Huwelijksreis zonder vlucht

24-10-2014 13:59 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn vliegangst cursus niet echt van de grond wil komen, ben ik aan het brainstormen over een huwelijksreis zonder vlucht.



Wij zijn zelf ooit op reis door Italie geweest. Dat was een fantastische ervaring. Dus die staat nu hoog op het lijstje, met als kanttekening dat ik nu wel langer weg zou willen om ook Sicilie aan te doen. Ziet er evengoed redelijk tropisch uit. We willen tenslotte wel zon op de honeymoon!



Verder sta ik overal voor open
Alle reacties Link kopieren
Toen ik je topic titel las dacht ik idd meteen al aan Italië.

Doe lekker een rondreis. Rome, Toscane, Sicilië.

Neem je tijd om het lekker uit te stippelen, boek romantische hotelletjes en geniet!

Veel voorpret!
Je kan het zo invullen als jij het wilt. Dus lekker met de auto naar Itallie en er jullie droom rondreis van maken en dat huwelijksreis noemen. Wij zijn naar Rome geweest op huwelijksreis. Was een lange stedentrip eigenlijk, sliepen in een normale kamer in een hotel, maar verder een prachtig leuke ervaring. Laat je niet gek maken met 'hoe het hoort' maar doe wat jullie leuk vinden!
Alle reacties Link kopieren
Een cruise? Bijvoorbeeld een Middellandse zee cruise? Meestal kan je wel met de auto rijden naar een opstapplaats.



Corsica en Sardinie zijn ook heerlijke en romantische eilanden. Google maar eens op plaatjes van deze eilanden.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, als Italie hoog op jullie lijstje staat, waarom niet?



Je hebt ontzettend mooie plekken in Italie!



Ik kan je zelf de bloemenriviera aanbevelen. Het klinkt misschien een beetje oudbollig, maar de natuur is er erg mooi! Sicilie schijnt inderdaad ook erg mooi te zijn!



Zoals wendy23 al zegt, stippel lekker op je gemak alles uit en geniet!



Veel plezier! En gefeliciteerd, jullie gaan trouwen!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer moet de reis overigens plaats vinden?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee, zeker doen! Neem dan ook gelijk Venetië mee.

Verder ben ik ook altijd erg van de roadtrips door Engeland, lekker door het mooie landschap en kneuterige dorpjes.

Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Alle reacties Link kopieren
Zeker Italie, heerlijk romantisch!



Anders misschien Andalusie met een tussenstop in Frankrijk en in Barcelona? En terug via de Baltische kust Lekker roadtrippen!



Kroatie is ook erg mooi en goed te rijden!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer? In Italie wordt het ook winter, namelijk...
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
We trouwen eind augustus
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een Zuid Europa tour doen.

Portugal, Spanje, Frankrijk, Italie en misschien ook Griekenland.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.



In Groot-Brittanië zijn ook prachtige gebieden. Je kan er gemakkelijk met de auto heen, binnen een dag. Of met het openbaar vervoer. Of heeft UK niet genoeg zon voor jullie?



Als Italië je droom is: doen. Nog tijd genoeg om vakantiedagen te sparen voor een langere reis.
wij hebben als huwelijksreis een rondreis langs de franse kust gedaan. of eigenlijk heel zuid frankrijk. De auvergne, Provence, Cote d'azur en monaco.

geweldige reis was het
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_musica schreef op 24 oktober 2014 @ 13:59:

Omdat mijn vliegangst cursus niet echt van de grond wil komen, ben ik aan het brainstormen over een huwelijksreis zonder vlucht.



Wij zijn zelf ooit op reis door Italie geweest. Dat was een fantastische ervaring. Dus die staat nu hoog op het lijstje, met als kanttekening dat ik nu wel langer weg zou willen om ook Sicilie aan te doen. Ziet er evengoed redelijk tropisch uit. We willen tenslotte wel zon op de honeymoon!



Verder sta ik overal voor open Dat is ook de bedoeling van zo'n cursus volgens mij
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2014 @ 14:44:

[...]





Dat is ook de bedoeling van zo'n cursus volgens mij Niet grappig en je hebt het ook nog eens verkeerd.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Een huwelijksreis voor mij is afzondering, en een goed bed

Dat zou dus ook op de Veluwe kunnen of op een Waddeneiland. Wat dacht je van een camper huren? en dan lekker de meest stille plekjes opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik kan er wel om lachen hoor OLLA. Heb het er toch zelf zo neergezet . Het is makkelijk om er een drama van te maken, maar daar schiet ik weinig mee op.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_musica schreef op 24 oktober 2014 @ 14:54:

Ach, ik kan er wel om lachen hoor OLLA. Heb het er toch zelf zo neergezet . Het is makkelijk om er een drama van te maken, maar daar schiet ik weinig mee op.

Gelukkig maar

Ik ben wat gevoelig voor grapjes over angsten
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik las de titel anders. Bij ons is er ook niemand gevlucht
Alle reacties Link kopieren
In augustus is de bloemenrivièra uitgebloeid. Istanbul, 3000 kilometer maar goed te doen via Joegoslavië en Bulgarije of vanuit een Italiaanse haven met de ferry (drie dagen) naar Izmir (vanuit Venetië) of je stapt op in Ancona, daar vandaan vaar je naar Igoumenitsa (Griekenland) en dan ga je door de bergen richting Turkse grens, via Tessaloniki.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Of een cruise, je kan dan zelfs naar Amerika, transatlantisch.



of gewoon Middellandse Zee, van Spanje over Italie, Griekenland naar Turkije of Zwarte Zee. Of cruise naar Canarische Eilanden. Vaak ook met vertrek vanaf Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn zelf ook in augustus naar de bloemenriviera geweest, toen was het nog prachtig...
Ik zou zelf de trein overwegen, zeker voor een huwelijksreis en als je een flink stuk wilt afleggen. Het lijkt mij gezelliger. In de auto kun je het ook best leuk maken natuurlijk, maar je wordt toch gaar van een flink stuk rijden. Maar dan moet je het natuurlijk niet erg vinden om op de plaats van bestemming je auto niet ter beschikking te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zuid Spanje (Andalusië). Vliegen op Malaga, auto huren en dan Ronda, Sevilla, Granada, de Alpujarra's en een dag of wat aan het strand.



Fantastisch.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Niet durven vliegen maar wel durven trouwen, ik vind het knap.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven