd
Wensen? Eisen!
Klinkt goed, die veranderingen. Ben wel benieuwd naar hoe eea er mobiel uit gaat zien, of blijft de oude mobiele site nog wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 24 oktober 2014 @ 15:17:

Nou hou ik zelf ook het liefst de hand aan de muis, maar ok.



Je hebt ook van die pijlen aan de zijkant die heel de tijd meegaan en dan kan je ook halverwege weer terug naar boven schieten.



Ik wil trouwens meer roze.Dit dus. En met page-up ga je niet in 1 keer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 24 oktober 2014 @ 16:13:

[...]





Gaan ze nu aanpassen als het goed is!

Groeten,

CM VIVA't Is inderdaad aangepast
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2014 @ 16:55:

[...]





Dit dus. En met page-up ga je niet in 1 keer.Met mijn home-toets wel
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven