UITGEREKEND TUSSEN HALF MEI EN EIND MEI 2015

09-09-2014 18:45 917 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle zwangere dames die uitgerekend zijn tussen half mei en eind mei 2015.



Iedereen mag meeschrijven, maar de tabel is vol.



Voor aanpassingen:

Gebruikersnaam: uitgerekendmei2015

Wachtwoord:



NAAMLEEFTIJD# KINDJEVOLGENDE ECHODÉ DATUMstein272enog niet gepland10 mei Nina211e29-910 meiPoziomka29 3e 10 november 6 mei Isabella_251e22 oktober12 meimorgeniserweereendag372enog onbekend12 mei Lila15301e18 nov13 mei Millca261e20 weken echo 02-0114 mei Pillow271e22 sept14 meidreambig251enog niet gepland15 meiRoosjes251e 17 september 15 mei Jessica342e3 oktrond 15 meisproetje84301e1e echo: 8 okt.

2e echo: 6 nov. 16 mei nanase291e?16 meiIngie-Ing301e1 okt, termijn 22 okt, 5 nov nekplooi, 29 dec 20 weken17 mei Poekie90241e1e echo 27-09

2e echo 20-10

Intake 27-1017 Mei Lientje87261e14 okt. intake vk rond 17 meimadelief08261e1e echo: 25-9, 2e echo: 10-10, 10-10 intake vk19 meiLilli26271e08-1123 mei EvaViva321e10 november: 11-weken echo30 meiVGM342e 7 november 12 weken echo 24 mei Leoni362e9 oktober27 mei rpr88261enog niet bekend30 meiSmurfin76381enog niet bekend30 MeiReske322eNog niet bekend31 mei
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: Ww verwijderd
1.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf van het weekend wat uitgebreider...

Maar even een reactie op het campingbedje, schijnt niet helemaal veilig te zijn. http://www.wiegedood.nl/Producten/Campingbedje



Wij hebben een hangwiegje, echt superschattig. Eerst hing hij bij ons in de slaapkamer later op de babykamer.

http://kindekeklein.nl/Product/1/hangwieg.html
Alle reacties Link kopieren
@morgeniserweereendag

Oh serieus? Ik had niet gedacht dat er iets verkocht mocht worden wat niet veilig is... Ik zal er nog eens induiken, die campingbedjes-issue!



Die hangwieg ziet er zeker enig uit. Vind het alleen erg duur.
Alle reacties Link kopieren
@stein, dat is een goede tip inderdaad voor de 'nieuwe' moeders... Je hebt zo dingen bij gekocht. Ik heb mijn man op pad gestuurd toen we net thuis waren voor een warmer pakje. Wij hebben aan 1 kant enkel glas en het was toch koud in december 2012...



Ik vind het wel erg fijn dat er een ouder neefje boven zoon zit. Zo komt er af en toe erg leuke kleding gratis onze kant op.



Beterschap, stein!



Leoni, ik heb je gemaild.



Evaviva, ik vind het leeftijdsverschil ook perfect. Spannend 10 november... Hopelijk weer een mooie echo.

Het campingbedje zit in een tas en vind ik makkelijk mee te nemen. En ideaal als box ook als je ergens anders bent.
Alle reacties Link kopieren
@evaviva, er wordt van alles verkocht wat niet goed is voor baby's hoor...van die loopkarretjes waar ze in kunnen hangen en dan in kunnen lopen, slecht voor de heupjes...

De wieg hebben wij van marktplaats (alles kon gewassen en een nieuw matrasje en klaar :-))
Alle reacties Link kopieren
@morgeniserweereendag Ongelooflijk dat daar geen keurmerk voor is ofzo dan, voor babyspullen?!?
Evaviva ze voldoen aan de wet dus mag het verkocht worden. De loopkarretjes die mogen dus volgens de wet wel, maar volgens diverse onderzoeken niet goed voor de heupen. Trouwens ook niet goed voor de ontwikkeling voor de fysio.



Hier trouwens hetzelfde campingbedje als reske. Onze zoon heeft ook regelmatig in de bak van de kinderwagen geslapen naast ons.

Ik heb trouwens even op de link van wiegendood gekeken en de Nuna heeft geen van de dingen die daar genoemd worden.

Nu beschikt wiegendood.nl over goed info, maar je heb ook bijv samen veilig slapen(als ik het goed heb). Er staan nog wel eens tegen strijdige berichten.

Daarnaast zit er best van achter haalde informatie het stuk over huilbaby's.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties op het haren verven. Ik heb vandaag een biologische verf bij de reform winkel gehaald. Dus zonder ammoniak en parabenen. Ik ga alleen mijn uitgroei behandelen.



Zelf heb ik geen moeite met kleding, ik draag veel jurken en rokjes, dat doe ik altijd al. Dus dat is geen probleem. Ik merk alleen dat het niet meer zo fijn zit. Misschien komt dat omdat ik tegenwoordig wat sneller geïrriteerd ben



Vandaag exact 11 weken, veel mensen weten het al. Alleen de vriendengroep nog niet en op mijn werk weet maar 1 collega het. Maar met anderhalve week is iedereen bij ons op de hoogte! Voel ik me tenminste geen leugenaar meer haha!



@spulletjes kopen, ik koop nog niets. Ik wacht even af tot iedereen het weet en dan ga ik mijn vriendinnen vragen naar hun ervaringen. Ten slotte heeft iedereen om me heen baby's dus ervaringen genoeg! Bovendien wil ik eerst ruimte in mijn huis voor ik het weer volgooi met troep. (zo zou mijn vriend het zeggen)



@Leoni, klopt het dat je mij nog niet hebt uitgenodigd voor de fb groep? Ik heb geen verzoekjes staan.
Ingie ING klopt. Ik kan geen vriendschap verzoek op jouw facebook pagina in dienen. Ik heb jouw ook een bericht via facebook gestuurd of jij dat wou doen bij mij. Dit heb ik namelijk nodig om je toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Wat stom, dat moet ik dan hebben uitgeschakeld . Ik heb ook het hele berichtje gemist geloof ik... Nou ik heb je toegevoegd hoor!
Alle reacties Link kopieren
@ isabella bij onze vk is dat ook zo van het rouleren maar een goede eerste indruk is ook prettig^^



@VGM gelukkig weer thuis nu alleen nog van de misselijkheid af komen!!



@glamgirl veel plezier met vertellen ^^ leuk moment!



@ evaviva wat betreft het wiegje daar heb ik nog niet eens naar gekeken volgens mij is deze ook helemaal dicht terwijl de zijkanten open moeten zijn toch (spiralen)

Haha jaa die mannen met hun plannen die van mij wil wel 4 kinderen dan zeg ik steeds laat me deze eerst maar overleven haha



@tmaar dankjewel voor de site heel erg handig!!



@Reske gelukkig hebben jullie een middenweg gevonden!



@Ingie-ing handig om te wachten en navraag te doen zo kun je iig goed spul kopen!



Aankomende week gaan wij het ook iedereen vertellen eerst woensdag mijn regio manager en dan de rest vind het wel zo netjes dat hij het van mij hoort.. Ben op facebook genomineerd om 5 dagen lang wat positiefs neer te zetten dus de 5 dag is gereserveerd voor de grote onthulling hahh^^ drukke week met veel trainingen sta maar 2 dagen echt in de winkel haha

Verser gaat het echt goed hier ben al wat minder moe als afgelopen weken.
Alle reacties Link kopieren
@poekie Haha dat komt dan mooi uit die 5e dag van je positiviteit challenge op Facebook ;)!



Klopt, een wiegje/bedje schijnt spijlen te moeten hebben/open te zijn aan de zijkant. Heb mijn ouders ook al moeten teleurstellen dat ik hun oude kinderbedje niet kan gaan gebruiken (is helemaal dicht aan de zijkanten). Wel jammer vanwege de historische waarde ;) maar ja het moet wel veilig zijn.



@ingie Haha ja dat sneller geïrriteerd zijn herken ik ook



@vertellen Afgelopen weekend hebben we onze broers & zussen het goede nieuws verteld, ze waren dolblij :D. Komende tijd gaan we één voor één onze vrienden inlichten oh ik vind het wel steeds moeilijker om mijn mond te houden tegen iedereen hoor!

Maar ja ik ben pas 9 weken...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik durf het eindelijk te geloven dat het echt zo is, wij verwachten een kindje en wel op 18 mei 2015!!

Na bijna 3 jaar oefenen en MMM spontaan verwekt!

Het is leuk om mee te lezen op het forum en ik zal nu ook proberen om goed te reageren.

Een gesloten facebookgroep is ook leuk en als het lukt, dan zal ik mij hier ook voor aanmelden.

O, ja, 2 x echo gehad en beide keren een kloppend hartje gezien. Volgende week afspraak voor combinatietest.

De omgeving is buiten de ouders en broertjes en zusjes om nog niet ingelicht.

MVM uiteraard doe ik daaraan mee en gelukkig vind ik de stank goed meevallen.

Weinig kwaaltjes gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
@katje, gefeliciteerd.

@leoni, lukt het met uitnodigen op facebook?



Hier erg veel last van migraine de afgelopen weken. Merk dat ik aan mijn tax zit.. Deze week gesprek op mijn werk hoe ik nu verder wil/kan... Voel me dan echt bezwaard ook al weet ik (verstandelijk) wel dat ik er zelf niks aan kan doen...
Facebook zal dadelijk of anders morgenochtend even op email kijken. Van het weekend niets kunnen doen, want we hadden hier een ziek kind die of bij de een of bij de andere wou zitten.



Eva over die wieg moet je nog eens goed na kijken, want in het zkh gebruiken plastixlc bakken zonder spijlen daarnaast worden er ook Mozes mandjes verkocht(goed gekeurd en al). Volgens mij is het pas belangrijk die spijlen op het moment dat een kindje gaat draaien. De eerste 3 maanden gaat dat bij meeste kindjes niet gebeuren. Je moet maar eens navraag doen bij kraamzorg of verloskundige.
Katje gefeliciteerd! Kan we voorstellen dat het een wonder is zeker met een mmm geschiedenis (hier 2 maal zwanger via IVF).
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het bij iedereen hier nog goed gaat!

Bij ons is het geen geheim meer, ben zaterdag ook 12 weken. Heel raar hoe snel de tijd is voorbij gevlogen, ben alweer op eenderde



Iedereen reageerde echt positief en leuk, ook op mijn werk. En een aantal collega's hadden het zelfs al gezien. Maar ben nu erg blij dat ik mijn buik niet meer hoef te verbergen en er lekker trots op kan zijn.



Ik heb alleen sinds een paar weken erg last van boeren, echt de hele dag door. Heeft iemand anders het ook? En kan je er iets tegen doen?



Durf nu pas eigenlijk echt gelukkig te zijn, dus begrijp katja-viva echt heel goed.

Iedereen die het gaat vertellen of echo's heeft deze week, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
@glamgirl Fijn dat je zo gelukkig bent .

Ik ben met mijn 9 weken ook al schaamteloos gelukkig eigenlijk hihi. Heb er gewoon echt vertrouwen in dat het goed & gezond is allemaal. Hoop dat ik gelijk krijg met mijn positieve voorgevoel!



@leonie Ik ga het allemaal navragen/uitzoeken.



@katje Gefeliciteerd!

Wanneer ga jij het goede nieuws aan iedereen vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



@boeren, dat is vervelend en kan soms op hele ongelukkige momenten komen denk ik zomaar. Hier gelukkig geen last van, wel af en toe een hongerklap en leg maar eens uit dat je alles wil eten wat los en vast zit.....



@buikje te zien, leuk dat mensen het zien! Helaas, ben nogal stevig en voor je bij mij een buikje ziet...dat gaat nog wel even duren, al zien ik en mijn partner het natuurlijk wel eerder wanneer de verhullende kleding uit is



@wanneer vertellen, tja, vind het lastig wanneer we het gaan vertellen. We gaan in de 13e week lekker op vakantie en ik denk dat ik het op mijn werk vertel en verder wereldkundig maak als we terug zijn, dan ben ik precies 14 weken.
Alle reacties Link kopieren
Pfff die nieuwe layout van de viva op je telefoon werkt echt rot.. Even checken zit er niet meer in...
Alle reacties Link kopieren
Voor de tabel:

Aangepaste Uitgerekende datum: 30 mei 2014

Volgende echo: 11-weken echo op 10-11-2014



Of moet ik dit zelf aanpassen?



@nieuwe lay-out Ik vind het ook vooralsnog niet zo'n succes eigenlijk. Erg wennen!!!



@katje Knap dat je zo lang kan wachten met vertellen zeg, tot 14 weken! Ik heb het gisteravond aan 2 goede vriendinnen verteld, zò leuk hihi!
Eva je kunt het ook zelf even doen. Mij gaat het niet lukken de komende tijd.



Poekie ik moet ook erg wennen. Vind het vooral er wit en ik vond het jammer dat ik de lijst op het menu wat naar beneden komt geen kinderen of zwanger zit.



Hier ben ik blij als het maandag is. Ik heb namelijk helemaal geen klachten doe ik vorige keer wel had. Vorige keer kon ik niet eten en nu moet ik eten. Verder heb ik regelmatig pijnlijke steken in mijn lies. Ik denk elke keer dat ik een mk krijg maar geen bloed, dus we gaan maar van het goede uit. Het kan namelijk ook gewoon komen van de combi groeide baarmoeder en verstopte darmen.

Ben wel blij als het maandag helemaal goed is. Dan moeten we nog wel 2 weken wachten voordat algemeen bekent maken. We zien namelijk mijn familie over 2,5 week bij mijn moeders verjaardag. Op de verjaardag zal onze zoon zijn tshirt dragen met de tekst in mei moet ik alles delen maar heb ik wel altijd iemand om mee te spelen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is de site nu irritant zeg.. Al die reclames tussen de berichten door, moet nu wel erg ver naar beneden scrollen.. Maargoed, ff wennen maar.



Voor degenen die het nog niet weten; afgelopen dinsdag weer een goede echo gehad! Kindje helemaal compleet met armpjes beentjes en nog steeds heel erg veel aan het bewegen. Mooi om te zien weer!



@leoni ik ben ook steeds bang dat het mis gaat, droom ook steeds dat ik een miskraam heb oid. Bah, niet lekker wakker worden



@katje gefeliciteerd!



@glamgirl die boeren ken ik wel, maagzuur heb ik ook veel last van. Als ik 's avonds naar bed ga drink ik eerst een halve beker warme melk, wat echt super goed tegen maagzuur werkt en in bed op m'n linkerzij liggen, dan komen al die boeren eruit achter elkaar, echt fijn is het niet maar het zal er toch uit moeten. Als ik dat niet doe wordt ik behoorlijk misselijk.



Ik heb gister de laatste dag op mijn eigen groep gehad (gehandicapten zorg) ivm agressie moet ik op een andere groep gaan werken vanaf 12 weken. Erg jammer vind ik het, maar heb ook zeker wel gemerkt dat het beter is. Wil geen risico's lopen. Ik kan gelukkig altijd op de koffie
Alle reacties Link kopieren
@millca Inderdaad wel jammer om afscheid te moeten nemen van je groep op het werk! Is je nieuwe groep ook leuk?



Wat fijn dat je weer een goede echo had <3



@leonie Leuke tekst voor het shirt van je zoontje! Grappig idee. Wel nog lang wachten he! ;)

Sterkte met wachten op maandag. Probeer je niet te druk te maken!!



Ik zal zelf wel proberen mijn gegevens aan te passen in de tabel.
Alle reacties Link kopieren
@nanase Hoe is het met jou??
Ik lig weer in t ziekenhuis uitdroging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven