Draagzakconferentie.

24-10-2014 14:27 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://rtvnoord.nl/mobiel/i/index.asp?p=140349



Welke viva-dames gaan heen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:tof schreef op 24 oktober 2014 @ 14:46:

En dan schreeuwende babies overal (want de mama's zijn met andere dingen bezig, namelijk wie de laatste paars-met-gele doek van merk A in handen krijgt), gevechten om wie zich als eerste terug mag trekken in de BV-hoek. Een verschoonplek waar spuitluiers uit de afvalbak puilen. En buiten op de stoep worden de arriverende moeders omringd door opdringerige P*mpers-, H*ggies-, Zw*tsal- en andere merk-product-aansmeerders, die proberen zelf ook iets uit zo'n conferentie te halen.Nou wil ik heen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ten tijde van mijn zwangerschap zat er nog een "Vrouwencentrum" in Groningen. Daar heb ik draagdoeken e.d. bekeken, zij verkochten ze volgens mij niet, puur voorlichting.



De keuze voor welke draagzak het moest worden heeft Snoezeman bepaald. Hij wilde namelijk niet achter de kinderwagen lopen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Gek genoeg voelt natuurlijk moederschap voor mij heel onnatuurlijk. Ik sta blijkbaar enorm ver van de natuur af... snap er echt helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
quote:-teuntje- schreef op 24 oktober 2014 @ 15:36:

Omg, door mus?

Ik haak af, DAT mens GA ik nooit van zijn leven sponseren.

Ze is anders wel een groot commercieel succes hoor!

Ze heeft nu ook een winkel in Groningen en veel personeel rondlopen, die allemaal een soortement van vriendinnen zijn.
Mooi DAT ze een succes is, maar ik heb zo mijn grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel, die draagdoek maffia met hun sekte achtige activiteiten, krijg er centimeters dik kippenvel van.

Maar veel plezier :')
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet hoor.

Zou niet weten wie ik er in moest stoppen.

En borstvoeding krijgt alleen mijn man nog maar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bijna 12-jarige geeft aan dat hij écht niet meer gedragen wil worden.

Tot welke leeftijd wordt dragen eigenlijk gepropageerd ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er geen limiet.

Niet aan dragen en niet aan de borstvoeding.
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 24 oktober 2014 @ 16:06:

Mijn hemel, die draagdoek maffia met hun sekte achtige activiteiten, krijg er centimeters dik kippenvel van.

Maar veel plezier :')

Idem hier, ik heb 2 van die draagmoedermensen in mijn omgeving... en ze praten nergens anders meer over...

(ook wel zielig hoor, voor die moeders, zo'n ielig vrouwtje van 1.60 en 45 kilo-want-ze-eet-alleen-quinoa, en dan een dikke kleuter van 4 jaar op dr rug... pffff)
quote:Snoesje666 schreef op 24 oktober 2014 @ 16:15:

Mijn bijna 12-jarige geeft aan dat hij écht niet meer gedragen wil worden.

Is dit niet gewoon een fase? Wss groeit ie er snel overheen en kan ie met z'n 13de gewoon weer in de draagdoek hoor. Volhouden!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 24 oktober 2014 @ 16:15:

Mijn bijna 12-jarige geeft aan dat hij écht niet meer gedragen wil worden.

Tot welke leeftijd wordt dragen eigenlijk gepropageerd ?Je moet hem gewoon lekker eerst even aanleggen, en als hij beide borsten goed leeg heeft gedronken wil hij ongetwijfeld nog wel even lekker uitbuiken in de draagdoek
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 24 oktober 2014 @ 16:46:

[...]



Je moet hem gewoon lekker eerst even aanleggen, en als hij beide borsten goed leeg heeft gedronken wil hij ongetwijfeld nog wel even lekker uitbuiken in de draagdoek
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 24 oktober 2014 @ 16:09:

En borstvoeding krijgt alleen mijn man nog maar.

bitty?

of in de pannekoek?

Alle reacties Link kopieren
Wat ook nog wel eens wil helpen is een massage van zijn schoudertjes na het maken van het huiswerk en dan pas de draagdoek in
Alle reacties Link kopieren
quote:lesbianwoman schreef op 24 oktober 2014 @ 16:53:

Wat ook nog wel eens wil helpen is een massage van zijn schoudertjes na het maken van het huiswerk en dan pas de draagdoek inFoei toch, krijgt hij niet eens thuisonderwijs???
Alle reacties Link kopieren
quote:tof schreef op 24 oktober 2014 @ 16:52:

[...]



bitty?

of in de pannekoek?



Ik heb serieus eens, toen er een stel vrouwen bij mij op visite waren en ik geen koffiemelk en/of gewone melk in huis had, met mijn tiet wat melk in de koffie gespoten.



Niemand lustte die koffie toen nog, terwijl ik lekkere zoete melk produceer. Raar hoor!
Alle reacties Link kopieren
Jullie reacties zijn geweldig :Imao:
Baby's, honden, paarden, overal dezelfde soort clubjes dus. Ik heb mijn portie lang geleden al gehad, blijf er mooi bij uit de buurt
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:dubbeltje4 schreef op 24 oktober 2014 @ 15:32:

Het idee is afkomstig van Musetta Blaauw, het wordt ook door haar georganiseerd.

Jullie kennen haar misschien nog wel van "Draagmoeder gezocht".

(zij was de moeder met drie kinderen en wilde via draagmoederschap nog een vierde, vijfde enz)



Ze verkoopt o.a. draagdoeken.Vreselijk mens. En ook die hele draagmoedermaffia staat mij niet aan. Begrijp me niet verkeerd, heb hier op het draagdoekentopic veel handige tips gehad evenals op sommige ander fora, maar sommige moeders zijn zó radicaal en vooral neerbuigend als je zegt dat je bijv. wel ooit een buggy ergens voor gebruikt of je baby verse pompoen geeft, maar dan wel geprakt. En inent tegen polio. Alsof je ze voor het leven verpest.
Alle reacties Link kopieren
quote:hebjehaarookweer schreef op 24 oktober 2014 @ 14:55:

Je bent niet alleen hoor, NYC. Hier nog een voorstander van ergonomisch dragen én vaccineren én 'regulier' onderwijs én doen wat het beste bij jou en je kind past. Ik zie zo'n bijeenkomst ook niet zo zitten, terwijl ik wel heel erg draag- en doekenverslaafd ben en dolgraag nieuwe knooptechnieken zou willen leren. Oh well.Youtube is your best friend
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 24 oktober 2014 @ 20:10:

[...]





En ook die hele draagmoedermaffia staat mij niet aan. Begrijp me niet verkeerd, heb hier op het draagdoekentopic veel handige tips gehad evenals op sommige ander fora, maar sommige moeders zijn zó radicaal en vooral neerbuigend als je zegt dat je bijv. wel ooit een buggy ergens voor gebruikt of je baby verse pompoen geeft, maar dan wel geprakt. En inent tegen polio. Alsof je ze voor het leven verpest.Precies dit. Ik ben enorm fan van dragen, maar dan wel alleen op de stukjes waarbij iemand zonder drager zijn kind op de arm of op de rug neemt. Als ze (oppaskindje van 20 maanden oud) fit naar de speeltuin loopt ga ik geen buggy meenemen, maar als ze na een paar uur spelen moe is hoeft ze ook niet het stuk weer terug naar huis te lopen, dus slinger ik haar lekker in de drager. Ik ben overigens blij dat ik mijn kind in het pre-internettijdperk heb gekregen. Ik gebruikte gewoon mijn gezonde verstand ipv een bepaalde stroming te volgen. Nu doet iedereen maar na wat ze van andere horen en zien omdat ze erbij willen horen en er vanuit gaan dat het goed zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik pis in m'n broek van het lachen om dit topic
Alle reacties Link kopieren
quote:manmar schreef op 24 oktober 2014 @ 21:22:

[...]



Precies dit. Ik ben enorm fan van dragen, maar dan wel alleen op de stukjes waarbij iemand zonder drager zijn kind op de arm of op de rug neemt. Als ze (oppaskindje van 20 maanden oud) fit naar de speeltuin loopt ga ik geen buggy meenemen, maar als ze na een paar uur spelen moe is hoeft ze ook niet het stuk weer terug naar huis te lopen, dus slinger ik haar lekker in de drager. Ik ben overigens blij dat ik mijn kind in het pre-internettijdperk heb gekregen. Ik gebruikte gewoon mijn gezonde verstand ipv een bepaalde stroming te volgen. Nu doet iedereen maar na wat ze van andere horen en zien omdat ze erbij willen horen en er vanuit gaan dat het goed zal zijn.Je bent blij dat jij begon te moederen voor het internettijdperk omdat jij vreest dat je anders ook was bezweken onder de druk om ook achter een stroming aan te hobbelen?
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven