Voor alle vrouwen

23-10-2014 23:36 133 berichten
De lijst der ongewilligheid: for all the strong and smart ladies!!



“A wise girl kisses but doesn’t love, listens but doesn’t believe and leaves before she is left.”



1. Als je eindigt met een bericht, begin nooit de volgende. Niet op dezelfde dag, niet de avond eindigen en de volgende dag beginnen, al zit er een jaar tussen, wij jagen niet.

2. Begin nooit 2x achterelkaar met een bericht. Hiermee wordt dus bedoelt wie er op een dag begint, het liefst begin je nooit, maar helaas mannen hebben ook een beetje aandacht nodig.

3. Stuur nooit sneller dan hij een bericht. Als hij jou 3 uur laat wachten, dan laat je hem MINIMAAL 3 uur wachten, duurt het drie dagen; dan duurt het voor hem ook drie dagen.

4. Stuur geen overtreffende emotions dan hij. Bijvoorbeeld stuurt hij een x als kus, stuur geen hartje.

5. Op smilies wordt niet gereageerd! Enkel met een smilie, als je dan toch zo nodig moet reageren.

6. Als je niet per se hoeft te reageren op een bericht en moet je te lang nadenken wat je zal zeggen? Stuur niks.

7. Bel of bericht niet als je dronken of in andere hogere sferen bent! Dit wordt te erg gezien als "she likes me". Al helemaal niet over jullie en wat je allemaal zo leuk vindt.

8. Always look absolutely fabulous, dat wil zeggen: slank, geschoren, geëpileerd, leuke kleren, passende make-up, onweerstaanbare geur. Dit doen we overigens voor onszelf, niet voor de mf’s.

9. Als ze een rotopmerking maken, maak je meteen een rotopmerking terug, wij denken niet meer als vrouwen, we denken als mannen.

10. Trap niet in hun enthousiasme, reageer cool en niet meteen óók verliefd, bij hun duurt het namelijk tot de sex, bij ons begint het dan juist vaak pas.

11. Praat niet over gevoelens als je niet weet wat je voelt. Dan hoef je het later namelijk niet te ontkrachten en krijg je minder akward situaties.

12. Praat niet over de verre toekomst, we hebben geen glazen bol. Maak het niet beknellend. Dus geen kinderpraatjes, trouwplannen, hoe noemen we onze huisdieren, waar gaan we wonen enzovoorts.

13. Praat niet over doelen die je nog moet waarmaken, vertel over doelen die bereikt zijn of waar je verschrikkelijk serieus mee bezig bent op het moment -die je zeker gaat halen dus-.

14. Kom altijd te laat, zo voorkom je dat je moet wachten.

15. Als je wordt afgezegd, maak je geen zorgen, je zegt hem daarna 2x af.

16. Kook niet als er niet voor je wordt gekookt/of als hij je niet mee uit eten neemt.

17. Stuur geen naaktfoto's van jezelf, vooral niet als zij dit niet eerst hebben gedaan.

18. Begin nooit met zoenen, strelen of sex, we verleiden ze met onze ogen.

19. Mannen zijn baby's, ga het niet meteen voor ze oplossen, dit kunnen ze best zelf.

20. Geef ze niet te veel complimenten, zij moeten ons complimenten geven, wij nemen ze aan.

21. Praat niet over je gevoelens als zij dat niet doen, het is niet nodig open te zijn om daarna onzeker te worden.

22. Praat niet over exen, vraag niet over exen, behalve natuurlijk als zij met een of ander "leuk" verhaal over een ex aankomen, dan vertel je een "leuker" verhaal.

23. Vraag niet naar hun persoonlijke situatie als zij dit niet bij jou doen.

24. Nodig jezelf niet uit, laat je uitnodigen.

25. Masseer niet als je niet gemasseerd wordt.

26. Pijp niet als je niet gelikt wordt.



Er gelden uiteraard altijd uitzonderingen, maar geen uitzonderingen uit zwakte!! Een uitzondering kan bijvoorbeeld zijn: je verveelt je de tyfus, hij heeft jou al 5x uitgenodigd en je bent zo geil dat je je door een zwerver wilt laten neuken. Dan kan je bijvoorbeeld uit jezelf een bericht sturen.



Let op!! Natuurlijk zijn we niet in 1x perfect en foutjes zijn menselijk. Daarom de volgende sanctie: Als je 4x een regel hebt overschreden binnen 1 maand dan geldt er een wachtperiode van 1 week. Dit betekent totaal geen contact!!! Bij eenmaal in de fout en een afkeurende, afwijzende of geen reactie: 1 week geen contact!!! Bij 2x een fout en 2x een foute reactie: 2 weken geen contact!!!! Enzovoorts..



“Getting no message is also a message.”

“Find someone who knows that you’re not perfect, but treats you as if you are.”

“Physical attractions are common, but a mental connection is rare.”

“Surround yourself with people who are only going to lift you higher.”

“The MF asking “Can we fuck” is not the one playing games. The MF calling you beautiful, texting u good morning and taking u out just to fuck is.”

“It’s easy to find someone to chill with, but it’s hard to find someone to build with.”

“One day you’ll be a memory to some people. Do your best to be a good one.”

“Stop being afraid of what could go wrong and think of what could go right.”

“What comes easy won’t last, what lasts won’t come easy.”

“Just remember that sometimes, the way you think about a person isn’t the way they actually are.”

“Falling in love is not a choice, to stay in love is.”

“Follow your brain, your heart is stupid as shit.”

“A girl should be like a butterfly. Pretty to see, hard to catch.”

“Don’t believe everything you think.”

"Forgive yourself for the blindness that put you in the path of those who betrayed you. Sometimes a good heart doesn't see the bad."

"Waiting hurts. Forgetting hurts. But not knowing which decision to take is the worst of suffering."

"It's amazing how stupid you can be when you're in love."

"The karma of fucking over a good girl, is the bitch you end up with."

"Pain makes you stronger. Tears make you braver. A broken heart makes you wiser."

"It's hard to wait for something you know might never happen, but it's even harder to give up when you know it's everything you want."

"Don't get me wrong, you still mean the world to me, you're just not worth the fight anymore."

"I'm not the girl that got away, but the girl you failed to keep."

"It's amazing how someone can break your heart and you still love them with every broken piece of it."

"Never be ashamed of a scar. It simply means you were stronger than whatever tried to hurt you."

"If someone wants to be a part of your life, they'll make an effort to be in it. So don't bother reserving a space in your heart for someone who doesn't make an effort to stay."

"Men: even the ones who seem great have a little bit of "I suck" in them. In their defense though, they are just men."

"My friends gave me more warnings about him than a drug commercial".

"I don't miss you, I miss the person that you pretended to be, so don't get it twisted".

"Sometimes things have to go very wrong before they can be right."

"Be careful who you open up to, only a few care. The rest are just curious".

"Maintain your dignity"
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 24 oktober 2014 @ 10:58:

Regels voor mannen:



1.



Regels voor mij



- Geen
Ik wacht Eldorado.
quote:Egidius schreef op 24 oktober 2014 @ 11:04:

Ik wacht Eldorado.Kan je lang wachten. Tot het kwartje valt, bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hettniet he...want ik zeg ook altijd dat ik wil trouwen, eigenlijk meteen al....en dat meen ik ook....en ja, daar worden de mannen kriebelig van.

.

kan mij niks schelen....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Heb je terug van 5?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 oktober 2014 @ 10:48:

[...]





Dat is best een grappige uitspraak, kijkend naar je nick en avatar Eenden hebben ook gevoelens!
Alle reacties Link kopieren
quote:masquenada schreef op 24 oktober 2014 @ 08:30:

Het doet me denken aan de Cosmopolitan, die hebben ook altijd van die kansloze tips en lijstjes.



Nou inderdaad!





Ben trouwens blij dat ik al een relatie heb sinds het stenen tijdperk en me er niet aan hoef te wagen het daten.

Geloof niet dat ik daarvoor in de wieg gelegd ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 24 oktober 2014 @ 10:58:

Regels voor mannen:



1.
Ik moest wel een beetje lachen om die regels, dank daarvoor



Ik heb voor mezelf ook twee regels, die voor mij erg belangrijk zijn:

Date nooit meer een man die geen respect voor je heeft

Date (voorlopig) helemaal maar niet meer
Regels zijn er om gebroken te worden.
Alle reacties Link kopieren
'wij jagen niet'. Zeker wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 REGEL: "ER ZIJN GEEN REGELS".



Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 24 oktober 2014 @ 12:12:

Ik heb 1 REGEL: "ER ZIJN GEEN REGELS".



[img]http://www.speeltuinvaesrade.nl/new3/im ... Regels.jpg[/img]

GEEN PLAATJES.

.

Dat is regel nummer een bij mannen...NO PLAATJES.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Hele OP is niks anders dan: "maak je niet kwetsbaar, ga vooral niet van iemand houden, want dan kan je ook geen pijn oplopen". Nou, als dat "leven" moet zijn..



Op die manier vind je iig zeker weten geen (echte) liefde. Of niet met iemand die echt aansluit bij wie je zelf bent. Liefde is synoniem aan kwetsbaar durven zijn: altijd het risico dat je het om welke reden ook weer kan verliezen. Als je dat risico niet wil nemen, dan zal je het niet vinden ook.



Neemt niet weg dat je best over bepaalde eigen terugkerende ervaringen of patronen kan nadenken, hoe snel je je ziel en zaligheid op tafel legt, je opdringt aan iemand, je iemand vertrouwt, je jezelf laat gaan in hoop en verwachtingen, je wel of niet meegaat in andermans wensen en die van jezelf, je laat leiden door je te "verliezen" in je gevoelens (of lust, hormonen, wensdenken) of nog een beetje voor rede vatbaar blijft, enz.



Je kan leren van eerdere ervaringen, maar als dat is "1000 manieren om zogenaamd niet teleurgesteld te raken/ geen afwijzing op te lopen" dan leer je alleen maar je niet te branden aan dezelfde kachel. En dat elke kachel gevaarlijk is, punt. (ook die niet aan staan).



Echte liefde en zelfverzekerdheid komt voort uit vertrouwen en zelfvertrouwen. Dat bouw je op door te weten dat je ook weer kan herstellen van pijnlijke ervaringen en daar echt iets van leert, zodat het bijdraagt aan je vermogens om zelf een steeds betere potentiele partner te worden, ipv dat het die vermogens (blijvend) beschadigt en verkleint (en je jezelf gaat beperken met onzinnige "regeltjes" om dat maar te proberen te voorkomen in de toekomst).



Veerkracht ligt in het feit dat je merkt dat je dat soort verdriet en ook afwijzing overleefd hebt en nog steeds functioneert en op een gegeven moment opnieuw open staat & in staat bent tot een volgende verliefdheid/ liefde/ liefhebben..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:elle5460 schreef op 24 oktober 2014 @ 11:02:

Dat denk ik ook ja.....

Zeg zou jij mischien even een ander plaatje kunnen nemen, je lijkt me wel aardig hoor, maar dat plaatje van je.....

Nee.Elle Ik geniet me suf met jouw postings, niet ophouden please!
blijfgewoonbianca je komt een beetje verbitterd over....
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand (iemand?) die de hele OP gelezen heeft?

Man o man.
Alle reacties Link kopieren
Haha
Suzy65: Natuurlijk moet je je kwetsbaar opstellen in de liefde, maar als je je kwetsbaar opstelt naar mannen die daar misbruik van maken, moet je eerst maar eens leren welke mannen dat verdienen en welke niet.. oftewel.. Alleen moeite doen als hij ook moeite doet..Niks mis mee toch?
Ik vind de posts van Elle ook altijd zo leuk!



Ben ik nou echt benieuwd naar wat voor vrouw daar achter zit.
quote:elle5460 schreef op 24 oktober 2014 @ 11:02:

[...]



Dat denk ik ook ja.....

Zeg zou jij mischien even een ander plaatje kunnen nemen, je lijkt me wel aardig hoor, maar dat plaatje van je.....

Nee.





Misschien kan jij stoppen met de .........?

Gewoon 1 punt aan het einde van een zin is genoeg.

Je lijkt me aardig maar dat puntjes gedoe is NEE.
Alle reacties Link kopieren
Super!!! En het klopt helemaal. Als vrouwen nou zich hieraan hielden, zouden we niet gezien worden als zeurende zwakke bitches!!!
Zeg, spreek ff voor jezelf ajb. Alsof alle vrouwen gezien worden als zeurende, zwakke bitches. Als je al zo over jezelf praat en jezelf zo ziet is het niet zo gek dat mannen je ook zo behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Het klopt helemaal niet ik word nooit gezien als een zwakke zeurende bitch. Verder eens met zoishet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven