zwanger vanaf juni/juli 2014 nieuw

10-04-2014 20:12 3065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De tabel is vol, maar gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Zwanger worden/zwanger

NaamLeeftijd#NOD/uitgerekendRonde #Bijzonderhedenteapot26/261e kindje

04/10/2015 4 1x mk en 1x ma met lange nasleep zus198727/28 1e kindje ?? lentefruit 31/36 1e kindje 27/09/2015 7 joy 28/361e kindje6 september9 / 6 na mk dec ma

13/8 uitslag OFO guusje8 24/24 1e kindje 18/06/2015 2 julia_isa 27/30 2e kindje Meisje 2 abbeytje 29/27 2e en 3e kindje

25/10/2015

Tweeling! 10 Bedrust ivm beginnende weeën laurabb 30/30 1e kindje

1/4/2016 Op 27/8/2014 na 13 wkn afscheid moeten nemen van sterretje



Bevallen

NaamLeeftijd#BevaldatumGeslachtBijzonderhedenkrullie1984 30/ 2e kindje16/03/2015jongetje Jip! 7 pond en 53 cmnieuwsbrief 26/1e kindje18/03/2015jongetje2850 grammiss-flower 29/31 1e kindje 11/05/2015 meisje3200 grammadelief0826/30 1e kindje 22/05/2015meisje niekje- elastiekje 27/29 1e kindje 09/06/2015 jongetje Thijs! Wendelala 24/26 1e kindje 08/07/2015 jongetje Siem! 3050 gram 48 cm Ri88 26/29 1e kindje 24/07/2015 jongetje 4295 gram 53 cm





Graag wijzigingen / nieuwe NOD even dikgedrukt of GROOT! Dan kan iemand het in de tabel zetten.
Denk bij nader inzien toch niet dat ik zwanger ben. Maar heb nog steeds zo'n zeurende baarmoeder. Morgen maar weer eens aan gynaecoloog vragen. Ik wil gewoon van die steken in m'n buik af
Alle reacties Link kopieren
@zus: hoppa aan de klus dan jullie ;)



@laurabb: ppff jij maakt ook lange dagen zeg.

Vervelend die steken in je baarmoeder, zou er indd nog maar eens goed naar laten kijken.



@madelief: fijn dat je zo'n lekker weekje weg geweest bent. Een werkdag van 12 uur? ik moet er niet aan denken, hihi.

Termijn echo schiet al op, nog 11 dagen!



@pyh: fijn dat de onzekerheid nu weg is, maar wel balen dat je ongesteld bent geworden..



Hier ziek vanaf gisterenavond, bluhh.. Gister al moeten overgeven en vandaag ook. Voor het eerst deze zwangerschap, dus denk niet

dat het aan de hormonen ligt, maar 'gewoon' een griepje.

Best heavy, zwanger zijn, peuter rond hebben lopen en dan ziek zijn. Iedereen is natuurlijk gewoon werken, dus heb lekker on-pedagogisch

zoonlief aan de tablet gezet, kan ik ff op de bank hangen en me ellendig voelen. Gelukkig doet hij nog steeds een middagslaapje, heb er nu

al zin in dat hij over een 1,5 uur gaat slapen, kan ik ook weer ff op bed!
Alle reacties Link kopieren
In de tabel mag trouwens 27/10 20weken echo!
Hier ongesteld geworden. Ik ga zo naar ziekenhuis want het is inmiddels 8 wkn geleden en ik heb nog steeds enorme buikkrampen
goed, ik krijg maandag nog een echo om het allemaal een keer extra na te kijken. en verder ben ik er gek genoeg helemaal stuk van dat het niet gelukt is deze maand. ook omdat we het wel op vruchtbare dagen gedaan hebben. hopelijk wijst de echo meer uit.
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Laura wat rot dat je je zo rot voelt dat het deze maand niet meteen weer raak is. Dikke knuffel en ben benieuwd of de echo maandag nog iets laat zien waar je nog zo'n klachten van hebt!
@laure: fijn dat je snel terecht kunt voor een echo! Hopelijk meer duidelijkheid!



Hier: over een uur de eerste echo....vandaag 8 weken. Ben blij dat het in de ochtend is want ben behoorlijk nerveus....gelukkig is vriendlief heel nuchter en houdt me met beide benen op de grond.



Van de week meegroei bh's gekocht want heb echt last van mijn borsten. Draag normaal beugel bh's maar toen ik die meegroei bh aandeed....pfffff WAT een verademing!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Niekjeelastiekje!! Veel succes, veel plezier en laat even weten hoe het was he!
Alle reacties Link kopieren
Spannend niekje! Hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt!



@laura, ik hoop dat jij duidelijkheid krijgt door de echo :( Dit is zo vervelend...



Ik heb straks mijn eerste echo, ik ben vandaag 7+6. Ik heb de echo vanmiddag pas, ben nu gewoon op mn werk, dan heb ik lekker afleiding. Ik heb een buitendienst functie en normaal zijn er weinig collega's op kantoor, en vandaag opeens heel veel collega's die allemaal vragen hoe het gaat :P En ik kan ze de waarheid natuurlijk niet vertellen: ik ben gespannen!!! Ik ben bang voor vanmiddag.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Succes niekje en theepot vandaag!!!! Superleuk en ik was ook heel gespannen ;)



Ik heb heeeeel veel pijn aan m'n heupen en onderrug niet leuk!!! Gisteren op m'n werk ging ik echt kapot van de pijn... Kan er ook niet echt iets aan doen volgens mij! Zo lastig!
@teapot: suc6!!



Het hartje klopt! Wat bijzonder om te zien zeg! Het is er eentje en ziet er allemaal goed uit! Over 2,5 week intake en termijnecho, ben dan bijna 11 weken.

Net even de laatste spullen gekocht voor het 'logeerkoffertje' en dan vanavond aan mijn moeder vertellen! Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een slechte echo gehad. Het vruchtje is met zes weken gestopt met groeien. Ik neem even afstand van het forum, dit is emotioneel echt een hel...
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Oh teapot wat verschrikkelijk, wat zullen jullie je klote voelen, en terecht. Logisch dat je even afstand neemt. Sterkte de komende tijd!!!
Alle reacties Link kopieren
En niekje jullie natuurlijk gefeliciteerd! Wat fijn he om het op beeld te zien veel succes en vooral plezier vanavond!!!
Alle reacties Link kopieren
Whoow teapot wat erg heel veel sterkte meis dikke knuffel



Laura ook al balen.. Hopelijk maandag meer duidelijkheid ik hoop dat alles goed is en dat het snel weer mag lukken meid



Niekje wat fijn alles goed :-)!! Veel plezier vanavnd!



Nieuwsbrief iwat vervelend die pijn, zijn het je bekken? klinkt zo nml.. Hopelijk krijg je er wat controle over dikke knuf
Oh Teapot wat erg meid! neem alle tijd die je nodig hebt. Voel je ook niet bezwaard om hier je hart te luchten.



Niekje, wat fijn van je goede echo. Veel plezier met het logeerkoffertje. Hoe reageerde je moeder?



Hier vruchtbare dagen voorbij en plaatsgenomen op het wachtbankje.
Sterkte teapot! Zus en ik schrijven ook mee in mk-topic, daar ben je ook heel erg welkom. Heel veel hugs voor jou! xx
Alle reacties Link kopieren
Niekjeelastiekje: gefeliciteerd met de goede echo, wat fijn! Ben benieuwd hoe je moeder reageerde



@teapot: o nee meis wat enorm oneerlijk :( Dikke knuffel en veel sterkte.



@nieuwsbrief: heupen en onderrug? Wat een gekke plek om zoveel pijn te hebben. Je mag gewoon paracetamol als zwangere he, dus gewoon doen ipv jezelf pijnigen!



@zus: succes op het wachtbankje, ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
@ teapot: wat naar om zo'n eerste echo te krijgen! Kan me voorstellen dat jullie daardoor inderdaad helemaal ondersteboven zijn. Wat oneerlijk is het toch he....Heel erg veel sterkte samen om dit verlies te verwerken ! Neem alle tijd die je nodig hebt en weet dat je hier altijd je hart kunt luchten!



@ niekje: Gelukkig een goede echo voor jullie! Hoe reageerde je moeder?



@ nieuwsbrief: Balen dat je zo'n pijn hebt. Ik herken het niet, dus heb geen idee wat het zou kunnen zijn. misschien idd kijken of het minder wordt met paracetamol?



@ zus: succes! Hopelijk over 2 weekjes een positieve test!



@ krul: Hoe gaat het met jou? Nog steeds ziek?

Zag dat je volgende week al de 20 weken echo hebt. De tijd vliegt!



@ laura: fijn dat je maandag een echo krijgt. Wordt hopelijk meer duidelijk waar die pijnen nu vandaag komen.



@ miss flower: hoe gaat het met jou? Ben je al uit het ziekenhuis en heeft het geholpen?



Zag dat ri en guusje ook volgende week de eerste echo hebben. Spannend!



Hier gaat alles zijn gangetje. Erg drukke week zo na de vakantie op het werk, met hele lange dagen en ik merk dat dat wel opbreekt. Mijn misselijkheid en overgeven neemt dan ook meteen weer toe. Gelukkig komende week een wat rustigere week voor de boeg. Nog 1 weekje wachten en dan de termijnecho. Zo spannend! Toch een mijlpaal die je voorbij bent als die eenmaal goed is..
Alle reacties Link kopieren
@madelief: kan je het nog wel geheim houden dan op je werk als je zo misselijk bent? Fijn dat komende week wat rustiger is, spannend, bijna de termijnecho!

Hier maar 1 dagje ziek geweest, dus daarna meteen weer gewoon gaan werken. Maandag a.s. de 20 weken echo, zo spannend!
Alle reacties Link kopieren
@krullie idd spannemd maandag al, heeeel veeel succes en.plezier alvast!!



@madelief nog 1 weekje voor de echo oook spannend!!! Hopelijk gaat je misselijkheid snel zakken, hoe ver ben.je.nu?



Hier gister ieta geks: mijn gezicht voelde helemaal alsof het 'slaapt' heel warm en gevoelig ook.. Vk gebeld om te vragen of het een zw kenmerk is maar dat dacht ze.niet, nu.nog tintelen.mijn wangen.. Zometeen naar de dokter hopelijk komt het gewoon weer goed.. Want voelt alsof mijn hele gezicht een verdovibg heeft gehad die aan het uitwerken is..

.. Heel raar
Alle reacties Link kopieren
Teapot, wat ontzettend naar voor jullie! Heel veel sterkte en een dikke Hoe is het nu met je?



@Niekje, voor jullie super leuk! Geniet ervan!



@missflower, ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat!



@julia, wat gek zeg! Hopelijk blijkt het niks te zijn...



Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld, maar voel me ook absoluut niet zwanger. Vorige ronde was ik ook 1,5 week overtijd dus het zal volgende week wel komen. Ze zeggen dat je een jaar moet wachten op een regelmatige cyclus na het stoppen met de pil, maar ik krijg zo langzamerhand sterk het vermoeden dat ik überhaupt niet ovuleer. Ik ben al sinds januari van de pil af dus het begint wel erg lang te duren. Volgende ronde ga ik dus maar eens ovulatietesten gebruiken. Als die negatief blijven ga ik naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
@julia-isa: goh wat naar joh. Is het geen beginnende aangezichtsverlamming? Dat kan iedereen zomaar krijgen, maar komt wel regelmatig voor bij zwangeren. Hangt die ene zijde van je gezicht niet meer dan de andere?



@joy: vervelend dat overtijd zijn, maar dan toch ongesteld worden, schiet je ook weinig mee op. Volgens mij vind een huisarts sowieso dat je een jaar bezig moet zijn en wil die dan een temperatuurcyclus zien ipv ovulatietesten (maar misschien neemt die van jou wel genoegen met de testen ;)



Hier gisteren 20 weken zwanger. Lag ik 's avonds even lekker in bad (zo fijn voor mn bekkenpijn) en kleintje was me toch druk! Dus ik leg mn hand op mn buik en hij maar schoppen en duwen. Kijk ik naar mn hand, zie ik mn vingers bewegen! Jeeeej!! Snel manlief geroepen en ja hoor, hij heeft ons kleintje nu ook voelen bewegen, heerlijk! Zo van genoten!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen



Blijkbaar had ik een heftige migraine aanval van 2,5 dag.. Heb het paar x per jaar maar dan slaat het op mijn ogen dit heb ik nog nooit meegemaakt.. Was wel geschrokken maar gelukkig alles goed!!



Krullie wat bijzonder dat je man het nu ook kan voelen!



Joy wat balen.. hopelijk kan de arts je el helpen of doorverwijzen...
Gelukkig Julia! Fijn dat het niks ernstigs was. Natuurlijk is het wel heel erg vervelend en pijnlijk. Gaat het inmiddels beter?



Krullie, jemig! Al 20 weken. Gaat hard. Wat fijn dat jullie hem al allebei hebben kunnen voelen.



Joy, hoe lang is je cyclus? Wel echt meer dan 6 weken? Je kan altijd de huisarts even bellen en langsgaan om te vragen wanneer je mag komen en wat je moet bijhouden.



Hier gaat het goed. Nog een week tot mijn NOD. Ik hoop echt heel erg dat het raak is. Bij elk steekje in mijn buik denk ik "zou het dan raak zijn?"

Ik zit mezelf echt helemaal gek te maken :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven