Waarderen vrouwen een 21 jarige maagd?

23-10-2014 21:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben 21 en nog maagd. Wat ik zo in mijn omgeving heb begrepen ben ik dus nogal een laatbloeier op het gebied van seks. De reden waarom ik nog maagd ben is omdat ik altijd een klein beetje verlegen ben geweest.. :p Oké, misschien was ik wel iets te verlegen als ik eerlijk moet zijn. Maar gelukkig is dat momenteel aan het veranderen. Ik date meer de laatste tijd en heb het idee dat ik ook daadwerkelijk interessant wordt gevonden omdat ik zelfverzekerder overkomt. Maar als ik toch eerlijk moet zijn heb ik niet echt bepaald iemand op het oog momenteel.



Maar wat ik me dus afvraag is of vrouwen dat erg vinden? Ik snap best dat de vrouwen het wel fijn vinden om met iemand te zijn die al weten "hoe 't moet". Aangezien ik echt 0,0 ervaring heb maak ik me hier dus soms zorgen om. Ik val ook op vrouwen die even oud zijn als ik of ouder dus grotendeels van de vrouwen die ik ontmoet zullen er veel dus al "ervaring" hebben.



Ik heb nooit echt serieus overwogen naar een prostituee te gaan omdat ik dat eerlijk gezegd smakeloos vindt. Zeker voor een eerste keer. Ik wil gemeenschap hebben met een persoon met wie ik ook echt een leuke klik heb en die het zelf ook gewoon heel graag wil. One night stands in beschonken toestanden vindt ik ook niks. Dus wat dat betreft ben ik misschien wel ietwat preuts(en dat voor een man ja :d)



Gelieve de poll invullen!



Ps: Wordt al bijna 22 jaar!

Vind jij een 21 jarige maagd een afknapper?

Totaal aantal stemmen: 62

Ja (23%)
Nee (65%)
Stiekem toch wel (13%)
Alle reacties Link kopieren
Of vrouwen dat waarderen ?. Denk dat je daar niet zoveel over moet nadenken.



Vorig jaar op dit moment was ik 29 en ook nog maagd. Vroeger teveel kieskeurig geweest en daarna veel in het leven meegemaakt waardoor ik nog aan mezelf moest werken om zelfverzekerder te worden.



Sinds een jaartje stuk zelfverzekerder (mede door sportschool en date ervaring) en sinds 5 maanden een erg leuke vriendin waardoor ik nu geen maagd meer ben. In een relatie is er gelukkig geen sprake meer van waarderen of iemand nog maagd is, maar accepteren zoals je bent. Zij accepteerde hoe ik was en vond het alleen maar bijzonder dat zij mijn 1e was.



Conclusie, gewoon niet teveel erover nadenken en vaak genoeg tegen jezelf zeggen: Op elk potje past een dekseltje ;). En alles komt goed! .
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 17e had ik als niet-maagd een 21-jarige vriend die wel maagd was. Geen probleem hoor, ik leerde het hem wel.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik tussendoor even mijn verbazing uitspreken over reacties als 'mits hij ver van mijn bed blijft' e.d.

Waarom post iemand zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dan wel geen 21 meer, maar ik denk dat dit in de afgelopen vier jaar niet zo veranderd is ;)

Sommige meisjes vinden dat een probleem denk ik (dat zeggen ze dan in elk geval heel stoer), veel andere niet.

Ik had met 21 een aantal dates met een jongen die ook nog niet van bil was gegaan. Prima, het komt wanneer het komt. Hij kon dan wel weer goed zoenen. Het werd niks tussen en hij is ook als maagd weer verder gegaan, maar dat kwam door andere verschillen en problemen tussen ons.

Ken ook wel vriendinnen die dan opbiechten helemaal geen ervaring te hebben. Joh, wat is het probleem?

De één heeft geen ervaring, een ander heel veel. Allebei prima en allebei niks om op neer te kijken. Leven en laten leven.



Wel zou ik toen (en nu nog steeds overigens) het een probleem vinden als iemand heel verlegen en ongemakkelijk doet, je hoeft zeker niet altijd zelfverzekerd te zijn in het leven, maar als je een relatie (liefde of alleen seksueel) wilt beginnen is een gezonde portie zelfverzekerdheid echt nodig.



Met andere woorden: hij/zij die nooit een blauwtje loopt, zal altijd een groentje blijven, dus als je seksuele ervaring op wil doen weet je wat je te doen staat ;)
Alle reacties Link kopieren
Als reactie op de openingspost: heel lang geleden heb ik een jongen van 21 ontmaagd. Dat was tijdens een beschonken one night stand, hij was een vriend van een vriend met wie ik na een avond stappen ineens in bed belandde.

Járen later heeft hij me verteld dat het toen zijn eerste keer was. Ik werd op slag weer verliefd op hem, gek he? Ik vond het lief en mooi, dat hij mij daarvoor had 'uitgekozen', ook al was hij dan een tikkie aangeschoten toen hij dat deed. Zijn vrienden wisten destijds ook van niets, dat hij het nog nooit gedaan had.



Maak er geen enorme 'big deal' van, laat het een keer gebeuren. Het hoeft toch niet met Je Grote Liefde te zijn?



Dus wat mij betreft: nee, een 21-jarige maagd hoeft totaal geen afknapper te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, absoluut geen afknapper!



Ik vind het wel wat hebben om eerlijk te zijn...
Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie
Alle reacties Link kopieren
Ik werd op mijn 21e ontmaagd door een 21jarige maagd. Geen problemen mee hoor! Doe lekker je ding, geniet van elkaar en luister naar elkaar.
quote:lilalinda schreef op 24 oktober 2014 @ 08:32:

De ene maagd is de andere niet. Ik had eens een maagd in mijn bed, die echt heel snel bijleerde. Ook overal voor openstond (figuurlijk dan he). En dat was echt erg leuk.Mijn maagd (van 29 ) was zo leuk dat ik er mee getrouwd ben, 17 jaar geleden. En nog steeds meer dan tevreden.
quote:voldemort schreef op 24 oktober 2014 @ 13:13:

Mag ik tussendoor even mijn verbazing uitspreken over reacties als 'mits hij ver van mijn bed blijft' e.d.

Waarom post iemand zoiets?Omdat hij mijn zoon had kunnen zijn en ik daar niet op zit te wachten maar an sich een 21 jarige maagd niet afknappend vind. Als dat jou verbaasd, be my guest.
Je bent nog hartstikke jong hoor, dus maak je geen zorgen. Er zijn genoeg van jouw leeftijd waarbij het er gewoon nog niet van gekomen is.



Veel ervaring staat absoluut niet gelijk aan goed in bed, hoor ik uit verhalen. Ik kan het niet weten ik ben als maagd met een andere 20 jarige maagd in zee gegaan en het is nog niet uit.



De eerste keer wordt waarschijnlijk een beetje akward, daarna is het zaak open te staan voor suggesties en wat te oefenen. Het is net als alcohol drinken. Het lijkt heel wat je eerste, maar uiteindelijk kan (bijna) iedereen ervan genieten, en is het heel normaal.
Ik als 22jarige zou het wel een afknapper vinden. Maar genoeg vriendinnen die dat niet hebben. Verschilt erg per persoon.
Alle reacties Link kopieren
(Weg; voorgaan berichten niet goed begrepen).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 21e had ik mijn ex ontmaagd (ik ben nu bijna 23) en sorry dat ik het zeg, maar eens en nooit meer.

Als ik begin met daten wilt ik opgegeven moment gewoon seks, kijken wat voor vlees je in de kuip hebt. Er zullen vast genoeg meisjes zijn die het wel hebben, maar ik heb geen geduld meer om een man alles te leren en rustig aan te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven