Vriend haatte mijn cadeau

23-10-2014 11:07 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik heb even een vraag omdat ik echt niet weet hoe ik me nu moet voelen en wat ik hiermee aan moet.



Mijn vriend en ik zijn een jaar samen en gaven elkaar voor de gelegenheid een cadeau. Ik was erg blij met mijn cadeau, echt leuk.



Hij daarentegen was een beetje apart naar zijn cadeau aan het kijken en liet weten dat hij het echt geen leuk cadeau vond en het niks voor hem is.

Ik heb erg veel tijd en toch wel wat geld in het cadeau geïnvesteerd en voel me dus gekwetst

Ik neem namelijk cadeaus altijd aan vanwege het gebaar dat erachter zit en de moeite. Hoe staan jullie hiertegenover?
Alle reacties Link kopieren
Oh dit topic heeft een heel komische wending genomen zie ik. Kan wel wat humor gebruiken op dit moment.



Wat eigen ervaring betreft, van de andere kant gezien:



Mijn vriend heeft mij ooit een vijzel (en een cadeaubon) cadeau gedaan. Was goed bedoeld natuurlijk, maar voor verjaardagen krijg ik graag iets wat ik zelf niet koop. En van mijn lief helemaal! Het ergste was nog dat we in de weken(maanden :p) voor mijn verjaardag nog regelmatig in de etalage van juweliers hadden staan kijken om te zien wat ik mooi vond. En bij de zoveelste keer vragen wat hij nou voor mijn verjaardag had gekocht(heel kinderachtig, ik weet het) vroeg hij mij of ik dat niet kon raden.

Ik was zo teleurgesteld dat ik het ook niet kon verbergen. Erg sneu moment voor ons allebei. Ik had inderdaad een keer een vijzel opgepakt in een winkel met de mededeling dat ik nog een keer zoiets wilde kopen. Maar keukengerei is in mijn ogen geen verjaarscadeau materiaal.



Sindsdien kopen wij onze verjaarscadeaus samen. De gewraakte vijzel staat nog steeds in de keuken van onze inmiddels eerste eigen huis. Dus het is desondanks goed gekomen!



Ik heb hier ook al ergens een printer voorbij zien komen. Dat roept bij mij hetzelfde gevoel op!
Alle reacties Link kopieren
Haha geweldige kado,s voorbij zien komen.!! super



HIer vroeg ex altijd wat ik wilde en mss ook zelf wilde kopen. want hij wist toch niet waar te koop/verkeerde oid(lees spuughekel aan winkelen) daarintegen vindt het veel leuker dat wij op mijn verjaardag met kids ontbijt ging maken enzovoort. zoveel leuker.



Mijn moeder is juist andersom: Ik mag GEEN dingen vragen voor huishouden/huis oid terwijl ik dat dan nodig hebt. Vindt ze niet leuk. en wil dat ik iets voor mijzelf vraag en niet voor gezin kinderen huis...die neemt mij nog liever mee uit winkelen dat ik kleding uitzoek of nieuwe schoenen dan dat ze mij iets nuttigs geeft zeg maar haha. ach is ook wel een keer leuk want zelf doe ik het niet.
Puck
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dan wel weer lief dat je vriend dat van die vijzel onthouden had, Miss_Musica! Voor mij zou het wel een cadeau zijn. (sterker nog, ik heb mijn vijzel op dezelfde manier gekregen en was er blij mee, zo zie je maar )
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 24 oktober 2014 @ 11:40:

Ik vind het dan wel weer lief dat je vriend dat van die vijzel onthouden had, Miss_Musica! Voor mij zou het wel een cadeau zijn. (sterker nog, ik heb mijn vijzel op dezelfde manier gekregen en was er blij mee, zo zie je maar )Mijn man is de kok bij ons thuis en ik heb hem ook een keer een hele mooie (en ook peperdure) marmeren vijzel gegeven. Hij was er ook blij mee, of anders heeft hij zijn teleurstelling goed verborgen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha geweldige verjaardagsinspiratie hier, kan ik goed gebruiken nu.



Ik heb eens een koptelefoon gekregen voor mijn verjaardag. Zo'n ouderwetse, helemaal over je oren, om je echt goed van je omgeving te kunnen afsluiten. Was ik ook niet blij mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:moedertjelief schreef op 24 oktober 2014 @ 13:33:

Hahaha geweldige verjaardagsinspiratie hier, kan ik goed gebruiken nu.



Ik heb eens een koptelefoon gekregen voor mijn verjaardag. Zo'n ouderwetse, helemaal over je oren, om je echt goed van je omgeving te kunnen afsluiten. Was ik ook niet blij mee.Dat zijn anders de beste, kunnen ook aardig duur zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is alleen geen gezellig cadeau. Allebei samen op de bank, de een met een of ander schietspel en de ander met grote koptelefoon om er geen last van tw hebben..
Alle reacties Link kopieren
Mooie ideeën doe ik hier op. Mijn vriend is al 2x een vijzel kwijtgeraakt (Yep, serieus) dus ik denk dat ik dit jaar voor Sinterklaas zoiets doe ;p
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 23 oktober 2014 @ 14:13:

Nee een gipsafdruk van haar billen wast toch?Oh dat was toen wij een jaar bij elkaar waren de ultieme natte droom van mijn man ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Maar.. Hoe raak je dan een vijzel kwijt? Woont hij in een villa of is hij regelmatig verhuisd?



Ik zeg mijn vriend altijd maar gewoon wat ik hebben wil en ga het als het even kan ook samen met hem halen.. Zit bijzonder weinig romantiek in die jongen, dus de 2 keer dat hij zelf mocht kiezen kreeg ik een tv, daarna voor in ONS huis een vaatwasser... Dat zelf kiezen heb ik dus maar afgeschaft bijzonder nuttige cadeaus, maar of ze nou zo leuk zijn voor een verjaardag?! Hahaa
Er is een boek, aardig cliche, en die heet 5 talen der liefde. Gaat erover dat iedereen een andere taal spreekt. De een wil kado' s uit blijk der liefde, de andere complimenten, de ander een weekendje weg, de ander een massage. In dit boek gaat het erom dat je dus leert de ander zijn/haar taal te leren spreken. Ander sla de dus continu de plank mis.



Zoals ik een gpuden ring kreeg (gruwel) had TO dit wel gewild. Ik was wel weer heel blij geweest met een weekendje weg of een praktisch kado van iets wat ik ooit had laten vallen (een vijzel).

Het gaat er uiteindelijk om dat je je inleeft wat de ander wil, en als je erachter komt dat de ander dat niet kan, dat je dan ook zo schappelijk bent om het hem direct te vertellen.

Scheelt een hoop gedoe.
Alle reacties Link kopieren
En, weten we nou al wat het cadeau van TO was?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Goh, een cadeau, ik zit nog te vertalen.



Vijzel = buttplug?



ONS huis: voor de scharrels?



Koptelefoon Je luistert toch niet?



Dat haten zal wel iets van deze tijd zijn.
nee helaas miss, dat zullen we ws nooit weten
quote:youme7 schreef op 23 oktober 2014 @ 11:07:

Ik heb even een vraag omdat ik echt niet weet hoe ik me nu moet voelen en wat ik hiermee aan moet.Hoe je je moet voelen is niet zo belangrijk. Hoe voel je je er echt bij?

Ik zou me teleurgesteld en kwaad voelen. Je partner had kunnen bedenken dat je je best had gedaan op het cadeau. Je gaat dan niet als een klein kind lopen drenzen dat je het niet leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
nog steeds geen idee wat het cadeau was maar wel leuke cadeau tips als je iemand een K. cadeau wil geven
Alle reacties Link kopieren
quote:yentle7 schreef op 25 oktober 2014 @ 09:06:

nog steeds geen idee wat het cadeau was maar wel leuke cadeau tips als je iemand een K. cadeau wil geven Ja precies. Erg leuk topic om te lezen
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme1973 schreef op 24 oktober 2014 @ 23:02:

nee helaas miss, dat zullen we ws nooit wetenGelukkig is de herfstvakantie weer bijna voorbij.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik gaf mijn kennis voor zijn 21e verjaardag een pakje appel wicky met een ballon eraan vast.



Zelf heb ik eens een baksteen gekregen en gaven wij (vriendengroep) een andere vriend eens een adoptie kip. Kon ie via de camera naar zn kip kijken.



Oh en de ander kreeg een spiegel. Niet in een lijstje ofzo maar gewoon een stuk vierkant spiegelglas.



Goeie ouwe tijd.
Alle reacties Link kopieren
Het hele topic lezen en nog niet weten wat voor hatelijk cadeau het is :( tegenvaller
Tegenvaller. Zoals we ons nu nog afvragen wat die emmer uit het raam deed, zo zullen we ons over een jaar nog afvragen wat dat afschuwelijke cadeau toch was..
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij niets verbazen dat de TO al lang vergeten zou zijn dat ze dit topic ooit geopend heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn (inmiddels ex-) man liet mij een plaatje zien van iets wat hij voor mijn verjaardag wilde kopen . Ik zeg gelijk jakkiesbah, want helemaal mijn smaak niet. (iets wat ik aan moest trekken en spuuglelijk vond) Koopt hij het toch? Why?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Argh, to is nooit teruggekomen! Wéér een viva mysterie erbij. Is er ooit naar boven gekomen waarom de overbuurvrouw een emmer buiten het raam hing en wat de buurman nu iedere avond om 21.45 u ging doen?
Ik kwam net vragen wat dat dan wel niet voor vreselijk cadeau was, maar dat heeft dus geen zin meer begrijp ik?



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven